Laskujen kopiointi verkkopankissa

Anonyymi-ap

Nordeassa on ennen pystynyt kopioimaan vanhoja (itse tekemiään) laskuja maksupohjaksi uudelle laskulle verkkopankissa. Mutta nyt se mahdollisuus yhtäkkiä katosi.

Kysyin asiaa nettipankin tuen viestipalvelusta ja vastausviestissä minulle sanottiin, että laskuja ei voi kopioida verkkopankissa. Nordean tuki-sivuilla ohjeissa kuitenkin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Kumpaa uskon?

Pankin nettisivuillakin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Onko asia nyt muuttunut yllättäen, parin viikon sisällä?

9

524

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko keneltäkään muulta tämä laskujen kopiointi uudeksi laskuksi -toiminto nyt yhtäkkiä kadonnut? Minulle on näin tapahtunut ennenkin. Se palasi kun valitin asiasta.

• Anonyymi

Kannattaa mennä pörssistä kysymään asiaa.

• Anonyymi

En tiedä laskujen kopioinnista, mutta maksujen kopiointi on nykyään lisämaksullinen palvelu.

• Anonyymi

No ei ole vaan trollaus, siitä veloitetaan

• Anonyymi

Joo olen havainnut myös kopioinnin kstoamisen. Joku moka
      Kun se ilmenee olen kaivanut vanhan laskun kuukausien takaa ja tehnyt siihen pohjaan uuden

• Anonyymi

Joo siis vanha kopioksi -ominaisuus on Nordeassa mutta minulle ei ole selvinnyt
      miksi se on joissain laskuissa ja miksi ei ole joissain

Silloin olen kaivannut saman laskun varhemmista kuukausista ja siellä se on kopioitavissa

Esitän mahdollisen arvauksen. Voisiko olla niin, että jos A maksasa valtakirjalla
      toisen B tililtä jotain niin tätä laskua e A pysty kopioimaan eli liittyykö se
      tilanteeseen jossa parilla käyttäjällä on toistensa tilinkäyttöoikeus?

• Anonyymi

Varmaan on eri vaihtoehtoja.
        Silloin kun itsellä on ollut ongelmia asian suhteen, siihen ei ole liittynyt mitään tilinkäyttöoikeusjuttuja. Henkilö A maksaa henkilölle B normaalin suoritteen. Osa laskuista on kopioitavissa, osa ei.

Viime aikoina kopioi-nappi on löytynyt silloin kun sitä on tarvittu.

• Anonyymi

Mä en koske sormenpäälläkään tuohon pankkiin, mutta mielestäni sillä on aivan sama juttu kuin muillakin. Avaa maksetun maksun, niin siellä pitäisi olla sellainen linkki tai vastaava jossa lukee, että kopioi uudeksi maksuksi. Olisi aika ihme, että noin isolla pankilla jolla on varmasti yksi parhaista verkkopankeista ei olisi tätä toimintoa, mutta esim. toisella paskapankilla se on näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68