Nordeassa on ennen pystynyt kopioimaan vanhoja (itse tekemiään) laskuja maksupohjaksi uudelle laskulle verkkopankissa. Mutta nyt se mahdollisuus yhtäkkiä katosi.
Kysyin asiaa nettipankin tuen viestipalvelusta ja vastausviestissä minulle sanottiin, että laskuja ei voi kopioida verkkopankissa. Nordean tuki-sivuilla ohjeissa kuitenkin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Kumpaa uskon?
Pankin nettisivuillakin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Onko asia nyt muuttunut yllättäen, parin viikon sisällä?
Laskujen kopiointi verkkopankissa
8
400
Vastaukset
- Anonyymi
Onko keneltäkään muulta tämä laskujen kopiointi uudeksi laskuksi -toiminto nyt yhtäkkiä kadonnut? Minulle on näin tapahtunut ennenkin. Se palasi kun valitin asiasta.
- Anonyymi
Kannattaa mennä pörssistä kysymään asiaa.
- Anonyymi
En tiedä laskujen kopioinnista, mutta maksujen kopiointi on nykyään lisämaksullinen palvelu.
- Anonyymi
No ei ole vaan trollaus, siitä veloitetaan
- Anonyymi
Joo olen havainnut myös kopioinnin kstoamisen. Joku moka
Kun se ilmenee olen kaivanut vanhan laskun kuukausien takaa ja tehnyt siihen pohjaan uuden - Anonyymi
Joo siis vanha kopioksi -ominaisuus on Nordeassa mutta minulle ei ole selvinnyt
miksi se on joissain laskuissa ja miksi ei ole joissain
Silloin olen kaivannut saman laskun varhemmista kuukausista ja siellä se on kopioitavissa
Esitän mahdollisen arvauksen. Voisiko olla niin, että jos A maksasa valtakirjalla
toisen B tililtä jotain niin tätä laskua e A pysty kopioimaan eli liittyykö se
tilanteeseen jossa parilla käyttäjällä on toistensa tilinkäyttöoikeus?- Anonyymi
Varmaan on eri vaihtoehtoja.
Silloin kun itsellä on ollut ongelmia asian suhteen, siihen ei ole liittynyt mitään tilinkäyttöoikeusjuttuja. Henkilö A maksaa henkilölle B normaalin suoritteen. Osa laskuista on kopioitavissa, osa ei.
Viime aikoina kopioi-nappi on löytynyt silloin kun sitä on tarvittu.
- Anonyymi
Mä en koske sormenpäälläkään tuohon pankkiin, mutta mielestäni sillä on aivan sama juttu kuin muillakin. Avaa maksetun maksun, niin siellä pitäisi olla sellainen linkki tai vastaava jossa lukee, että kopioi uudeksi maksuksi. Olisi aika ihme, että noin isolla pankilla jolla on varmasti yksi parhaista verkkopankeista ei olisi tätä toimintoa, mutta esim. toisella paskapankilla se on näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24817355Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812333Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556101Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694935MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194930Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264042Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja223593Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393086NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun312435