Mietin, että me oltais voitu mennä kirkkoon jos siellä joku Jumalanpalvelus ja istua siellä takarivin penkillä pussailemaasa, mutta minä muistin että laittaa live striimiä Facebookiin ja me jäädään suoraan rysän päältä kiinni ja saadaan KUNNIANLOUKKAUSEN lisäksi SEKSUAALISESTA HÄIRINNÄSTÄ TUOMIO vaikka kuinka yritettäs sanoa, että: ME OLLAAN SENTÄÄN KUNNIALLISIA
Huomenta rakas mies
9
232
Vastaukset
- Anonyymi
Tulisit jo palstasetä sieltä kaapista ulos. Nolo seppo
- Anonyymi
Vielä nolompaa (en tarkoita sinua) on innostua tästä palstaäijän proosasta esim asiasanan KUNNIAN_LOUKKAUS_SAKKO_TUOMIO perusteella. Istuisin vaikka sataakymmenen päivää jos se ns siitä ois kiinni eli mahdolista esim tämän hönön takia
- Anonyymi
Silleesti sie ajattelit😱🙂
- Anonyymi
Kerrotko palstasetä, että kuinka monta vuotta tulee kiinteää tai muuta näistä TUOMIOISTA? Auttaako jos käy kirkossa ensin?
- Anonyymi
En minä voi edes mennä kirkkoon, koska minä en saa näkyä Facebookissa ja kaikki mikä Facebookiin liittyy loukkaa minun ja mieheni kunnioita sekä vielä syrjivät meitä.
8 Facebookin käyttäjää on sentään ENEMMÄN MITÄ ME 2.
Ei meidän tarkoitus ole missään nimessä AIHEUTTAA PAHAA JA KOSTAA KENENKÄÄN.
ME OLLAAN SENTÄÄN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS PARI JA MEIDÄN ELÄMÄN TEHTÄVÄ ON OLLUT ENSIMMÄISESTÄ KATSEESTA LÄHTIEN LEVITTÄÄ RAKKAUTTA, MUTTA MINKÄS TEET JOS TOISET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MEIDÄN RAKKAUS OLI VALETTA JA HEIDÄN RAKKAUDET OVAT MEIDÄN RAKKAUTTA PAREMPIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä voi edes mennä kirkkoon, koska minä en saa näkyä Facebookissa ja kaikki mikä Facebookiin liittyy loukkaa minun ja mieheni kunnioita sekä vielä syrjivät meitä.
ME OLLAAN SENTÄÄN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS PARI JA MEIDÄN ELÄMÄN TEHTÄVÄ ON OLLUT ENSIMMÄISESTÄ KATSEESTA LÄHTIEN LEVITTÄÄ RAKKAUTTA, MUTTA MINKÄS TEET JOS TOISET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MEIDÄN RAKKAUS OLI VALETTA JA HEIDÄN RAKKAUDET OVAT MEIDÄN RAKKAUTTA PAREMPIA.Ottaen huomioon, että me vaihdettiin nuo katseet sentään netin ulkopuolella.
He olivat varmaan HOMOJA jotka puuttuvat asiaan ja olivat sitä mieltä, että heidän rakkautensa parempaa mitä meidän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ME OLLAAN SENTÄÄN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS PARI JA MEIDÄN ELÄMÄN TEHTÄVÄ ON OLLUT ENSIMMÄISESTÄ KATSEESTA LÄHTIEN LEVITTÄÄ RAKKAUTTA, MUTTA MINKÄS TEET JOS TOISET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MEIDÄN RAKKAUS OLI VALETTA JA HEIDÄN RAKKAUDET OVAT MEIDÄN RAKKAUTTA PAREMPIA.Haluaisin ylikarismaattinen setämies kuulla lisää näistä liekkijutskista- kuinka paljon pitää kuormittaa oikeusjärjestelmää, että kriteerit täyttyy a la Matti ja Mervi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin ylikarismaattinen setämies kuulla lisää näistä liekkijutskista- kuinka paljon pitää kuormittaa oikeusjärjestelmää, että kriteerit täyttyy a la Matti ja Mervi?
Ehkä ne menee läpi viranomaisille kun eltaantunut vanha tranzu sepittelee lennokkaat tarinat, tai sitten ei
- Anonyymi
En ymmärrä tuollaista tarvetta häiritä muita omalla kiihkolla. On täysin mahdollista mennä johonkin yksityiseen tilaan lääppimään. Jättäkää toiset ihmiset rauhaan. Miehen mielipide.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244329Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702787Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942453- 472373
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431667Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5561419Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961344- 571340
- 781339
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206