järjestöjen sinisilmät ja akatemiaan pesiytyneet vanhat kommunistit tolkuttaneet meille
Anonyymi-ap
2025-06-30 09:41:36
Euroopan parlamentin mukaan Suomella on oikeus sulkea itärajansa.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)
– Eikös vielä tovi sitten kaikenkarvaiset vasemmistopoliitikot, järjestöjen sinisilmät ja akatemiaan pesiytyneet vanhat kommunistit tolkuttaneet meille aivan päinvastaista? Miten tässä näin kävi, kysyy kansanedustaja Tere Sammallahti (kok.) viestipalvelu X:ssä.
Euroopan parlamentti ilmoitti perjantaina, että Suomella on oikeus sulkea itärajansa. Linjaus sisältyy päätökseen, jolla parlamentti lopetti Venäjän rajojen avaamista koskevan vetoomuksen käsittelyn.
MAINOS - SISÄLTÖ JATKUU ALLA
Learn more
Asiasta kertoi Ylelle Euroopan parlamentin viestintäpääosaston lehdistötiedottaja Alessio Incorvaia. Hänen mukaansa vetoomusvaliokunta teki päätöksensä Euroopan komission antaman arvion perusteella.
Väliaikaisista toimenpiteistä välineellistetyn maahantulon torjumiseksi annetun lain (ns. rajaturvallisuuslaki) voimassaoloa jatkettiin 31.12.2026 asti. Lain tarkoituksena on torjua Suomen painostamista, jota toteutetaan maahantulijoita välineellistämällä.
Hallitus esitti lakimuutosten vahvistamista 18. kesäkuuta ja tasavallan presidentti vahvisti muutokset viime perjantaina. Muutokset tulevat voimaan huomenna tiistaina.
Rajaturvallisuuslakia ei ole toistaiseksi sovellettu. Lain käyttöönotto edellyttää erillistä päätöstä, ja sen soveltaminen olisi viimesijainen keino tilanteen hallitsemiseksi.
Lain voimassaolon jatkamisella varmistetaan, että rajaviranomaisilla on riittävät toimivaltuudet toimia ennalta estävästi ja tehokkaasti välineellistetyn maahantulon vakavimmissa tilanteissa.
verkkouutiset
Lain tarkoituksena on torjua Suomen painostamista, jota toteutetaan maahantulijoita välineellistämä
Anonyymi-ap
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749