Ja se oli hyvä päätös!
Hautasin onnettoman rakkauden pois mielestäni. Täytän aikani mielekkäällä puuhalla ja ajattelen häntä yhä vähemmän.
Hän ei ansaitse minua, eikä minun rakkauttani.
Jokaisella ihmisellä on itsellään onnen avaimet. Kukaan toinen ihminen ei voi taikoa sinua onnelliseksi, jos et ole sitä jo valmiiksi ainakin vähän.
Aloin elää
25
378
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mutta viet silti toiselta possut?
🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖 - Anonyymi
Mitkä possut?
- Anonyymi
Älä yrutä olla viaton. Saparo näkyy tänne asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yrutä olla viaton. Saparo näkyy tänne asti.
Onko täällä kaikki yhtä sekaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä kaikki yhtä sekaisin?
On, todellakin.
Sinä mukaan lukien.
- Anonyymi
Palsta on sun suurin rakkaus 🥰
- Anonyymi
Minulla on ehdotus, voisit myös uudistaa musiikkimakusi samon tein.
- Anonyymi
Nyt en enää edes yritä ymmärtää porukkaa täällä. Viisainta häipyä vähin äänin.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en enää edes yritä ymmärtää porukkaa täällä. Viisainta häipyä vähin äänin.
ApHyvä ettei PA.
- Anonyymi
Pilasit minulta tärkeitä vuosia petturi nainen. Miten pystyit olemaan niin itsekäs ja sydämetön. 😥
- Anonyymi
Mies, olet sika 🤗❤️😂🤭
- Anonyymi
Minä en ole ketään pettänyt sitten teinivuosien
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApSiinäkin on ollut monella kestämistä. Kerran pettäjä, aina pettäjä🤭😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApJa nehän o n vieläkin menossa, esipuberteetti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApIkinä et ole ketään pettänyt, etkä toista kertaa petä. 🤣
- Anonyymi
Ei multa.
Nainen - Anonyymi
Tuo on aivan tosi, kukaan toinen ei tee sinusta onnellista. Teet sen ihan itse! Toiset voi toki myötävaikuttaa asiaan, mutta loppupeleissä se tunne tulee sinusta itsestäsi🥰
- Anonyymi
joo ja kaikki muu, ei ole kellekään hyvästä. jättää elämänsä elämättä ja tukea tätä touhua, kiristystä ja loputonta katkeruutta,milä ruokitaan vain pakkoajatuksia rahaan ja, auttamiseen. Normaali elämä ja voit olla hyvä myös lähipiirissä ja elää ja tehdä normaaleja asioita omassa elämässä, ei näin. Eikä niin että on johonkin sidottu mikä estää omaa elämää, tuhoaa sitä ja yrittää saada, sinut akisterrua johonkin mihinkä et halua.Mielipiteensä saa, sanoa.
- Anonyymi
iso mt ongelmista kohtuu tästä ja, teidln rooleista. elä normaalia elämää, tee töitä ja arkea. ja liiku elä normaalisti ja pois noista auttamisen ja saamis jutuista.
- Anonyymi
ja se majava on ammattikoeltä, tarkoittaa hidasta rakentajaa ja, rakentaa, myös patoja. Hidastuttaa ja tulot eivät ole nopeita ja räjähtäviä 😘😜
- Anonyymi
Harmonia ja Balance on tasapainottaja ja tuo kasvua ja seesteisyyttä. Myös vaurauteen ja nauttivat siitä myös itse.
- Anonyymi
Pantteri on nopea ja vähän tummantyylinen mutta samettinen. Käärme taas viekas ja suhideva, hyvä ja huono juttu.
- Anonyymi
nallet viittaavat eri asioihin, kannattaa selvittää mikä nalle.
- Anonyymi
kotka taas on ylväs ja tuo tasapainoa ja silmää henkisyyden ja järjen yhteistyölle
- Anonyymi
perhonen on kevyt hetkellinen ilahduttaja, keventäjän usein tuo myös kulunkejs ja jotain pientä tai isoa muutosta edustaa / auttaa. Kevyttä pientä hyvää, ei aina rahassa, ja hyviä juttuja lisäkuluina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810