Hyvää yötä mies

Anonyymi-ap

Mietin kaikkea, sinua. Menikö tämä päivä hyvin mielestäsi? Itse ajattelen, että se meni huonosti.
Nuku hyvin silti.

Naiselta

17

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta puhut anteeksi

• Anonyymi

Saat anteeksi, mutta minä pyydän sitä sinulta vielä enemmän.
        Anna anteeksi. Se olisi hyvä tapa. Jos pystyisi keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin. Tämä on niin vaikeaa muutenkin ja voisi helpottaa toisen oloa eikä vaikeuttaa. Puhua sydämeltä sydämelle. Aidosti.
        Kauniita unis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat anteeksi, mutta minä pyydän sitä sinulta vielä enemmän.
        Anna anteeksi. Se olisi hyvä tapa. Jos pystyisi keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin. Tämä on niin vaikeaa muutenkin ja voisi helpottaa toisen oloa eikä vaikeuttaa. Puhua sydämeltä sydämelle. Aidosti.
        Kauniita unis.

Minäkin miehenä pyydän anteeksi. Tuo on hyvin sanottu; jos pystyisi keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin. Mutta jos mukaan tulee esim. omia tai toisen huolia, keskittyminen oikeasti tärkeisiin asioihin vaikeutuu, kun ihminen pyrkii ensisijaisesti ratkaisemaan suurinta huolen aiheuttajaa, se painaa ihmistä kaikin tavoin ja varmasti vaikuttaa keskittymiseen tärkeissä asioissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin miehenä pyydän anteeksi. Tuo on hyvin sanottu; jos pystyisi keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin. Mutta jos mukaan tulee esim. omia tai toisen huolia, keskittyminen oikeasti tärkeisiin asioihin vaikeutuu, kun ihminen pyrkii ensisijaisesti ratkaisemaan suurinta huolen aiheuttajaa, se painaa ihmistä kaikin tavoin ja varmasti vaikuttaa keskittymiseen tärkeissä asioissa.

Niin. Tällähän ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Kumpikin me tiedetään se, että nyt puhuu intuitio ja sinä muodossa me pystymme ehkä pääsemään sisään johonkin jaettuun kokemukseen siitä, mikä ei ole mennyt tunteiden osalta hyvin.

Huolet ovat sellaisia, että jos ne valtaavat mielen, ei keskittymisen hajauttaminen ole usein kovin helppoa. Olen elänyt joskus huolten täyteisiä vuosia, joten tiedän ehkä jotain siitä. Huoltenkin keskellä olen ajatellut, että tämän vain täytyy tapahtua ja olen mennyt ikään kuin sen myrskyn läpi. Se jätti omat jälkensä, mutta selvisin pystyssä. Murehtiminen ei auta mitään, silti sitä vain tekee. Voimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Tällähän ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Kumpikin me tiedetään se, että nyt puhuu intuitio ja sinä muodossa me pystymme ehkä pääsemään sisään johonkin jaettuun kokemukseen siitä, mikä ei ole mennyt tunteiden osalta hyvin.

Huolet ovat sellaisia, että jos ne valtaavat mielen, ei keskittymisen hajauttaminen ole usein kovin helppoa. Olen elänyt joskus huolten täyteisiä vuosia, joten tiedän ehkä jotain siitä. Huoltenkin keskellä olen ajatellut, että tämän vain täytyy tapahtua ja olen mennyt ikään kuin sen myrskyn läpi. Se jätti omat jälkensä, mutta selvisin pystyssä. Murehtiminen ei auta mitään, silti sitä vain tekee. Voimia.

Hyvin sanottu ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu ❤️

❤️

• Anonyymi

taas päivä ajan virtaan.. iäks uppoaa..

• Anonyymi

Niin tekee, sinne se menee.

• Anonyymi

Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.

Turhuuksien turhuus sanoi Saarnaaja. Kaikki on turhuutta.

• Anonyymi

Huonosti meni joo. Huomenna on parempi päivä toivottavasti!

Öitä!

• Anonyymi

Niinpä, huomenna uusi päivä ja uudet mahdollisuudet toimia paremmin.

Öitä sinne myös!

• Anonyymi

Niin meni huonosti ja tiedät syynkin. Toivottavasti saat levättyä.

• Anonyymi

Mikä on sun mielestä se syy?

• Anonyymi

On minussakin ollut syytä. Pitää yrittää taas saada nukuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on sun mielestä se syy?

Syy voi olla omat tai toisen huolet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy voi olla omat tai toisen huolet.

Tämä pitää täysin paikansa,omat huolet oli syynä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6818
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      49
      1083
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe