Jälleen lorisee yksi rakennuksen katto,tällä kertaa Porvoossa.
Kun katselen kuvia kyseisestä katotasta vuotamassa lorisemassa vettä rakenteisiin,en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Sen kuitenkin tiedän että kyseinen että en antaisi tuon kyseisen yrityksen, joka katon rakensi, rakentaa edes kattoa koirankopilleni.
Kuvat kertovat täysin ammattitaidottomasta rakentamisesta.
Korjatkaa mikäli olen väärässä?
Hometaloja ja vuotavia kattoja! Rakentaminen ei ole mitään raketti tiedettä mutta ammattitaitoa siihen ei näytä enää löytyvän.
Suomalainen kattorakentaminen on retuperällä!
13
272
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän siellä katto ole vuotanut vaan katolta tulevan sadevesiputken kulma oli irronnut.
- Anonyymi
Yksi päivä lensi betonit käytävälle, kun jotain porattiin ylhäällä! Onneksi kukaan saanut päähänsä niitä murikoita!!!
- Anonyymi
Mistä löytyy kuvat ammattitaidottomasta kattorakenteestä?
- Anonyymi
Olisiko ne nähtävissä aloittajan korvien välistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko ne nähtävissä aloittajan korvien välistä?
Taisi osua ja upota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi osua ja upota?
Ovat siis nähtävissä aloittajan korvien välissä. Hyvä kun todistit asian arvellulla tavalla olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat siis nähtävissä aloittajan korvien välissä. Hyvä kun todistit asian arvellulla tavalla olevan.
Sun korvien?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun korvien?😂
Aloittajahan se korviensa välin tyhjyyttä kommentissaan todisti. Turhaan minua aloittajan mokasta syytät?
- Anonyymi
Minun puhelin on niitä täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajahan se korviensa välin tyhjyyttä kommentissaan todisti. Turhaan minua aloittajan mokasta syytät?
Todistit korviesi välisen tyhjyyden??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistit korviesi välisen tyhjyyden??
Lukihäiriöstäsi huolimatta kysymykseksi naamioimasi väärä viittaus ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Ei sitä voi yleistää, kun on olemassa ihan hyviäkin katontelkijöitä. On kokemusta roskajoukosta, joka oli tekevinään katon, mutta sitten erinäisten vaiheiden jälkeen tuli oikeat katonrakentajat ja tekivät hyvän katon.
- Anonyymi
Suomalaiset rakentajat ainakin ennen osasivat. Halpuutettu työvoima ehkä ei?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038