Projektin aloittamiseen. Määräaikaisuus, joka voidaan myöhemmin vakinaistaa jos muodollinen pätevyys täyttyy.
Etätyö, voit tehdä mistä tahansa. Palkkaus olematon / huono / luonnossa. Luonasedusta voidaan sopia erikseen. Life / work balance huono
Ota yhteyttä palstan kautta tai muuten jos kiinnostuit
Etsitään Muusaa kirjoittelijalle
28
281
Vastaukset
- Anonyymi
Mies- vai naispuolista haussa?
T.kiinnostunut- Anonyymi
Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen
Oletko itse mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse mies vai nainen?
Mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies
Voisiko olla vastavuoroista, voisitko olla muusa samalla naispuoliselle kirjoittelijalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla vastavuoroista, voisitko olla muusa samalla naispuoliselle kirjoittelijalle?
Riippuu tietysti, mulla on jo yks kuvataiteilija joten oon aika työllistetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama itsellä, olen muusana muillekin, mutta ajattelin, jos vois ottaa samalla edut tästäkin hommasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama itsellä, olen muusana muillekin, mutta ajattelin, jos vois ottaa samalla edut tästäkin hommasta.
Oletko kuvataiteilijalle myös muusana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuvataiteilijalle myös muusana?
Kuvataide ja elokuva. Myös musiikin puolella, mutta tästä ei ollut sopimusta. Vähän hämärä keissi. Sopimukset pitää olla kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvataide ja elokuva. Myös musiikin puolella, mutta tästä ei ollut sopimusta. Vähän hämärä keissi. Sopimukset pitää olla kunnossa.
Sopimusasioissa yhteys Muusikkojen liiton sopimusjuristiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tuun kuvataiteilijalle alaston malliksi 🤗🤭❤️
🗽 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopimusasioissa yhteys Muusikkojen liiton sopimusjuristiin
Joo, muusana ei saisi pitää, jollei muusa tiedä olevansa muusa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tuun kuvataiteilijalle alaston malliksi 🤗🤭❤️
🗽Olet siis ap:n kilpailija?
- Anonyymi
Minä olisin kyllä täydellinen MUUSA, mutta jaksatko sinä kirjoittaa kokoajan!?
Minun päiväni ovat sellaisia, että vaikka huoneessa ei olisi mitään muuta, kuin pelkkä PATJA LATTIALLA niin siellä voi olla enemmän ELÄMÄÄ mitä SEINIEN JA OVEN TAKANA. - Anonyymi
Pitää saada liksaa. Kuka maksaa laskut, jos liuhuaa kanssasi kirjoittamassa runoja?
- Anonyymi
Proosaa lähinnä. Myös muita projekteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Proosaa lähinnä. Myös muita projekteja
On kaunis ajatus, että haetaan oman taiteen tekemiselle innoittajaa, mutta mitä inspiraation lähde saa siitä? Hänenkin täytyy elää vai ajattelitko hänen muuttavan luoksesi tuosta noin vain.
Toiselle voi tulla egobuustauksen ja suosion myötä ylemmyydentuntoa ja oireiluita. Elä siinä sitten.
- Anonyymi
Tuun sulle edustusvaimoksi kun hokasin ettei noi portugalilaiset eikä rusakot eiku kasakot oo mun juttu🤭
- Anonyymi
Eiks se ollut espanjalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks se ollut espanjalainen
Ei 😂portugalilainen on. Samannimisiä varmaan monessa maassa 🤭
On siellä myös kurdiehdokkaita. Ne aikoo viedä suomalaisten äijiltä naiset 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 😂portugalilainen on. Samannimisiä varmaan monessa maassa 🤭
On siellä myös kurdiehdokkaita. Ne aikoo viedä suomalaisten äijiltä naiset 😉Huh huh, mä oisin ehkä niiden kanssa vielä varovaisempi sitten…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh, mä oisin ehkä niiden kanssa vielä varovaisempi sitten…
👳🏻♂️😹
- Anonyymi
Otappa itse yhteyttä tänne suuntaan.
- Anonyymi
😾😾
- Anonyymi
Miksi kisu vihainen
- Anonyymi
Joo, ei tääkään oo hyvä. Pitää aloittaa projekti voin paremmin. Sense of meaning
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109885- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69651Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647