Vilahti yhden talon terassin alle. Viheliäitä noi rotat.🐀
Näin rotan kun olin lenkillä
16
166
Vastaukset
- Anonyymi
R ●TTĄ
- Anonyymi
Missä päin näit?
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla niitä on häiriöksi asti. Lisääntyvät metron lämpimissä tiloissa. Ihmiset on niin yksinkertaisia, että jättävät roskisten kannet auki kun eivät vaivaudu laittamaan roskia niihin missä on tilaa. Rotat käy siellä herkuttelemassa. Enkä ihmettelisi jos niitä löytyisi kauppojen varastoista.
- Anonyymi
Käytän ketjuasi, ostat meille sukunimen ulkomailta, tiedät maan, ja asunnon ja vältä sijoitusyhtiöitä ja vielä yritysten rekisteröintejä mihinkään. Älä laita asuntoa kirjanpitoon, ja hommaat ulkomailta kirjanpitäjän joka neuvoo verotuksen menemään oikein. Et osta ystävien kautta tai testamienttien kautta, ne vaan pilaa kaikkea.
Jos olet velkaa, maksa pois ja katso että verotus on kunnossa.
Älä käytä suomesta yrityskonsultointia ulkomaille vaan ostat sen sieltä erikseen, paikallinen yhtiö. Ei tunettuja ketjuja. Ja pyydät konsultointia ulkomaisen omistamiseen ja selvitä työlupa-asioita kuntoon. Hoida itse, älä palkkaa sihteereitä.- Anonyymi
Kuulostaa talousrikollisuudelta
- Anonyymi
Mene sukulaistesi perään 😂
- Anonyymi
Lenkkeilitkö tulevan kultasi kotikulmilla?🤔
- Anonyymi
Mä oon nähny miten rotta juoksee ensin ylös ja sitten alas, pyöreää ja sileää ränniä pitkin. Eli periaattessahan nuo voi tulla sisälle ihan milloin tahtoo, jos ikkuna on auki.
- Anonyymi
Hyi helvetti.
- Anonyymi
Ensi yönä se rotta tulee vessapytystä aloittajan sänkyyn vilistää kuin salama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helvetti.
Tunteikas kommentti jollakulla
- Anonyymi
Niin on, yks rotta on pistänyt mun elämän aivan sekaisin rakastuttamalla itseensä
- Anonyymi
Oliko sillä presidentilliset hampaat ja ihastuit
- Anonyymi
Siksi pitää olla 😻😻
- Anonyymi
Kissa on paha Etelä-Lontoon og
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849