Kotona seksi hiipunut haluaisin joko prin tai varatun naisen salaista seuraa olen reilu 50v siisti terve mies
Seksiseuraa ukm itä suomesta
22
280
Vastaukset
- Anonyymi
Delaa akkas pettäjä
- Anonyymi
Tulemme lomalle Parikkalan maisemiin, kokkeneita kolmansista. Lähinnä vaimolle tuottaa nautinto kysees. T. Avoin pari
- Anonyymi
Moikka avoin pari milloin olette Parikkalassa olisi mukava tavata pitää vaimoa hyvänä t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka avoin pari milloin olette Parikkalassa olisi mukava tavata pitää vaimoa hyvänä t.aloittaja
Oletko mistä. T. Avoin pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mistä. T. Avoin pari
Parikkalasta t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikkalasta t.aloittaja
Tulisitko mökille tyydyttää vaimoa, itse en osallistu. Olethan hyvä kuntoinen ei pika panoja. T. Avoin pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisitko mökille tyydyttää vaimoa, itse en osallistu. Olethan hyvä kuntoinen ei pika panoja. T. Avoin pari
Voisin tulla missä päin teillä mökki ja miten teihin sais yhteyden t.aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla missä päin teillä mökki ja miten teihin sais yhteyden t.aloittaja
Tänne voi kertoo jos tuttuja sivustolla ei kovin kaukana, laitamme tänne kun asetumme.
Voihan olemme näkötuttuja meitä haittaa, tietenkin pidetään omana tietona. Yleensä vaimon kanssa ukko miehiä, jotka kotona saa tarpeeksi. Hyviä olleet kaikki tähän asti, myös miehet olleet tyytyväisiä. Viime kesänä ukm kävi Uukuniemeltä, ajatuksena jos vaidettais miestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne voi kertoo jos tuttuja sivustolla ei kovin kaukana, laitamme tänne kun asetumme.
Voihan olemme näkötuttuja meitä haittaa, tietenkin pidetään omana tietona. Yleensä vaimon kanssa ukko miehiä, jotka kotona saa tarpeeksi. Hyviä olleet kaikki tähän asti, myös miehet olleet tyytyväisiä. Viime kesänä ukm kävi Uukuniemeltä, ajatuksena jos vaidettais miestä.Juu pidetään omana tietona ootteko terveitä vai kumilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu pidetään omana tietona ootteko terveitä vai kumilla
Terveitä ei kumia käytetä, ehkäisy vaimolla kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveitä ei kumia käytetä, ehkäisy vaimolla kunnossa.
Kiva niin minäkin joko milloin tuutte mökille ja millainen vaimo muuten on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva niin minäkin joko milloin tuutte mökille ja millainen vaimo muuten on
Vastaan heinäkuussa varotaan tarkkoja aikoja.
Vaalea, iloinen näyttävä kunnostaan huolta pitävä. Seksuaallisesti jopa yliaktiivinen siksi harrastamme kolmansia. Tiedoksi Juhannuksena viimeksi ollut vieraan miehen kanssa näin kesäisin nautitaan jos sopiva löytyy. Testeissä kävi juuri oli ok, tämä viimeinen oli nuori yleensä etsimme vanhempia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan heinäkuussa varotaan tarkkoja aikoja.
Vaalea, iloinen näyttävä kunnostaan huolta pitävä. Seksuaallisesti jopa yliaktiivinen siksi harrastamme kolmansia. Tiedoksi Juhannuksena viimeksi ollut vieraan miehen kanssa näin kesäisin nautitaan jos sopiva löytyy. Testeissä kävi juuri oli ok, tämä viimeinen oli nuori yleensä etsimme vanhempia.Ilmoitteletteko milloin saavutte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitteletteko milloin saavutte
Ok varmasti..
- Anonyymi
Täälläkin hiipunut, mistäpäin itä-suomea olet? N46
- Anonyymi
Moikka n46 parikkalan seudulla missä sinä t.aloittaja
- Anonyymi
Täällä 40v nainen etsii salaista seksiä vanhemmista miehistä itä-Suomi/ P-Savo
- Anonyymi
Oletko Mistä päin 40v nainen
- Anonyymi
täällä ois kiteeltä 60v mies naista vailla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807