Samalla tavalla savustettua kuin 80 luvulla? Kyllä kaipaisi.
Saako enää mistään kunnon savusilakoita Pieksämäellä
6
132
Vastaukset
- Anonyymi
Naarajärven torin vieressä on kauppa, jossa niitä on.
- Anonyymi
Kiitos eli k kauppa? Pitää ajella iltapäivällä sinne sitten töistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos eli k kauppa? Pitää ajella iltapäivällä sinne sitten töistä.
Citymarketissa on parhaat tuoleet savusilakat. Ongel.a on muualla kun on pehmeitä joukossa.
Samalla voi ostaa rasvasillin. Tulee mieleen köyhän perheen herkut 50 vuotta sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Citymarketissa on parhaat tuoleet savusilakat. Ongel.a on muualla kun on pehmeitä joukossa.
Samalla voi ostaa rasvasillin. Tulee mieleen köyhän perheen herkut 50 vuotta sitten.Mitä siihen köyhyys liittyy? Joku voi tykätä halvemmista herkuista,vaikka olisi varakas. Itse teen usein kalapuikot ja makaronit tai hernekeittoa.
- Anonyymi
https://ilosaarirock.fi/ me lähdetään tuonne🎯
- Anonyymi
Me myös ⭐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941