Jos ei ole kännissä niin ainakin jossain aineissa on. Ilme kertoo että lärvit täynnä.
https://www.youtube.com/shorts/X9dW0ZIVyvo
Eiköhän tuo kerro kaiken puolueesta.
24
277
Vastaukset
- Anonyymi
Laittakaa vielä Saksi-Riikan hullun virnistys.
Mutta sitten itse asiaan. Mistä nuo saa äänensä vaaleissa?- Anonyymi
Kouvaakoth?
- Anonyymi
Taitaa olla perus Persu. Olen nimen ja etenkin naaman nähnyt muutaman kerran. Joskus luulin että on joku vitsi, mutta ihanko oikeasti edustaa Perussuomalaisia.
- Anonyymi
Tuo linkin video kertoo kaiken tuosta porukasta.
- Anonyymi
Teemun kannattaa muuttaa suolle ja pysyä siellä. Pääsee nauttimaan siitä ankeudesta, miltä Teemu itse näyttää sekä juttunsa kertovat.
- Anonyymi
Joskus aikanaan luulin että tuo oli tehtyä komiikkaa ja näyttelemistä.
Mutta siis aito Persu??????????????????- Anonyymi
Teemu on persujen ensimmäinen varapuheenjohtaja. Kertoo persuista kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohiseekoth?
- Anonyymi
Teemu puhuu asiaa. Muistakaa,sananvapaus.!
- Anonyymi
Laittakaa linkki,kun Eero puolustaa kaasuputkea,,,
- Anonyymi
Taitaa sen Teemunkin putkesta tulla kaasua persujen iloksi?
- Anonyymi
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."
...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit"). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sen Teemunkin putkesta tulla kaasua persujen iloksi?
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.
- Anonyymi
Teemu on fiksu isänmaallinen suomalainen ihminen.. Arvostin Teemua jo ennen kuin tiesin että hän on perussuomalainen kun katsoin videon Hailuodosta muutamia vuosia sitten.
- Anonyymi
Kuuntelin Purran puhetta ja en usko että puolueen kannatus nousee yhtään tuon puheen perusteella. Ainoa mahdollisuus että kannatus nousee vaatimalla eu eroa .
- Anonyymi
Annetaan persujen nyt vähän juhlia, kohtahan se on heistä useimmilla ohi.
- Anonyymi
Persuilla puolueen hautajaiset ovat taas päivää lähempänä.
- Anonyymi
Että tuollainen!
- Anonyymi
Roskalavoilta nousee aamuisin samannäköisiä miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskalavoilta nousee aamuisin samannäköisiä miehiä?
23 julkaistu.
40 poistettu
Kertoo aika paljon.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1001566- 2031268
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131266Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791023- 1411020
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151019Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o811009Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33862- 74849
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka58696