Parisuhteet on kammottavia

Anonyymi-ap

Katsokaa miten ihmiset kärsii niistä, ilman ja suhteessa.

28

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko menit naimisiin äitiskaa palstasetä? On siinä mammalla naamataulu

• Anonyymi

Isänsä kanssa olisi halunnut suhteen, mekkopoika on kelle tahansa vähän liikaa. Vai mitä random 😂

• Anonyymi

Katsoin lapsiani ja toivon etteivät ikinä mene naimisiin. Eläiväisit sinkkuna ja onnellisena.

• Anonyymi

Onneksi et ole lisääntynyt

• Anonyymi

Hahaa samaa sanoin tyttärelleni joku aika sitten. Kärsin huonosta omasta tunnosta kun sanoin, että voi sitä olla rakkaussuhde ilman, että ymppäytyy samaan luukkuun tai naimisiin. Nyt tässä sanoi juuri, että hän haluaakin oman asunnon, mutta suhde voisi silti jatkua. Avoliiton jälkeen. Samalla hykertelen salaa, mutta mihin vanhat perheidyllitraditiot sitten häviävät, jos lapsia? Itse olen Tyttäreni kasvattanut tuli ihan täyspäinen päinvastoin mitä mun isä opetti aikoinaan. Vanhanaikainen ja sanonta, että avoliitossa ja ilman syntyy vaan kusipäisiä kakaroita. Ei pitänyt paikkansa. Mutta hienoa jos on perhe yhdessä, mutta ei se nyt ole elämänehto, jos muuten hyvät välit ja rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi et ole lisääntynyt

Etkö osaa lukea. Oot ihan pimeä.

• Mutta sitten jos parisuhteita ei ois, niin ei syntys enää vauvoja ja sitten me kaikki kuollaan.

• Anonyymi

No käytännössä vauvoja voi myös syntyä ihan yhden illan jutuistakin. Sit ois rikkonaisia perheitä vaan.

• Anonyymi

Kiva tämä autistihahmo

• Anonyymi kirjoitti:

No käytännössä vauvoja voi myös syntyä ihan yhden illan jutuistakin. Sit ois rikkonaisia perheitä vaan.

Vauvalle ois turvallisempaa, jos ois molemmat vanhemmat. Ja sais niitä parisuhteen mallia.

Se voi olla yks syy mun sinkkuuteen myös, kun oon yh perheestä.

• Anonyymi

Sukupuutto 🙄

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Vauvalle ois turvallisempaa, jos ois molemmat vanhemmat. Ja sais niitä parisuhteen mallia.

Mä olen avio-, ero- ja kaveri- perheestä. Mitenköhän se on vaikuttanut?

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Eikö teillä ole ollut telkkaria kun olet ollut lapsi? Suurin osa on saanut mallinsa sieltä. Kuka muka on katsonut vanhempiaan ja haaveillut tulevansa samanlaiseksi ja tekevänsä samalla tavalla kuin ne 🤣

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei se ole lapselle mitenkään automaattisesti sen turvallisempaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö teillä ole ollut telkkaria kun olet ollut lapsi? Suurin osa on saanut mallinsa sieltä. Kuka muka on katsonut vanhempiaan ja haaveillut tulevansa samanlaiseksi ja tekevänsä samalla tavalla kuin ne 🤣

Ei kun aattelin tehdä just päin vastoin, kuin he. Oli telkkari, mutta en mä sitä kattonu, mä tykkäsin olla ulkona. Eikä mua oikeestaan mitenkään rajoitettu, mä sain kulkee miten halusin, niin oli selvä etten telkkarin edessä viihtynyt.

• Anonyymi

Mehiläisillä kiva kun saa pesän hoidettua ne jatkaa uudelle lennolle ja tuskin miettii entistä elämää

🌸🐝

🤭🤗😂

• Anonyymi

Niin. Ilmankaan ei pärjää, ja kanssa on vangittu olo.

Pitäis eka selventää itselleen mitä oikein tahtoo. Ja varoa mitä toivoo, se voi toteutua🫣

• Anonyymi

Menisin heti naimisiin jos olisin varma että nainen rakastaa minua ja voisin tehdä hänet onnelliseksi, siis että hän tykkää niin paljon, että kanssani oleminen olisi hänen parhaakseen, ja että ilman eläminen on hänelle tuskallista. Ainoa syy miksi en ole naimisissa on kun en ole saanut siihen selkeää tilaisuutta.

• Anonyymi

Totta. Ainakin matkan päästä 🤪😉

• Anonyymi

Ihmiset tässä elämässä joutuvat kärsimään yksin tai yhdessä. Kummassakin on puolensa. Ja tarkoituksensa. Tällä palstalla on tavallista enempi kärsijöitä kun onnellisia. Itse voi päättää miten elää.
      Jos haluaa tai joutuu elämään yksin silläkin on seurauksena. Jos haluaa elää parisuhteessa silläkin on seurauksensa. Parhaimmillaan kuitenkin elämää ylläpitävä ja tukeva .

• Anonyymi

Sulla palstasetä ei oo parisuhteesta huolta.

• Anonyymi

ei kärsi suhteesta ne kärsii sen mukana tuomista asioista, kun ei löydy yhteistä säveltä ja halutaan eri asioita, eikä elämä tuo onnea. Useilta puuttuu myös rakkaus, intohimo ja perheonni. Kunnioitus ja halu rakentaa elämää yhdessä, myös sukuasiat on hankalia, joskus myös raha, työ ja lapsikuviot, seksiin liittyvät jutut.

• Anonyymi

Hiljaa rivissä

• Anonyymi

Tyrsk!🤭

• Anonyymi

Hups...joo. Ihan hiljaa...ollaan😶

• Anonyymi

Buuaaahahaaahaaaaa!!!😂🤣😅🤣🤣🤣😭😂

• Anonyymi

Eivät ne aina ole kammottavia. Ihmiset itse tekevät niistä kammottavia puutteellisilla vuorovaikutustaidoillaan ja itsekkyydellään.

• Anonyymi

No eipä olisi kuule sinuakaan jos ei joku olisi jotain harrastanut oli sitten naimisissa tai ei!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1413
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      105
      845
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      45
      678
    4. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      673
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      54
      672
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      635
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe