Nordeassa on ennen pystynyt kopioimaan vanhoja (itse tekemiään) laskuja maksupohjaksi uudelle laskulle verkkopankissa. Mutta nyt se mahdollisuus yhtäkkiä katosi.
Kysyin asiaa nettipankin tuen viestipalvelusta ja vastausviestissä minulle sanottiin, että laskuja ei voi kopioida verkkopankissa. Nordean tuki-sivuilla ohjeissa kuitenkin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Kumpaa uskon?
Pankin nettisivuillakin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Onko asia nyt muuttunut yllättäen, parin viikon sisällä?
Laskujen kopiointi verkkopankissa
Anonyymi-ap
5
323
Vastaukset
- Anonyymi
Onko keneltäkään muulta tämä laskujen kopiointi uudeksi laskuksi -toiminto nyt yhtäkkiä kadonnut? Minulle on näin tapahtunut ennenkin. Se palasi kun valitin asiasta.
- Anonyymi
Kannattaa mennä pörssistä kysymään asiaa.
- Anonyymi
En tiedä laskujen kopioinnista, mutta maksujen kopiointi on nykyään lisämaksullinen palvelu.
- Anonyymi
No ei ole vaan trollaus, siitä veloitetaan
- Anonyymi
Joo olen havainnut myös kopioinnin kstoamisen. Joku moka
Kun se ilmenee olen kaivanut vanhan laskun kuukausien takaa ja tehnyt siihen pohjaan uuden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111332
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371048- 45942
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44746
- 46676