Tuossa joku käynnisti viestiketjun jossa halusi mustamaalata paikallista yrittäjää
Kysymys kuuluukin; Kuka ihmeessä haluaa perustaa yrityksen kuolevaan kylään jossa porukalle suurimman nautinnon tuo puskista herjaaminen ja arvuuttelu konkurssin ajankohdasta.
Paikkakunnalle jossa vähä- älyiset mielenterveyspotilaita muistuttavat maahiset pyörii ympyrää silmät eri korkeudella.
Eiköhän jokainen yritys ole tärkeä tämän päivän suomessa tärkeä.
Ihmetellä täytyy
9
431
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä itäsuomalaista innottomuutta, hiivana kauna ja kateus, pahatahtoisuus, kun ei itsestä ole muuhun kuin hattuilemaan sellaisille, jotka jotain yrittävät.
- Anonyymi
Kun itse ei uskalla eikö osaa niin toivotaan että ei muutkään pärjäisi niin ei näytä oma kurjuus ja aikaansaamattomuus niin pahalle.
- Anonyymi
Yrittäminen ja kusettaminen ei ole sama asia...
- Anonyymi
Kukas se nyt kusettaa? Muu ku
sandelssi?
- Anonyymi
Jotkut ihmiset vaan otetaan hampaisiin jokainen ihminen tekee virheitä ja niistä joutuu maksamaan.. Ettekö te uskalla mennä kasvotusten puhumaan jos on hampaan kolossa jotain
- Anonyymi
Tämäpä just. Olisivat hyvillään että täällä on ja haluaavat yrittää ees jotain silti joka pikku asia otetaan esille ja otetaan silmätikus
- Anonyymi
Hampaisiin voi joutua, vaikkei tekisi virheitä,
aivan vain perättömien paskapuheiden vuoksi... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hampaisiin voi joutua, vaikkei tekisi virheitä,
aivan vain perättömien paskapuheiden vuoksi...Ei siihen tarvii tällä kylällä ku yks kateellinen joka pistää huhun kiertämään ihan vaan ilkeyksissään tai kateudestaan
- Anonyymi
Myykö kukaan Kiuruvedellä Luomu mansikkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1251225YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74876Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli82826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.123798