https://youtu.be/g1YZZrZNK0c?si=ScqlEe9DScUX968M
Mltä teille pystyy olemaan kateellinen (3:35)?
Siinä sitä taas tulee kateutta
14
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kommentoijatko muuttavat tubettajien kanavat paskakasaksi?
Eikö suurin osa tubettajista elä tonkimalla omaa paskakasaa?
Ihminen ei vaan kestä kuulla totuutta itsestään.
Vi##uilijoita ja hullujen lietsojia on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Ihmisen aivot eivät ole 10 000 vuoteen muuttuneet, ihminen hätkähtää vieläkin jokaista risun räsähdystä metsässä yksin liikkuessaan. - Anonyymi
Tuo on erittäin ärsyttävä ämmä mitä hää tekeekin tahallaan. Se käkätys kaiken huippu. Sellaista se on, kun ei ole jälkikasvua.
- Anonyymi
Oikein painottaa kuinka:
"Meistä leviteään VALHEITA"
Kertosi edes mitä valheita, kun vuosia sitten kysyin teettekö te mitään hyödyllistä niin siitäkös kälätys alkoi.
Olin muutamanan videon katsonut pintapuolisesti, ihmeellisiä härveleitä piha täynnä.
Kaksi apaattista hevosta, välillä tallissa, välillä kuusikossa vailla mitään selitystä miksi?
Hirmuista kirkumista keikkuvan kulkuneuvon päällä ja outoa hämmennystä video videon perään.....- Anonyymi
"Olin muutamanan videon katsonut..."
Muutamanan? Kyllä olet katsonut ne kaikki. Älä selitä.
- Anonyymi
Onko yhtäkään videota joissa valjastavat hevosen, olivatko raviurheilun harrastajia?
- Anonyymi
Jos vain ympäristön hoitajia niin eikö lampaat olisi ollut parempi ja ymmärrettävämpi ratkaisu, lupiinitkin häviäsivät lampaiden suihin.
- Anonyymi
https://youtu.be/cQzylHfPWfg?si=mQ_whPE-5Zp9eZLK
Siinä yksi video hevosista, mutta saako kysyjä vastausta miksi hevosia pitävät? - Anonyymi
Onko vauttät niin, ekszä vain some pyrkyrit ovat gyadat nytsa, vain gyadat gyadat tubetavat ja ovat kolleegoja gyadat.
Eikke somen avoimmuus ole parasta, tösen luikureidenkin tarkoumperät kyseenalisteatan ısıdakin eksä eksä keskuletossa nörde erimielisyyttä.
Ajatellanpa sistuta, ektsa anonyymäjä konversutosivustoja ei olisi? - Anonyymi
Onko totta, että vain tubettajat ovat hyviä ihmisiä, entäpä jos luikureitakin on sekaan eksynyt?
Eikö sosiaalisen median avoimuus ole parasta, huijareiden aikomukset pystytään kyseenalaistamaan vaikka avoin keskustelu aiheuttaakin naaman väänteitä ja vitutusta.
Ajattele, jos ei olisi anonyymejä keskustelusivustoja.
Maailma on muuttunut, paikallislehtien päätoimittajat ja Yle ei yksin päätä mistä keskustellaan. - Anonyymi
Tubettajat eivät edes mellasta omistamissaan medioissa vaan kaikille ilmaisella amerikkalaisella videoiden jakokanavalla.
Silti käyttäytyvät kuin omistaisivat Youtuben.
Eikö sitä teatteria voi pitää omalla pihalla ja myydä pääsylippuja pihatien varressa?- Anonyymi
Mistä lähtien youtube on ollut teatteria minun mielestä se ei ole teatteria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien youtube on ollut teatteria minun mielestä se ei ole teatteria
"Mistä lähtien youtube on ollut teatteria minun mielestä se ei ole teatteria"
Sinun mielestä ei ole mutta mustasusikin sanoi videollaan, etteivät ihmiset tiedä hänen ja miehensä elämästä mitään.
Käsittämätöntä puhetta?
Jos ovat ladanneet 2000 videota tekemistään Youtubeen niin teatteria se on.
Varmasti ovat vain maskeeranneet itsensä ja lavastaneet metsään satumaan.
- Anonyymi
Kuka ottaa mitään selvää tubettajista kun itsekään eivät tiedä mitä ja ketä ovat.
Puhuvat kuin pulloperse siat mitä sylki suuhun tuo. - AnonyymiUUSI
Sinen kannattaisi miettiä vähän,mitä videoillaan puhuu,jos haluaa säilyttää nuo katselijaluvut,mitkä heillä nyt on.
Vai eikö ole aidosti halujakaan jatkaa videoiden tekoa,kun katsojia haukuu joka videolla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616