jos vedät yöllä käteen. Tiedän kyllä millä puuhilla oot, kun kolistelet salakähmäisesti sitä kookosrasvapurkin kantta.
Hae apteekista ceridalia
12
269
Vastaukset
- Anonyymi
Americanpie costeena, ei märkänä.
- Anonyymi
Amerikoissa huulen alla on jotain paksumpaa takapihalla aurinkoa ottaessa. Pitää naapurit tehdä kateelliseksi.
- Anonyymi
Kenelle menee
- Anonyymi
Varmaan joku joka kolistelee kookosrasvaa yöllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku joka kolistelee kookosrasvaa yöllä
Ja joku jaksaa yöllä valvoa ja kuunnella naapurin kolisteluja noin tarkkaan ett ihan tietää ett kookosrasvapurkki siellä kolisee 😵💫😳🤪
- Anonyymi
👇🤝✊🍆💦😜
🥥- Anonyymi
Lensikö silmään😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lensikö silmään😂
Melkein. Näen mustien läpi rajauksen. Hyvä poseeraus Turussakin. Miten kehtaatkin säilyä tiukkana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein. Näen mustien läpi rajauksen. Hyvä poseeraus Turussakin. Miten kehtaatkin säilyä tiukkana?
Eine valkoisetkaan huonot ole, läpi näkee.
- Anonyymi
Kaupasta saa nainen kokonaisia inkiväärejä. Ne monikäyttöisiä kun kuorii
- Anonyymi
Huh
- Anonyymi
Siis mikä on lipogel? Kuulostaa todella lupaavalta, onko grillibileisiin tämmöinen turun sinappiko ihan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929