Olen piirittänyt itseni keskivertoa kykenemättömillä ihmisillä, koska silloin minä aivan keskiverto ihmisenä koen olevani joku nero, Einstein, mutta jos oikeasti kohtaisin joskus ihmisiä jotka olisivat minua älykkäämpiä, kykenevempiä, niin menisi narsistilla sormi suuhun, kun ei manipulointi toimiskaan, kun ei enää kokiskaan olevansa niin kyvykäs ja "riisuttaisiin aseistaan"
Ihmiset ruokkii mun narsimia kehumalla mua, ja se menee päähäni, kuin myrkky. Pitäisi vain kasvaa ympäristössä, jossa kaikki haukkuisivat, ja vähättelisivät, vain silloin todellinen kehitys olisi mahdollista. Uskon hyvin vahvasti olevani aivan keskiverto kaikessa.
Myös useat tuntemani todella kapeakatseiset ja harmaasti ajattelevat ihmiset usein kuvittelevat, olevansa ylivertaisia, koska heidän lähipiirinsä on täynnä ihmisiä jotka ovat vielä heitäkin alempana.
+ Loppu peleissä ihminen on vielä aika yksinkertainen olento, omaa yksinkertaisuuttansa on vaikea hahmottaa, jos ei ole vertailukohteita. Ja on todella vaikea kuvitella millaista olisi olla todella älykäs avaruusolento, mutta samoin myös toiseen suuntaan. On todella vaikeaa kuvitella miten joku todella vähä-älyinen ihminen tai eläin ajattelee, koska kun yrität päästä hänen mieleensä, et ota huomioon omaa kapasiteettiasi, voit vain esittää tyhmää, mutta sekin on vain rooli, ja oikea kapasiteettisi on usein korkeampi. Tärkeintä on,että tiedostaa omat rajoitteensa, niitä on hyvin vaikea muovata.
Mutta onhan se aina hauskaa kuvitella, että on kyvykkäämpi, kuin mitä todellisuudessa on, vaikka olisi aivan keskiverto kaikessa, kilpailuhenkisyys ja narsismi vetää tavoitteet korkeiksi luonnostaan.
Ylivertaisuusvinouma ja narsismi
11
135
Vastaukset
- Anonyymi
Toiko hoitaja jo aamupillerit?
- Anonyymi
Onko sinulla palstatodellisuuteen sun muihin huuruihin uponneella nyt sellainen ajatus tästä palstaäijän uusimmasta hahmosta, että tämä on se sinun naurettavien väitteiden kohde herjaamassa sinua kun ärräät täällä? Teetee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla palstatodellisuuteen sun muihin huuruihin uponneella nyt sellainen ajatus tästä palstaäijän uusimmasta hahmosta, että tämä on se sinun naurettavien väitteiden kohde herjaamassa sinua kun ärräät täällä? Teetee
Ps entäs se susiäijän susihahmo- pistetty autopilotille muiden hämäämiseksi, suhteessa aiheeseen joka kuuluu ehdottomasti sinulle ja kaikille? Eikä yks millään tajua, että homie oli heti impulsiivisesti puukottamassa selkään uusimman pakkoajatuksen takia
- Anonyymi
Nuoret pelaa tällaisia pelejä. Jos vanha pelaa, se on mt.tapaus.
- Anonyymi
Gubbe ja AI🤣
- Anonyymi
😂
🤣
- Anonyymi
Mä en koe olevani keskiverto mä olen keskiverto ihminen keskivertoa älykkäämpi toki varmaan mitataan se ihan millä mittapuulla tahansa se miksi olen mielummin keskiverto johtuu siitä että keskiverto ihmiseltä kukaan vaadi mitään kun kaikki luulevat keskivertoja olevansa ja niin en lannista kilpailua heti lähtökuoppiinsa naisesta naisista en ole vaivautunu edes kilpailemaan ei maksa vaivaa kilpailun yleensä ainoa syy on naisen ulkonäkö pelkkä ulkonäkö kun ei välttis riitä kun pirihuoran ammattiin
- Anonyymi
Niin ja ihmistä vähä-älyisempaa eläintä ei maa päällään kannakkaan hyönteisistä saattaa vähä-älhisempiä löytyä paljonkin itikka/hyttynen esimerkiksi on todella tyhmä eläin enkä ole keksiny edes moisen hyönteisen olemassa ololle mitään merkitystä kalojenruoka kenties vesistöissä
- Anonyymi
Ylihoitaja yöllä antoi myös makeeta pimperoo
- Anonyymi
Just joo kuvittelit kaiken..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759