Kilpailija (R.I.P.) kuoli viihdytysajoissa

Anonyymi-ap

28

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuoliko nauruun vai mikä homma?

      • Anonyymi

        Varmaan kaatuillut, kun kerran mopedilla ajeli.


    • Anonyymi

      Yksi turha rapamunasaastuttaja vähemmän.

      • Anonyymi

        Alatyylisestä kielenkäytöstä päätellen olet nykypersuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alatyylisestä kielenkäytöstä päätellen olet nykypersuja.

        Toisaalta, pwrsuthan tykkäävät moottoriajoneuvoista, joten kyseessä on aito demari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta, pwrsuthan tykkäävät moottoriajoneuvoista, joten kyseessä on aito demari.

        Persut eivät pidä moottoriajoneuvoista.
        Persujen mestarilla ei ole edes autoa eikä varmaan saisi edes ajokorttia(joku raja siinäkin) .


    • Anonyymi

      Olen aina ollut sitä mieltä että moottoriurheilua yleisö tulee katsomaan juuri siksi, että toivovat näkevänsä kolareita, ulosajoja ja ehkä ruumiitakin...

      • Joskus 80-luvulla Seinäjoen raviradalla useissa peräkkäisissä ajoissa olivat valjakot törmäilleet yhteen.
        Eräs Aarne puhui kovaan ääneen katsomoalueeella:
        " Nyt pitäisi maakuntalehtiin laittaa iso ilmoitus: "Tulkaa kaikki ihmiset seuraaviin Seinäjoen raveihin - siellä ajetaan tosi kova kolari!"


    • Anonyymi

      Olisi ajanut vain kesämopolla.

    • Anonyymi

      RIP kevyet mullat.

      • Anonyymi

        idiottimainen mullitus, mulli!


    • Anonyymi

      Ei sitä turhaan ole varoiteltu mopedien virittelystä.

    • Anonyymi

      Mitäs läks.
      Omilta pojilta pöristelyaika loppui ennen eskaria.

    • Anonyymi

      Näistä lajeista uutisoidaan vain jos joku kuolee? Jos laji ei kiinnosta suurta yleisöä, niin tarvitseeko edes kuolemista uutisoida? Media siis mässäilee onnettomuuksilla.

      • Anonyymi

        Schumillakin mässäillään vaikkei edes vammautunut F1-ajoissa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti oli pride slava ukraina mangusti

    • Anonyymi

      Olisi ajanut neljällä renkaalla kuin Matti Alamäki rally crossia aikoinaan..

    • Anonyymi

      Minulla oli vm.58 Zyndapp mopo 50cc nuorena.

      Sanokaa joku pian "senkin persu"

      :)

      • Anonyymi

        Mä ajoin paapan kermankeltaisella ranskalaisella Mobylettellä. Kiilahihnaveto , ei vaihteita...siitä vaan kaasua vääntämään. Niissä oli jokin suunnittelumoka, saivat liikaa bensaa. Vain edessä teleskoopit.
        Takapyörä ei jousitettu. Valtava takaratas


    • Anonyymi

      Voimia omaisille! Rauha hänen sielulleen. Nyt hän on kuitenkin hyvässä paikassa. Osanotot suruun!

    • Anonyymi

      Lähti käsistä ja kaartoi oikealle ja ulos radalta törmäten johonkin esteeseen radan ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Nimeäkään ole missään sanottu tai ikää.

    • Anonyymi

      Päivän paras uutinen!!!

    • Anonyymi

      Olisi hengissä mutta suunnittelijat väärässä ammatissa esteidensä kanssa..

      • Anonyymi

        Näytti menevän pitkälle ulos sen viivasuoran radan sivulle ennenkuin vasta tuli se törmäys. Kuskin jalka heilui ja osui radan pintaan silloin kun se lähti ajautumaan sivuun ajolinjasta. Eikö höllännyt kaasua ja miksi ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti menevän pitkälle ulos sen viivasuoran radan sivulle ennenkuin vasta tuli se törmäys. Kuskin jalka heilui ja osui radan pintaan silloin kun se lähti ajautumaan sivuun ajolinjasta. Eikö höllännyt kaasua ja miksi ei.

        Eikö osannut kallistaa. Ainakin motoristin pitää SE oppia. Sarvet ei käänny.


    • Anonyymi

      Näin siinä käy kun ei uskota liikenne-enskaa se on kauuheeta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe