Hei,olisko täällä tietoa keneltä voisi vuokrata lätkän eli maan täryyttimen? HUOM: En kaipaa törky kommentoimista!
Soran tiivistäjä.
15
311
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäsalmen rakennushuolto kysyppä sieltä
- Anonyymi
Pyhäjärven Info-palsta facebookissa on järkevämpi tiedustella asiallista tarvetta!
- Anonyymi
Älä ainakaan jätä sitä työmaalle vartioimatta,muuten tulee PERSU ja varastaa sen🌈💦💦💦
- Anonyymi
Älä valehtele, ovat kavereitasi, piripäitä, jotka saavat näköjään vieläkin kulkea vapaana, miksi höösäät niitä, olet jo guppe itsekin.
- Anonyymi
Persuna synnyin persuna elin pyllyyni minä täryyttimen vedin
- Anonyymi
Sairas trolli kommentoija, miksi ylläpito ei reagoi alatyylisiin teksteihin, alkaa todella etomaan tämä Pyhäjärven sivusto.
Kuka Tikkalanmäeltä suojaa tätä roskaa?
Siis todella, aito kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas trolli kommentoija, miksi ylläpito ei reagoi alatyylisiin teksteihin, alkaa todella etomaan tämä Pyhäjärven sivusto.
Kuka Tikkalanmäeltä suojaa tätä roskaa?
Siis todella, aito kysymys.Sairaana synnyit sairaana elit mitähän sinäkin elämäsi aikana vedit
- Anonyymi
Hannun kissa on käynyt lukion. Ihmettelen
- Anonyymi
Ennemmin ampuisin ihteni,jos pitäs mennä lestojen suviseuroihin.
- Anonyymi
Rasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin ampuisin ihteni,jos pitäs mennä lestojen suviseuroihin.
Hyvä nimi kesätapahtumalla Lopella.
- Anonyymi
Kissana synnyin kissana elin hiiren minä aamupalakseni vedin
- Anonyymi
Huumeiden vetäjä, kuuluu Pyhäjärven omaan sirkusseurueeseen.
- Anonyymi
PERSUna Elin iän odote on lyhyempi kuin normaali-ihmisillä🌈💦💦💦
- Anonyymi
Suviiiiii❤️❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941