Laskujen kopiointi verkkopankissa

Anonyymi-ap

Nordeassa on ennen pystynyt kopioimaan vanhoja (itse tekemiään) laskuja maksupohjaksi uudelle laskulle verkkopankissa. Mutta nyt se mahdollisuus yhtäkkiä katosi.

Kysyin asiaa nettipankin tuen viestipalvelusta ja vastausviestissä minulle sanottiin, että laskuja ei voi kopioida verkkopankissa. Nordean tuki-sivuilla ohjeissa kuitenkin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Kumpaa uskon?

Pankin nettisivuillakin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Onko asia nyt muuttunut yllättäen, parin viikon sisällä?

9

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko keneltäkään muulta tämä laskujen kopiointi uudeksi laskuksi -toiminto nyt yhtäkkiä kadonnut? Minulle on näin tapahtunut ennenkin. Se palasi kun valitin asiasta.

• Anonyymi

Kannattaa mennä pörssistä kysymään asiaa.

• Anonyymi

En tiedä laskujen kopioinnista, mutta maksujen kopiointi on nykyään lisämaksullinen palvelu.

• Anonyymi

No ei ole vaan trollaus, siitä veloitetaan

• Anonyymi

Joo olen havainnut myös kopioinnin kstoamisen. Joku moka
      Kun se ilmenee olen kaivanut vanhan laskun kuukausien takaa ja tehnyt siihen pohjaan uuden

• Anonyymi

Joo siis vanha kopioksi -ominaisuus on Nordeassa mutta minulle ei ole selvinnyt
      miksi se on joissain laskuissa ja miksi ei ole joissain

Silloin olen kaivannut saman laskun varhemmista kuukausista ja siellä se on kopioitavissa

Esitän mahdollisen arvauksen. Voisiko olla niin, että jos A maksasa valtakirjalla
      toisen B tililtä jotain niin tätä laskua e A pysty kopioimaan eli liittyykö se
      tilanteeseen jossa parilla käyttäjällä on toistensa tilinkäyttöoikeus?

• Anonyymi

Varmaan on eri vaihtoehtoja.
        Silloin kun itsellä on ollut ongelmia asian suhteen, siihen ei ole liittynyt mitään tilinkäyttöoikeusjuttuja. Henkilö A maksaa henkilölle B normaalin suoritteen. Osa laskuista on kopioitavissa, osa ei.

Viime aikoina kopioi-nappi on löytynyt silloin kun sitä on tarvittu.

• Anonyymi

Mä en koske sormenpäälläkään tuohon pankkiin, mutta mielestäni sillä on aivan sama juttu kuin muillakin. Avaa maksetun maksun, niin siellä pitäisi olla sellainen linkki tai vastaava jossa lukee, että kopioi uudeksi maksuksi. Olisi aika ihme, että noin isolla pankilla jolla on varmasti yksi parhaista verkkopankeista ei olisi tätä toimintoa, mutta esim. toisella paskapankilla se on näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2804
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2409
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      92
      1943
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1295
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1139
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      841
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      764
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      672
    10. 43
      655
    Aihe