Näyttäs hyvältä minun etunimen perässä. Ois kyllä aika vaikea sanoa kun..... Tiedät ehkä miksi. 😂
Sulla on kyllä niin kaunis sukunimi
Anonyymi-ap
12
351
Vastaukset
- Anonyymi
Jorma Isomela
- Anonyymi
Komea nimi.
- Anonyymi
Yhtä komea nimi on sillä minun kaivatullakin. Siis semmonen "iso" nimi. 😅
- Anonyymi
ohi.
- Anonyymi
Tiiän.. Haluut sä mun kanssa naimisiin 😍❤️🤭💍
- Anonyymi
👉💍🤏
- Anonyymi
Todella söpöä sovitella nimiä yhteen <3
- Anonyymi
Sitten, kun me mennään naimisiin niin me otetaan kyllä molempien sukunimet niin eivät varmasti sekoita meitä muihin joilla on sama sukunimi.
- Anonyymi
Laitoin mielessäni hänen etunimen perään sukunimeni. Vaihdoin pari alkukirjainta vielä päitten 😂😂😂
- Anonyymi
lol
- Anonyymi
Se on, aika jännä juttu, mutta en sitä tänne kerro, kun en tiedä ketä siellä on :D
- Anonyymi
Keksitty nimi, niinkuin kaikki minussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757