Miten käyttö on yleensä

Anonyymi-ap

Olemme aviopari N23v ja M24v.
Meidän kaveri jota nähdään tosi usein käy meillä saunassa ja auttelee pikku remonttihommissa.
Vaimon kanssa ollaan puhuttu kolmenkimpasta ja kumpaakin kiinnosti ainakin kokeilla.
Kaverimme on M24v ja kysyin suoraan mitä mieltä hän on kolmenkimpasta? Kaveri kysyi saisiko hän panna vaimoani.
Kerroin meidän puhuneen ja valittu hänet toiseksi mieheksi.
Kun kerroin vaimolleni niin vaimo kysyi "oletko jo kertonut hänelle miksi meille tulee nyt?" Kerroin että olen sanonut meidän yhdessä valinneet hänet vaìmoa panemaan.
Kun kaveri tuli niin mentiin sänkyyn heti kun oli sähköistä jännitettä vaikka oltiin saunottu yhdessä ja käyty kylän pinnassa olevassa järvessä kuutamouinneilla usein kyliltätullessa kesäisin.
Emme olleet kuitenkaan koskaan panneet kimpassa vaikka joskus vaimon kanssa oltiin puhuttu asiasta.
Nyt kaveri on ollut komena viikonloppuna meillä 9 vrk ja panee vaimoa tosi usein, se ei häiritse ihmetyttää vain onko muilla samoja kokemuksia?

3

1204

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeassa ryhmäseksissä miehiä on aina yksi ja naisia kaksi tai enemmän.

• Anonyymi

Yleensä kun kaveri pääsee panemaan oman kaverin vaimoa niin siihen tulee lisä kiihoiketta.
      Minutkin kaveri pyysi mukaan panemaan hänen vaimoa niin alkuaikana panin vähän väliä häntä joka johti yhteen toiseen suoraan panoehdotukseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      531
      1062
    2. 60
      691
    3. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      594
    4. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      244
      562
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      542
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      188
      472
    10. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      98
      469
    Aihe