Tulenkohan uniisi yhtä paljon kuin sinä minun

Anonyymi-ap

Huomenta. Rakastan sinua.

52

648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta. Näen miehestä nykyään usein unia.

• Anonyymi

Näen naisesta, joka ratsastaa päälläni. m>n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(Sivusta) sittenhän tilanne on sama molemmin puolin. Viimeksi näin unta että ihmettelit pyöristynyttä vatsaani ja kysyit että olenkohan raskaana. Itsekin aloin ihmetellä sitä ja totesin että no näyttäisi kyllä siltä että saatan olla. Sitten jo heti arvasit että sinun se täytyy olla. Olikohan se enneuni? …ehkä tässä toinen lapsi vielä menisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(Sivusta) sittenhän tilanne on sama molemmin puolin. Viimeksi näin unta että ihmettelit pyöristynyttä vatsaani ja kysyit että olenkohan raskaana. Itsekin aloin ihmetellä sitä ja totesin että no näyttäisi kyllä siltä että saatan olla. Sitten jo heti arvasit että sinun se täytyy olla. Olikohan se enneuni? …ehkä tässä toinen lapsi vielä menisi.

Sinulla ei ole naisena esiintyvä setä ollutkaan hetkeen tätä nii raikasta siittämisteemaa🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sun pää parkaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sun pää parkaa.

😅🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä tulis hyvä fingebori 🤣

• Anonyymi

Huomenta😌🤗

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

En nähnyt unia, viimeisin uni oli toissayöltä ja sekin vaikutti enneunelta/näyltä

En näe unia kun sinä näet ne minun puolesta🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nähnyt unia, viimeisin uni oli toissayöltä ja sekin vaikutti enneunelta/näyltä

En näe unia kun sinä näet ne minun puolesta🫶

Näin se varmasti menee. Enneunet lupaa hyvää ❤️

• Anonyymi

Ensimmäinen ajatus oli, että en jaksa nousta ja toinen oli hän.

• Anonyymi

Näin se aina menee, ilman ylösnousun vaikeuksia tosin

• Anonyymi

Katto sääkin muovipelle peiliin,olet surkea otus jne.keneltäkään et saa myötätuntoo,et edes möröltä
        !Olet ilkeä ollut koko ikäs!

• Anonyymi

En muista uniani.

• Anonyymi

Huomenta ja mukavaa sunnuntaita. Olet kyllä vieraillut unissani, mutta ei haittaisi vaikka vierailisit useamminkin ❤️

• Anonyymi

Unet on siitä mutkikkaita, että ikävä vaan kasvaa niiden myötä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unet on siitä mutkikkaita, että ikävä vaan kasvaa niiden myötä..

Näinkin kyllä. Siltikin on kiva muistella mukavaa unta ja hymyillä itsekseen kuin mikäkin idiootti ☺️

• Anonyymi

Voi kun näkiskin, mut kun en

• Anonyymi

Oooh. Aaaaah
      Ihanaa! Voinko hiipiä luoksesi yön pimeinä tunteina lapsiltamme ja vaimoltani salaa niin toteutetaan unemme yhdessä rakas ❤️

• Anonyymi

Voit tuamo vetää kätöseen !

• Anonyymi

Valehtelija kaikenlisäksi!Elät harhoissa@

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelija kaikenlisäksi!Elät harhoissa@

Tämähän on yksäri vallan erikoista
        , että hyökit palstasedän kimppuun kun se esiintyy ns omana itsenään. Ai niin, sinulla on varmaan uusi latentti pakkoteoria tulilla, että ”joku” nainen esiintyy miehenä tms. Et vaan osannut kirjoittaa sitä enää selkeästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit tuamo vetää kätöseen !

Miks esiinnyt toisten nimillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks esiinnyt toisten nimillä?

Mitähän tämäkin sekava sikermä taas tarkoittaa? Ihan ku sä hakisit jotain irtopisteitä na kaikilta puuttumalla jokaiseen guben höpinään. Ota nokoset ja nuku laskuhumala pois, ehkä sujuu taas paremmin tämä propagointi yksäri

• Anonyymi

On niin harmi, että näihin kauniisiin aloituksiin tullaan heti trollailemaan tai kirjoittelemaan niljakkaita juttuja kuin jossain yläasteella oltaisiin.

Kiva, että aloittaja on nähnyt kaivatustaan unta. Itse en ole nähnyt omastani pitkiin aikoihin. 💔

• Anonyymi

Tänne kukaan tosissaan mitään rakastetulleen kirjoittele. Palstasetä eli suomi24sekopää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne kukaan tosissaan mitään rakastetulleen kirjoittele. Palstasetä eli suomi24sekopää

Juuri noin se on! Omien ajatuksien purkua tämä palsta vain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllähän nämä palstasedän monologit ja sen uhriutumisen tiedetään, eikö niin? Tuskin sinulle menee läpi että ed kommentti olisi kenenkään muun kuin sen itsensä jodlaama? T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllähän nämä palstasedän monologit ja sen uhriutumisen tiedetään, eikö niin? Tuskin sinulle menee läpi että ed kommentti olisi kenenkään muun kuin sen itsensä jodlaama? T

En usko että me menee kenellekään läpi, yhtään mikään. Kun sanon kenellekään niin meinaan kaikkia😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että me menee kenellekään läpi, yhtään mikään. Kun sanon kenellekään niin meinaan kaikkia😂

Käytännössä tuo on aivan totta, mutta kaikkein sakeimmat ja toksisimmat yrittää ehkä huijata itseään

• Anonyymi

Olet päivä- ja yöunissani vahvasti ❤️🤗
      Unelmoin susta ja meistä.
      Ilman sua elämäni on turhaa 😔

• Anonyymi

Minun uniini on tullut vain yksi tietty tummatukkainen mies, johon olen ihastunut! En ole koskaa nähnyt unissani oman lapseni ikäistä! Se on kertonut totuuden jo vuosia sitten!

• Anonyymi

Et ole palstasetä vieläkään suostunut kertomaan, että minkä ikäinen se ”lapsi” on. Yritä tässä sitten ns eläytyä

• Oon nähnyt susta unta nyt joka yö... ajattelet mua siis jälleen paljon

• Anonyymi

Kovasti se palstasetä haluaisi olla narsisti, homma kuivuu siinä vaiheessa kun alamittainen tonttu kohtaa oikeita miehiä ja naisia

• Anonyymi

Oot vahvasti mussa syvällä ❤️
        Ethän sä tätä ole voinut epäillä. Kerroinhan että kannan sua mukana mun sydämessä 🤗🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot vahvasti mussa syvällä ❤️
        Ethän sä tätä ole voinut epäillä. Kerroinhan että kannan sua mukana mun sydämessä 🤗🤭

Onko palstasetä modena täällä kun kaikki osuvat kuvailut häipyy pieruna Saharaan 🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko palstasetä modena täällä kun kaikki osuvat kuvailut häipyy pieruna Saharaan 🤫

Joku spämmää sivusta noita sinun kommentteja, todnäk sellainen jota suivaannuttaa sana naisena esiintyvä mies tai gubbe

• Anonyymi

Aamun ensimmäinen, illan viimeinen.

• Anonyymi

Näin se on.

Sivusta

• Anonyymi

Näen melkein aina miehestä unia..💕

• Anonyymi

Aamu- ja iltahenkosis sinä mielessä viimeisenä ja ensimmäisenä ajatuksis ja kaikkee siltä väliltä 24/7
      ❤️🤗🤭

• Anonyymi

Ei tunnu miltään tällainen.

• Anonyymi

En näe hänestä unia. Joskus olen nähnyt pari kertaa ja silloin hän on aina vain katsonut minua kaukaa lempeästi. Mutta se katsominen.. miellyttävin tunne mitä olen kokenut elämässäni.

naiselle joka 20+ vuotta vanhempi

• Anonyymi

Voi sinua pikkuista 🥰😘 Olet mun lemmikkini 🐶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua pikkuista 🥰😘 Olet mun lemmikkini 🐶

No hieman menee nyt ohi 😆

12:07:40

• Anonyymi

Käyn vain pikaisesti tarkistamassa, että sinulla kaikki hyvin. En häiritse untasi 😊

t. vanhempi nainen

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi

Hiukset olivat niin takkuja täynnä, että miehen kanssa on unessa YHDYTTY ja en kyllä tiedä miten villin naisen hän on minusta tehnyt...

Ei sentään vielä tarvinnut SAKSIA ottaa vaan kyllä sormilla haromalla ja harjalla selvisin.

• Anonyymi

No sehän kuulostaa vallan VILLILTÄ palstasetä

• Anonyymi

Huomenta rakas. ♥️

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      885
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      651
    9. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      647
    Aihe