Laskujen kopiointi verkkopankissa

Anonyymi-ap

Nordeassa on ennen pystynyt kopioimaan vanhoja (itse tekemiään) laskuja maksupohjaksi uudelle laskulle verkkopankissa. Mutta nyt se mahdollisuus yhtäkkiä katosi.

Kysyin asiaa nettipankin tuen viestipalvelusta ja vastausviestissä minulle sanottiin, että laskuja ei voi kopioida verkkopankissa. Nordean tuki-sivuilla ohjeissa kuitenkin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Kumpaa uskon?

Pankin nettisivuillakin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Onko asia nyt muuttunut yllättäen, parin viikon sisällä?

9

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko keneltäkään muulta tämä laskujen kopiointi uudeksi laskuksi -toiminto nyt yhtäkkiä kadonnut? Minulle on näin tapahtunut ennenkin. Se palasi kun valitin asiasta.

• Anonyymi

Kannattaa mennä pörssistä kysymään asiaa.

• Anonyymi

En tiedä laskujen kopioinnista, mutta maksujen kopiointi on nykyään lisämaksullinen palvelu.

• Anonyymi

No ei ole vaan trollaus, siitä veloitetaan

• Anonyymi

Joo olen havainnut myös kopioinnin kstoamisen. Joku moka
      Kun se ilmenee olen kaivanut vanhan laskun kuukausien takaa ja tehnyt siihen pohjaan uuden

• Anonyymi

Joo siis vanha kopioksi -ominaisuus on Nordeassa mutta minulle ei ole selvinnyt
      miksi se on joissain laskuissa ja miksi ei ole joissain

Silloin olen kaivannut saman laskun varhemmista kuukausista ja siellä se on kopioitavissa

Esitän mahdollisen arvauksen. Voisiko olla niin, että jos A maksasa valtakirjalla
      toisen B tililtä jotain niin tätä laskua e A pysty kopioimaan eli liittyykö se
      tilanteeseen jossa parilla käyttäjällä on toistensa tilinkäyttöoikeus?

• Anonyymi

Varmaan on eri vaihtoehtoja.
        Silloin kun itsellä on ollut ongelmia asian suhteen, siihen ei ole liittynyt mitään tilinkäyttöoikeusjuttuja. Henkilö A maksaa henkilölle B normaalin suoritteen. Osa laskuista on kopioitavissa, osa ei.

Viime aikoina kopioi-nappi on löytynyt silloin kun sitä on tarvittu.

• Anonyymi

Mä en koske sormenpäälläkään tuohon pankkiin, mutta mielestäni sillä on aivan sama juttu kuin muillakin. Avaa maksetun maksun, niin siellä pitäisi olla sellainen linkki tai vastaava jossa lukee, että kopioi uudeksi maksuksi. Olisi aika ihme, että noin isolla pankilla jolla on varmasti yksi parhaista verkkopankeista ei olisi tätä toimintoa, mutta esim. toisella paskapankilla se on näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe