Teeveen, siis kaikille näkyvien kanavien, myös ja eritoten ylen, sisältö on nyt huonoa ja ennen kaikkea painottunut (uutisten lisäksi) uusintoihin, urheiluun, metsästykseen, autoihin, seksuaaliseen vähimmistöihin ja väkivaltaan. Meidät, vanhemmat leidit, on tarjonnassa unohdettu lähes kokonaan!! Joku meistä ehkä katsoo Kauniiden ja rohkeiden lisäksi jotain Emmerdalea tai Salattuja elimiä (hih hih), mutta kaikki eivät näistä pidä: Meidät: 50-95v sivistyneet naiset, ja meitä on ikääntyneistä suurin joukko!, on syrjäytetty! Me haluaisimme katsella älyllisiä ja henkisiä, osin ehkä romanttisia ohjelmia, meille suunnattuja!! Emme halua katsoa parhaaseen katseluaikaan tappamista, ampumista tai autoilla surraamista! Suurin osa "tavallisen teeveen" katsojista on nykyään vanhempia naisia, joista useilla ei ole nettiä tai maksukanavia, eikä ehkä osaamista/rahaa/halua niitä edes hankkia! Kiitos (uutisten lisäksi) La Promesa, Unelmien poikamies, Koti koiralle, Alaskan eläinlääkäri, Elämäni biisi, Petolliset, ym.! Tällaisia ohjelmia lisää, meille naisille, meille hiljaisille, jotka vielä normiteeveetä (pelkästään) katselemme!
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520