Jos Suomen rautatieverkkoa sotketaan vähänkin, näytetään olevan pulassa. Siis rauhan aikanakin.
Palopurolla, Hgin ja Hkään välilla on pari ajojankaa tippunut tai vaurioitunut lauantaina 28.6.2025, kukaan asioista vastaava ei näytä olevan tietoinen, mutta liikenne on ollut yli puoli vuorokautta poikki. Ja kun vaurio todettiin lauantaina jolloin korjausporukoille pitää maksaa viikonloppulisiä ja kun nyt sunnuntaina vielä sataa vettä, niin eihän Suomessa korjaus onnistu heti. Kukaan ei näytä ottavan vastuuta korjauksesta vaikka Suomen tärkein liikenneväylä on poikki.
Kuinkahan helppoa ja halpaa itäisen naapurimme on katkaista kriisitilanteessa Suomen pulustuksenkin tarvitsemat liikenneväylät.
Suomi sekaisin yhdellä pikkudroonilla.
Anonyymi-ap
3
108
Vastaukset 3
- Anonyymi
Hys hys. Ei saa puhua ajolangan tahallisesta katkaisemisesta.
- Anonyymi
Ajolankojen, jotta ajolanka putoaa alas edellyttää se kaikkien ajolankoja kannattelevien eristinten samanaikaista pettämistä. Ammuttiinko eristimet rikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493