Nordeassa on ennen pystynyt kopioimaan vanhoja (itse tekemiään) laskuja maksupohjaksi uudelle laskulle verkkopankissa. Mutta nyt se mahdollisuus yhtäkkiä katosi.
Kysyin asiaa nettipankin tuen viestipalvelusta ja vastausviestissä minulle sanottiin, että laskuja ei voi kopioida verkkopankissa. Nordean tuki-sivuilla ohjeissa kuitenkin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Kumpaa uskon?
Pankin nettisivuillakin sanotaan, että laskuja voi kopioida. Onko asia nyt muuttunut yllättäen, parin viikon sisällä?
Laskujen kopiointi verkkopankissa
Anonyymi-ap
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Onko keneltäkään muulta tämä laskujen kopiointi uudeksi laskuksi -toiminto nyt yhtäkkiä kadonnut? Minulle on näin tapahtunut ennenkin. Se palasi kun valitin asiasta.
- Anonyymi
Kannattaa mennä pörssistä kysymään asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863182
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413133- 2132628
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362245- 311579
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231433- 101294
- 131279
- 221251