Haapavesi ennätti edelle. Sen uudesta suihkulähteestä on ollut kuvia valtakunnan lehdissäkin. Tosin ne ovat olleet enemmänkin huumoria. Kovin pieni on vesiruisku voima.
Veli Tirilä teki valtuustoaloitteen, että Oulaisiinkin laitettaisiin suihkulähde. Älkää kuitenkaan tilaa sitä samalta toimittajalta kuin naapurikaupunki!
Vai olisi se ollenkaan tarpeellinen?
Suihkulähdekö meillekin?
8
609
Vastaukset
- Anonyymi
Vesiosuuskunnallahan oli aikanaan ihan näyttävä suihkulähde pumppaamon rannassa. Saisikohan sen takaisin? Ei se Haapaveden suihkulähde ole yhtään niin surkea kuin on annettu ymmärtää. Se vaan on täysin toisen tyyppinen kuin esim. Oulaisten entinen.
- Anonyymi
Ylivieskan savisillan kohdalla on hieno ja korkea suihkulähde. Mahtavasti näkyy sateenkaaren värit ajoittain. Tulkaahan nauttimaan kauniiseen jokirantaan.
- Anonyymi
Sen ei tarvi olla 10 tuuman putkisuihku, riittää tuumanen jossa riittävästi painetta.. ja ei maksa kymppitonnia, pumppuun saa sähköt varanavan liitännästä ei tarvi kaivaa jokeen uraa... siellä voi olla raakkuja ja sitten tulee kalliiksi
- Anonyymi
Ei taida 10 riittää kun tänne jotain ährätään
- Anonyymi
Joku hyvä firma toimittamaan ja asentamaan suihku Oulaisiinkin.
- Anonyymi
Oulaisissa oli suihkulähde/ allas kaupungintalon edessä.
- Anonyymi
uskon että teillä riittää oma osaaminen sen suihkulähteen ,ettei tarvitse lähteä täältä Haapavedeltä neuvoa antamaan
- Anonyymi
apua tarvitsisitte liikenteen ohjauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2702679Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151621Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141499Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161351Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3751351Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251177Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist1851016Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.63962Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19916- 75853