Mietin kaikkea, sinua. Menikö tämä päivä hyvin mielestäsi? Itse ajattelen, että se meni huonosti.
Nuku hyvin silti.
Naiselta
Hyvää yötä mies
17
219
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut anteeksi
- Anonyymi
Saat anteeksi, mutta minä pyydän sitä sinulta vielä enemmän.
Anna anteeksi. Se olisi hyvä tapa. Jos pystyisi keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin. Tämä on niin vaikeaa muutenkin ja voisi helpottaa toisen oloa eikä vaikeuttaa. Puhua sydämeltä sydämelle. Aidosti.
Kauniita unis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi, mutta minä pyydän sitä sinulta vielä enemmän.
Anna anteeksi. Se olisi hyvä tapa. Jos pystyisi keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin. Tämä on niin vaikeaa muutenkin ja voisi helpottaa toisen oloa eikä vaikeuttaa. Puhua sydämeltä sydämelle. Aidosti.
Kauniita unis.Minäkin miehenä pyydän anteeksi. Tuo on hyvin sanottu; jos pystyisi keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin. Mutta jos mukaan tulee esim. omia tai toisen huolia, keskittyminen oikeasti tärkeisiin asioihin vaikeutuu, kun ihminen pyrkii ensisijaisesti ratkaisemaan suurinta huolen aiheuttajaa, se painaa ihmistä kaikin tavoin ja varmasti vaikuttaa keskittymiseen tärkeissä asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin miehenä pyydän anteeksi. Tuo on hyvin sanottu; jos pystyisi keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin. Mutta jos mukaan tulee esim. omia tai toisen huolia, keskittyminen oikeasti tärkeisiin asioihin vaikeutuu, kun ihminen pyrkii ensisijaisesti ratkaisemaan suurinta huolen aiheuttajaa, se painaa ihmistä kaikin tavoin ja varmasti vaikuttaa keskittymiseen tärkeissä asioissa.
Niin. Tällähän ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Kumpikin me tiedetään se, että nyt puhuu intuitio ja sinä muodossa me pystymme ehkä pääsemään sisään johonkin jaettuun kokemukseen siitä, mikä ei ole mennyt tunteiden osalta hyvin.
Huolet ovat sellaisia, että jos ne valtaavat mielen, ei keskittymisen hajauttaminen ole usein kovin helppoa. Olen elänyt joskus huolten täyteisiä vuosia, joten tiedän ehkä jotain siitä. Huoltenkin keskellä olen ajatellut, että tämän vain täytyy tapahtua ja olen mennyt ikään kuin sen myrskyn läpi. Se jätti omat jälkensä, mutta selvisin pystyssä. Murehtiminen ei auta mitään, silti sitä vain tekee. Voimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Tällähän ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Kumpikin me tiedetään se, että nyt puhuu intuitio ja sinä muodossa me pystymme ehkä pääsemään sisään johonkin jaettuun kokemukseen siitä, mikä ei ole mennyt tunteiden osalta hyvin.
Huolet ovat sellaisia, että jos ne valtaavat mielen, ei keskittymisen hajauttaminen ole usein kovin helppoa. Olen elänyt joskus huolten täyteisiä vuosia, joten tiedän ehkä jotain siitä. Huoltenkin keskellä olen ajatellut, että tämän vain täytyy tapahtua ja olen mennyt ikään kuin sen myrskyn läpi. Se jätti omat jälkensä, mutta selvisin pystyssä. Murehtiminen ei auta mitään, silti sitä vain tekee. Voimia.Hyvin sanottu ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu ❤️
❤️
- Anonyymi
taas päivä ajan virtaan.. iäks uppoaa..
- Anonyymi
Niin tekee, sinne se menee.
- Anonyymi
Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
Turhuuksien turhuus sanoi Saarnaaja. Kaikki on turhuutta.
- Anonyymi
Huonosti meni joo. Huomenna on parempi päivä toivottavasti!
Öitä!- Anonyymi
Niinpä, huomenna uusi päivä ja uudet mahdollisuudet toimia paremmin.
Öitä sinne myös!
- Anonyymi
Niin meni huonosti ja tiedät syynkin. Toivottavasti saat levättyä.
- Anonyymi
Mikä on sun mielestä se syy?
- Anonyymi
On minussakin ollut syytä. Pitää yrittää taas saada nukuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sun mielestä se syy?
Syy voi olla omat tai toisen huolet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy voi olla omat tai toisen huolet.
Tämä pitää täysin paikansa,omat huolet oli syynä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909