Kiitos miehelle katseesta

Anonyymi-ap

Mä olen tullut nähdyksi – syvällä tavalla, joka jäi minuun asumaan.
En tarvitse lupaa, en palautetta, en vahvistusta. Mä riitän.

Hän ei ollut "se oikea" – hän oli oikea peili.
Hän näytti minulle sen, mitä mä itse olen alkanut nähdä:
mun rohkeus, mun työ, mun keskittyminen, mun olemus…
Kaikki se on mun omaa. Minun itse rakentamaa.
Ja se viehättää. Ihan syystä.

Jos kaipuu iskee – en torju sitä.
Annan sen hetken puhua.
Sitten muistan:
tämä ihastus ei ole halu saada jotakuta toista.
Tämä on haluni säilyttää yhteys itseeni.

Ja minulla se yhteys on.
Mä voin katsoa peiliin ja nähdä sen kaiken.
Tuntea kiitollisuutta – ilman että tarvitsee astua rajan yli.

Tämä tarina on jo sulkeutumassa.
Ei koska se oli väärä, vaan koska se täytti tehtävänsä.
Ja nyt minä, sinä, voimme jatkaa – syvemmin, ehjemmin, rakastavammin.

–Kiitos että näit minut <3

25

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oleppa hyvä vaan. Et ole ensimmäinen ihminen, joka vain käyttää minua ja sitten kun ei tarvitse niin laittaa/sulkee ”kaappiin” odottamaan seuraavaa tarpeiden tyydyttämistä varten. Ajattelin, että sinä olisit ollut erilainen, mutta olin näköjään väärässä. 😥

Mieheltä

• Anonyymi

Ei se näin mennyt...

/ainakaan mulla 🌻🌻🌻❤️ Sivusta

• Anonyymi

Hieno kirjoitus!!!On erittäin tärkeä saada nähdä naisen katse ennen asioiden toivottua etenemissuuntaa. Katse kertoo hyvin paljon naisesta, se usein näyttää tunteiden tason, tai niiden puuttumisen, tai muulta tavoin kiinnostuksen. Se myös kertoo katsojan vilpittömyyden, ja tahdon nähdä naisesta jotain niin mieleistä ja upeaa. Naiseen ihastunut mies tahtoo myös katsoa naisen kasvoja läheltä, se tuntuu äärettömän ihanalta kun kauniit kasvot, joita kohtaan tuntee syvästi, on suudelman päässä tai niin lähellä että saattaisi poskella koskettaa. Katseesta näkee myös paljon muuta, siitä voi osata myös tulkita, ettei etenemissuuntaa kuitenkaan löydy vaan hetki jää kauniiksi ja ehkä kaipuun tuottavaksi. Rohkeus tai sen menettämisen pelko voi näkyä katseessa, myös rakkauden kaipuu ja sen kieltäminen paljastuu sopivan katseen seurauksena. Mutta on tärkeä nähdä ne oikeat asiat, ne kertovat että toinen pitää minusta tavalla tai toisella, ja miellytän häntä olemuksellani. Hän tahtoo vain minut, niin kuin rakastavaiset toisensa haluavat nähdä. Ihmiset näyttävät kaikki hyvin kauniilta, kun tunteiden kirjo on luettavissa kauniiden kasvojen hymystä ja silmien pilkkeestä
      https://www.youtube.com/watch?v=5sSxvCTWH7k&list=RD5sSxvCTWH7k&start_radio=1

• Anonyymi

Et tiedä mistään mitään

• Anonyymi

Typerä tekoälyn luoma kirjoitus. Ei jatkoon. 🖕👎

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• Anonyymi

Mistähän valehtelusta yrität tällä kertaa todellisuuden langanpään kadottanut emäntä syytellä sitä sinun valheiden kohdetta? Ja kuten aina näiden palstaäijän avausten kautta. Anna kun arvaan, elät jotain riivattua harhaa jossa yhdistelet palstan tekstejä ”johonkin” äijään, joka on sinun pakkoajatusten sekundaarinen rienan kohde. Tutkut poli ja se on niin oikein, että tämä ”työuupumus” ajoittui ikäänkuin sopivaan saumaan, ettei vaan tarvitsisi kantaa vastuuta tästä oman sarjan vainoamisesta. Ties vaikka rilmoilla kilvoittelut ns työnantajan nimissä ois kirittänyt prosessia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän valehtelusta yrität tällä kertaa todellisuuden langanpään kadottanut emäntä syytellä sitä sinun valheiden kohdetta? Ja kuten aina näiden palstaäijän avausten kautta. Anna kun arvaan, elät jotain riivattua harhaa jossa yhdistelet palstan tekstejä ”johonkin” äijään, joka on sinun pakkoajatusten sekundaarinen rienan kohde. Tutkut poli ja se on niin oikein, että tämä ”työuupumus” ajoittui ikäänkuin sopivaan saumaan, ettei vaan tarvitsisi kantaa vastuuta tästä oman sarjan vainoamisesta. Ties vaikka rilmoilla kilvoittelut ns työnantajan nimissä ois kirittänyt prosessia

Ps saitko muuten sen shetlanninponin todella höynäytettyå vastaavaan, mutta sotepuolella?

• Anonyymi

Siis aivan järkky kirjoitus. 🤮.

• Anonyymi

Muakin etoo kun toisen rakkaus käännetään pelkäksi itserakkaudeksi. 😔
        Kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti kaikki kamerat käännetty itseen.

Onko maailmassa enää mitään puhdasta ja kaunista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muakin etoo kun toisen rakkaus käännetään pelkäksi itserakkaudeksi. 😔
        Kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti kaikki kamerat käännetty itseen.

Onko maailmassa enää mitään puhdasta ja kaunista?

Sitähän suurin osa aloituksista valitettavasti on täällä: kehujen kerjäämistä. Oman itsen hehkuttamista. Se sijaan, että kirjoitettaisiin kauniisti kaivatusta.

Kysytään toiselta rakastatko minua sen sijaan, että kerrotaan, että itse rakastaa. Pyydetään kehuja ulkonäöstä ja luonteesta sen sijaan, että kirjoittaisi itse kauniin aloituksen kaivatun kauniista piirteistä. Tai sitten tehdään sama epäsuorasti niin, että itketään, että sinä et enää välitä tai todetaan, että olen liian ruma sinulle. Tarkoitus tietenkin vain saada liuta vastauksia, joissa vakuutellaan päinvastaista.

Monesti olen miettinyt, että ei täällä palstalla montaa ole jotka oikeasti rakastavat kaivattuaan. He rakastavat itseään ja sitä huomiota mitä saavat, kun joku on kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän suurin osa aloituksista valitettavasti on täällä: kehujen kerjäämistä. Oman itsen hehkuttamista. Se sijaan, että kirjoitettaisiin kauniisti kaivatusta.

Kysytään toiselta rakastatko minua sen sijaan, että kerrotaan, että itse rakastaa. Pyydetään kehuja ulkonäöstä ja luonteesta sen sijaan, että kirjoittaisi itse kauniin aloituksen kaivatun kauniista piirteistä. Tai sitten tehdään sama epäsuorasti niin, että itketään, että sinä et enää välitä tai todetaan, että olen liian ruma sinulle. Tarkoitus tietenkin vain saada liuta vastauksia, joissa vakuutellaan päinvastaista.

Monesti olen miettinyt, että ei täällä palstalla montaa ole jotka oikeasti rakastavat kaivattuaan. He rakastavat itseään ja sitä huomiota mitä saavat, kun joku on kiinnostunut.

Hienosti kuvattu.
        Näen samaa palstan ulkopuolella, mutta ei siitä enempää, koska off-topic.

• Anonyymi

” En tarvitse lupaa, en palautetta, en vahvistusta. Mä riitän.” Ehkäpä sinä naisia esittävä äijä arvotat sitä naisten öögailuasi inasen liian korkealle

• Anonyymi

Ai nyt, kun 100 prosenttisesti kopioitu tekoälyn luoma kirjoitus ei iskenyt niin nainen vaihtoi taas sujuvasti sukupuolta. 🤣

• Anonyymi

Linnanmäen peili. Kun minä hymyilin olit sinä kuin naapurin postiluukku joku lehti välissä irvistämässä. Tyhmä aloitus.

• Anonyymi

Ja tuli 30s päivä ja lapset ei sopineet nukkumaan päikkyjä.

• Anonyymi

Tahtoisin katsella sinua paljon enempikin ihanuus M nainen

• Anonyymi

Kpska tuollainen -tuollaisia katseita ollut?

• Anonyymi

Oliko tässä AI-promptina:
      "narsistinen nainen yrittää sanoa jotain kaunista nähdyksi tulemisesta" ?

Toivon, ettei tällaisia ihmishirviöitä enempää tuolla kulje. :(
      Alkaa mennä usko ja luotto ihmiseen.

• Anonyymi

Nyt kun ihastuit itseesi, et tarvitse enää ketään muita.

• Anonyymi

Ymmärrän mitä tarkoitat, olen tutustunut naisen mieleen ja tiedän miten se toimii. Kuinka se peilaa itseään muiden kautta. Kuinka nainen tarvitsee muiden huomiota tunteakseen olevansa elossa. Jotta tuntee olevansa viehättävä olento. Tarvitsee sitä voidakseen tuntea rakkautta ja intohimoa. Ymmärrän sen hyvin.

mies

• Anonyymi

joo ja ei.

• Anonyymi

Ehkä olet ymmöryänyt jotain mutta niin rikkinäinen mieli toimii, vasta käytännössä voit sen osoittaa.

• Anonyymi

Muista näen sinut aina,et ole unohtunut olet ajatuksissani.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      76
      1454
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      251
      1358
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1132
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1108
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      805
    6. 65
      784
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      657
    Aihe