Kesälomat tulisi lyhentää kahteen viikkoon. Kuukausi on liian pitkä aika olla poissa töistä. Siinä mm. rutiini kärsii.
Heinäkuu on suosituin kesälomakuukausi ja silloin tavallaan koko Suomen eli keinoelämän rattaat pysähtyy ja tappioita ropisee.
Ei nykypäivän helteisessä elämässä ole varaa pitää henkilökuntaa, työntekijöitä pois kokonaista kuukautta.
Suomi nousuun
14
217
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sammaa mieltä.
- Anonyymi
Asia on just näin.
- Anonyymi
Minä en työnantajana antaisi kuukauden kesälomaa, sanoisi että jos pidät kuukauden loma niin ei tarvii enää tulla takaisin
- Anonyymi
Yritystukia lisää,jotta yritykset saadaan kannattamaan ja tuottamaan.Työntekijät Suomessa niin kalliita ettei kohta yritysten kantokyky kestä.
Turhat lomat pois,työntekijäpuolelle myös vähän vastuunottamista- Anonyymi
Tuota tarkoitin, yrittäjälle tulee tappioita jos työntekijät kuukauden lomalla eikä korvaavia työntekijöitä ole.
Ilmi selvästi työntekijät lisäksi palaavat töihin väsyneinä ja alakuloisina koska lomat ohi ja rahat loppu..Parempi olisi vaan olla töissä ilman lomia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota tarkoitin, yrittäjälle tulee tappioita jos työntekijät kuukauden lomalla eikä korvaavia työntekijöitä ole.
Ilmi selvästi työntekijät lisäksi palaavat töihin väsyneinä ja alakuloisina koska lomat ohi ja rahat loppu..Parempi olisi vaan olla töissä ilman lomia.Jos kerrankin joudut itse tekemään jotain oikeita töitä pelkän paperienpyörittelyn sijaan, niin siinä voi porvarille tulla hiki.
- Anonyymi
Ei ollut toimiva provo, kun aloittaja itse vastailee itselleen.
- Anonyymi
Ihan on asiallista keskustelua ,ei provo
- Anonyymi
Terve aloittaja. Eikö kyllästytä vastailla itse itselleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve aloittaja. Eikö kyllästytä vastailla itse itselleen?
Lieneekö aloittaja terve?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö aloittaja terve?
Kukin tyylillään, mutta epäilen suuresti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tyylillään, mutta epäilen suuresti.
Kuinka suuresti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka suuresti?
Tosi suuresti.
- Anonyymi
Eipä taideta yksityisellä pitää kuukauden lomia, tai ne on tosi harvassa. Valtiolla ja kunnalla on kokonaan toinen asia, kun maksaja on varma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51765
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39698Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627