Naiivi kaiken saa selville nykyään sekunnissa eikä mikään katoa enää koskaan netistä. Esim jos jollain tyypillä jotain menneisyyttä algoritmi nostaa heti. Ei tarvitse olla mikään Sherlock.
Mastermindiksi oot kyllä aika
25
425
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuten saa.
Kakarat alle 25 Veet luulee noin.
Mut jos on teknistä osaamista yhtään enempää
Itsensä saa helposti piloonkin.
Algotriimi kertoo lähinnä mistä suositusta henkilö voi olla olla kiinnostunut ei juuri muuta.
Terveisin takapiru joka ei näy netissä.- Anonyymi
Tää kyseinen keissi löyty ihan lehdestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol joku Alex Kivimäki homma siis iltapulus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol joku Alex Kivimäki homma siis iltapulus
Ei nyt aivan, mutta tiettyjä samankaltaisuuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt aivan, mutta tiettyjä samankaltaisuuksia
Kivimäkeen verrattuna kai small fish
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivimäkeen verrattuna kai small fish
Semmoinen vähän ressukan oloinen kaveri, vaikea uskoa että joku pitää sitä jonain visionäärinä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoinen vähän ressukan oloinen kaveri, vaikea uskoa että joku pitää sitä jonain visionäärinä 😂
Hih hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih hih
Jätkä vähän sen näkönen että ei oo nukkunut viikkoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen näkösenä tulee sössöttämään jotain visio-shaibaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoiko alkorytmi tsukker perillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi eikä? Mitä olen ymmärtänyt, niin todella monet sekavat stoorisi perustuu palstasetä siihen, että luet lehtiä
- Anonyymi
Mikähän gubben puppeteatterin marionetti manifesti tämäkin oli?
- Anonyymi
Sitä juuri, mutta mistä sitä tietää vaikka tämä master mindiksi nimittely sekä imartelisi että vaivaisi jonkun juttumaakarin pollaa
- Anonyymi
Sillä erotuksella että mastermind saa sinut kirjoittamaan tuollaisen aloituksen.
Etsit häntä täältä ja ajattelet että tekemäsi aloitus löytää kohteen?
Ei sinustakaan tulisi agenttia. Palsta on suuri illuusio.- Anonyymi
Hän mittaisiko joku ritmi aikaa kuinka paljon käyttää ikävöimänsä mielleyhtymien hakuun netissä? Mistä se kertoo ei se pakkomielle vaan ikävä?
- Anonyymi
Saako udella, että mikä saa kirjoittelemaan palstasedän avauksiin tällaista aamuyöstä? Toivottavasti et itse ole ”agentti”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako udella, että mikä saa kirjoittelemaan palstasedän avauksiin tällaista aamuyöstä? Toivottavasti et itse ole ”agentti”
No kaikki ei ole välttämättä niin nokkelia ja selväpäisiä mitä suuri yleisö haluaa ajatella
- Anonyymi
Ja se että käyt mollaamassa täällä ikävöintisi kohdetta, ei anna sinusta hyvää kuvaa…
- Anonyymi
Purkaa kiukkua ja pettymystään. Tottunut toisenlaiseen.
- Anonyymi
Mistä sinä hyvin sekavan oloinen jannu sait tästäkin palstaäijän aloituksesta päähän, että tämä liittyy millään tavalla johonkin tun kaipaamiseen ja/tai koskee sinua? Taidat olla totaalisesti todellisuudentajun kadottanut😂
- Anonyymi
Palstasetä kokee pienuutensa kun laitetaan isoa vaihdetta silmään. Ei taida jammusedällä olla hajuakaan mikä odottaa
Rotta-armeija luulee hallitsevansa maailmaa, ja vääntelevensä totuuksia miten vain voi. Kaikista yleisin tarina historiassa, rotat vastaan kuningas.
Rotat ovat npc hahmoija, jotka on luotu tuomaan mielipahaa ja harmia kuningaalle, heidän toimintonsa on toistaa tiettyjä lineja ja tuoda virheitä kuningaan elämässä esiin. Rotat kuvittelevat, että he tuntevat kuningaan, rotat jopa joskus muovaavat ja värittävät tarinoitansa, koska kuvittelevat olevansa älykkäitä ja nokkelia, kuvittelevat, että paljastavat maailmalle jotain mitä narsistinen kuningas ei jo ole, mutta kuinka väärässä he olisivatkaan.
Yksi rotista käyttää kaiken aikansa palstalla lueden omaa visiota ja narratiivia kuningaasta, jota hän ei edes tunne. Rotta kuvittelee olevansa älykäs, mastermind ja kaiken moraalin yläpuolella.
Mutta se on juuri rotan ajattelussa niin vinoutunutta, rotta ei näe, että mitä enemmän hän dehumanisoi, alistaa ja pyrkii nöyryyttämään, sitä enemmän rotta tekee itsestään täyden pellen. Rotta siis vain menee omaan loukkuunsa harhoissaan.
Mutta tää kyseinen rotta ei ymmärrä fundamentaalisesti miten yhteiskunta toimii.- AnonyymiUUSI
Joob
- AnonyymiUUSI
Upoo
- AnonyymiUUSI
Voi kuule, sulla ei ole edes virtuaalilaseja koko päivää päässä, kuten minulla ja minulla on sentään vielä skeittilauta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029