Haapavesi ennätti edelle. Sen uudesta suihkulähteestä on ollut kuvia valtakunnan lehdissäkin. Tosin ne ovat olleet enemmänkin huumoria. Kovin pieni on vesiruisku voima.
Veli Tirilä teki valtuustoaloitteen, että Oulaisiinkin laitettaisiin suihkulähde. Älkää kuitenkaan tilaa sitä samalta toimittajalta kuin naapurikaupunki!
Vai olisi se ollenkaan tarpeellinen?
Suihkulähdekö meillekin?
8
631
Vastaukset
- Anonyymi
Vesiosuuskunnallahan oli aikanaan ihan näyttävä suihkulähde pumppaamon rannassa. Saisikohan sen takaisin? Ei se Haapaveden suihkulähde ole yhtään niin surkea kuin on annettu ymmärtää. Se vaan on täysin toisen tyyppinen kuin esim. Oulaisten entinen.
- Anonyymi
Ylivieskan savisillan kohdalla on hieno ja korkea suihkulähde. Mahtavasti näkyy sateenkaaren värit ajoittain. Tulkaahan nauttimaan kauniiseen jokirantaan.
- Anonyymi
Sen ei tarvi olla 10 tuuman putkisuihku, riittää tuumanen jossa riittävästi painetta.. ja ei maksa kymppitonnia, pumppuun saa sähköt varanavan liitännästä ei tarvi kaivaa jokeen uraa... siellä voi olla raakkuja ja sitten tulee kalliiksi
- Anonyymi
Ei taida 10 riittää kun tänne jotain ährätään
- Anonyymi
Joku hyvä firma toimittamaan ja asentamaan suihku Oulaisiinkin.
- Anonyymi
Oulaisissa oli suihkulähde/ allas kaupungintalon edessä.
- Anonyymi
uskon että teillä riittää oma osaaminen sen suihkulähteen ,ettei tarvitse lähteä täältä Haapavedeltä neuvoa antamaan
- Anonyymi
apua tarvitsisitte liikenteen ohjauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412704
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411016Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621