En ole päässyt haisteluetäisyydelle edes. Tuntuu kuin minulla ja hänellä olisi joku ihmeellinen yhteys. Meidät on tarkoitettu toisillemme. 🥰♥️🥹
Ei ollut feromonit tms. syynä tähän rakastumiseen
7
301
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on. Haluan sinut söpö nainen. Olen rakastunut. Katselen sinua aina himouten. Palavaa rakkautta.
- Anonyymi
Ei hän ole katsellut minua. On etäisyyttä paljon.
- Anonyymi
Rakkaus tosiaan roihuaa oi oma liekkini🔥❤️🔥
- Anonyymi
Minä pääsin haisteluetäisyydelle noin kymmenen vuotta minua nuoremman miehen kanssa ja se oli menoa.. Olen hyvin onnellinen siitä että niin tapahtui.
- Anonyymi
Milloin pääsit?
- Anonyymi
Jep niinhän se pieni nainen on .
Minä sinua pidempi en ikinä ole ollut enkä tule olemaan se jota
Sä kaipaat .
Ja niin on minunkin puoleltani ...
Etsin sinusta jotain mitä ei ollut olemassakaan mies
Ymmärrän nyt erehdykseni
Ja katoan ihan vääränlaisena ikuisiksi ajoiksi pois.
Minua rakastanut .
Pidit hirviönä se ei unohdu
Etkä saa sanojasivanterksi!
Mieti että minä odotin että rakastat
Mieti että odotin et kohtelet
Hyvin ja kauniisti
Mutta en ollut sen arvoinen
Sydänsä pohjasta asti onneton
Ja surullinen A-nainen - Anonyymi
Mikäs yhteys se on, kun ihmiset rakastuu tekoälyn luomiin hahmoihin? Nekään ei haise.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597