Eihän ole totta, eihän. Valitettavasti minulla on havainto Veikkauksella aamu viiden aikaan Veikkauksella Bingossa kymmeniä pelaajia. Bingon pelaajat tuona mainittuun aikaan siiinä mielessä tuntuu ristiriitaiselta nähdä että Veikkauksella mukamas onnistuneesti rahapelihaittoja vähentävässä tarkoituksessa asettanut aikaisimmaksi ajankohdaksi rahojen siirtoon pelitilille klo 6.00 kello 23.00 iltaan asti. Tuntuu kummalta 23.00 toteutetun rahojen siirrolla vapaasti suuntaan toiseen tai rahaa jätetty Veikkaukselle olisi kyttäilemässä aamu viiden aikoihin Bingoa. Ovatko oikeita pelaajia vai ohjelman-nikejä tai jopa Veikkauksen omia työntekijöitä.
Mystiset Veikkauksen Bingo-pelaajat yössä.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan joskus vuosia sitten nähneeni täällä palstalla epäilyjä, että bingon voitot menee Veikkauksen omille työntekijöille.
- Anonyymi
Suomi toimii 24/7 periaatteella eli ihmisiä on vuorotöissä ja vapailla ihan kaikkina vuorokauden aikoina. Jos se oma aikataulu on tyyliin nukutaan 22-06 ja muina aikoina ollaan ainakin osittain hereillä, niin ei parane yleistää, että kaikkialla muuallakin elämä soljuisi samaan tapaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929