On mennyt ihan ohi ja 30 % oon ollut haavi auki et onks toi tosissaan. 10 % rekisteröinyt jossain näkökentän ulkopuolella jotain liikettä. 5 - 10 % maybe…
Mä luulen että puolet sun jutuista
11
318
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko hyvä silmäilemään huomaamattomasti sittrn vai mikä on tekstin ydin?
- Anonyymi
Palstalla vai IRL?
- Anonyymi
Sä et taida enää muistaa palstasedän horinoita kyyläävä mikä se irl edes on
- Anonyymi
Missäs ne loput 50 %? Sun sydämessäkö?
- Anonyymi
Eikun olikin mennyt ohi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun olikin mennyt ohi...
Niillä olekkaan mitään väliä, palsta on ajatustensuodatin. Kahvit tarjotaan muualla sukellusharjoitusten lomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä olekkaan mitään väliä, palsta on ajatustensuodatin. Kahvit tarjotaan muualla sukellusharjoitusten lomassa.
Missä sä sukeltelet, 7 seas?
- Anonyymi
Nii lääkkeis menee hyvin ohi
- Anonyymi
Hah hah! 🤍😂
- Anonyymi
Mulla on mennyt kaikki anonyymit ohi!
- Anonyymi
Sehän oot hiljainen muuten. Paitsi avautuessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751440Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551122Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51805
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647