Olemme aviopari N23v ja M24v.
Meidän kaveri jota nähdään tosi usein käy meillä saunassa ja auttelee pikku remonttihommissa.
Vaimon kanssa ollaan puhuttu kolmenkimpasta ja kumpaakin kiinnosti ainakin kokeilla.
Kaverimme on M24v ja kysyin suoraan mitä mieltä hän on kolmenkimpasta? Kaveri kysyi saisiko hän panna vaimoani.
Kerroin meidän puhuneen ja valittu hänet toiseksi mieheksi.
Kun kerroin vaimolleni niin vaimo kysyi "oletko jo kertonut hänelle miksi meille tulee nyt?" Kerroin että olen sanonut meidän yhdessä valinneet hänet vaìmoa panemaan.
Kun kaveri tuli niin mentiin sänkyyn heti kun oli sähköistä jännitettä vaikka oltiin saunottu yhdessä ja käyty kylän pinnassa olevassa järvessä kuutamouinneilla usein kyliltätullessa kesäisin.
Emme olleet kuitenkaan koskaan panneet kimpassa vaikka joskus vaimon kanssa oltiin puhuttu asiasta.
Nyt kaveri on ollut komena viikonloppuna meillä 9 vrk ja panee vaimoa tosi usein, se ei häiritse ihmetyttää vain onko muilla samoja kokemuksia?
Miten käyttö on yleensä
Anonyymi-ap
2
689
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa ryhmäseksissä miehiä on aina yksi ja naisia kaksi tai enemmän.
- Anonyymi
Yleensä kun kaveri pääsee panemaan oman kaverin vaimoa niin siihen tulee lisä kiihoiketta.
Minutkin kaveri pyysi mukaan panemaan hänen vaimoa niin alkuaikana panin vähän väliä häntä joka johti yhteen toiseen suoraan panoehdotukseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752