Eihän ole totta, eihän. Valitettavasti minulla on havainto Veikkauksella aamu viiden aikaan Veikkauksella Bingossa kymmeniä pelaajia. Bingon pelaajat tuona mainittuun aikaan siiinä mielessä tuntuu ristiriitaiselta nähdä että Veikkauksella mukamas onnistuneesti rahapelihaittoja vähentävässä tarkoituksessa asettanut aikaisimmaksi ajankohdaksi rahojen siirtoon pelitilille klo 6.00 kello 23.00 iltaan asti. Tuntuu kummalta 23.00 toteutetun rahojen siirrolla vapaasti suuntaan toiseen tai rahaa jätetty Veikkaukselle olisi kyttäilemässä aamu viiden aikoihin Bingoa. Ovatko oikeita pelaajia vai ohjelman-nikejä tai jopa Veikkauksen omia työntekijöitä.
Mystiset Veikkauksen Bingo-pelaajat yössä.
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan joskus vuosia sitten nähneeni täällä palstalla epäilyjä, että bingon voitot menee Veikkauksen omille työntekijöille.
- Anonyymi
Suomi toimii 24/7 periaatteella eli ihmisiä on vuorotöissä ja vapailla ihan kaikkina vuorokauden aikoina. Jos se oma aikataulu on tyyliin nukutaan 22-06 ja muina aikoina ollaan ainakin osittain hereillä, niin ei parane yleistää, että kaikkialla muuallakin elämä soljuisi samaan tapaan.
- Anonyymi
Silti uskottavampaa jos talletuksia voisi tehdä läpi vuorokauden saattaisi joskus muutama Bingon pelaaja aamulla viiden aikaan olla paikalla mutta nyt vaikuttaisi et pidätellään klo 23 talletus rajasta aamu viiteen Bingolle vaikka Lotus keno käy Bingosta ja on vertailussa jopa anteliaampi.
- Anonyymi
Pelaajat bingossa 5 aikaan saattavat olla nakkina peliriippuvaiselle odottelemassa pelihengen nostatus mielessä. Vastaavaa muistan Paffilla Paffin oma nettipokeri nettipokerin kuumaan aikaan sivussa seuraten tyhjään NO LIMIT pöytään tuli yksinäinen pelaaja 100 000 euroa mukana. Ihmeelisen yhtäaikaisesti pöytä täyttyi pelaajista ja nämä pöytään asettuneet pelaajat yhdessä tyhjensivät yksinäisen pelaajan helposti 100 000 eurosta ja katosivat samoin äkisti kuin olivat tulleetkin. Yksinäinen pelaaja jäi yksin pöytään pitkäksi aikaa nollattuna. Tiedä oliko tippunut tuolilta. Ainakin minulta menisi taju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3153330Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182261Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2331301- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076- 161009