En ole seurannut MM kanavaa kauan mutta huomasin että joku oletettu "nainen" toivottelee kaikille kanavan katsojalle huomenet ja yöt ym. luulin aiemmin että on vain yksi joka pyörittää kanavaa mutta mukana on myös toinen henkilö, onko ollut alusta lähtien ja ovatko he parisuhteessa?
Yhteistyökumppani?
15
289
Vastaukset
- Anonyymi
Moni asiallinen kommentoija onkin lopettanut komentoinnin noiden vaki- lässyttäjien takia. Ovat kuin joku "mätäpaise" kommenttikentällä! Onkohan heillä peräti "diili" metsämanin kanssa? Pistää epäilemään..
- Anonyymi
Voihan ollakin sopimus, näyttää sille
- Anonyymi
Olen huolissani kun huomasin että joku oletettu "nainen" toivottelee kaikille kanavan katsojalle huomenet ja yöt ym. luulin aiemmin että on vain yksi joka pyörittää kanavaa mutta mukana on myös toinen henkilö, onko ollut alusta lähtien ja ovatko he parisuhteessa?
- Anonyymi
Etkö muuta keksinyt kuin muuttaa aloittajan tekstiä 🐒
- Anonyymi
Heitä on 2 häirikkölässyttäjää, jotka mani on ottanut "suojelukseensa". Heistä ei hevillä luovu!
- Anonyymi
Rahaahan siinä tienataan siksi pyörivät siinä ihan "töikseen" ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaahan siinä tienataan siksi pyörivät siinä ihan "töikseen" ehkä
What
- Anonyymi
Hw ovat varmasti jonkinlaisia avustajia.
Tuomassa hyvää mieltä katsojille. Kaikki selitetään aina parhain päin, ymmärtäväiseen, äidillisen holhoavaan tyyliin, niin karvahatut, lisvat ym.- AnonyymiUUSI
Ihanko totta?
- AnonyymiUUSI
Keskustelut siellä nyt jotenki huonompia ku jokuaika sitten hyvii kommentoijia poistunut 👎
- AnonyymiUUSI
Mitä useampi kokki, sitä huonompi soppa 🥱
- AnonyymiUUSI
Ei ole täyspäinen ,tuo pmk. toivottelija.
- AnonyymiUUSI
Ei ole ei🥴 vähän yksinkertaisen reppanan oloinen. Kuvittelee olevansa kommentoinnin paras🫣 siltä ainakin vaikuttaa. Taitaa olla niin ihastunut maniin, kun hyvää huomenta pitää joka päivä toivotella, hyvän yön toivotus menee jo pikkuisen yli🫣 eikä älyä, kun jotkut välillä kuittailee ihan kunnolla, loukkaantuu ja uhriutuu heti, sama tällä Teijalla. Kyllä luulen, että nämä 2 mammaa on karistanut kommentoijia kanavalta🤔
- AnonyymiUUSI
Ronski paremminkin
- AnonyymiUUSI
Ihmetyttää naiset, jotka mm päivittävät alapäänsä tilanteen tyyliin" minulla on posliini" miesvaltaisella palstalla?
Miten oleellinen ja tärkeä tuo tieto on palstalaisille??? Mitä tällaisen tiedon julkistamisella haetaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003