Miksi? Eikö asiakas kiinnosta?
Outoa, että asioita on ulkoistettu niin, että asiakas touhuaa yrityksen platformilla.
Ei näin.
Toki puhelinnumeroihin vastaa ihmisääninen papukaija, joka työntää sinut jonkun musiikkiopiston toisen vuosikurssin suorittaneen pillipiiparin kiusattavaksi.
Missä on asiakaspalvelu?
Vilma
Käytin aikaa ja rahaa tavoittaakseni jonkun ihmisen vastaamaan kysymyksiini, sillä eivät kaikki asiat ilmene platformista.
Omistaja on monikansallinen ja vuoden 2024 tilinpäätös 5 miljoonaa pakkasella, kun se edellisvuonna oli alle satatuhatta.
Kauhealla vauhdilla muihin maihin.
Saa nähdä, mikä tulos on 2025 lopulla!
Suomalaisissa yrityksussä ei vastata puhelimeen
16
153
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset puhelinyhtiöt ovat tarjonneet automatisoituja palveluja, joilla puhelimeen vastaava henkilöstö ulkoistetaan pihalle. Se nettoaa pihelinyhtiöille hyvät tuotot.
Asiakaspalvelu on näiden takia todella surkeaa. Puhelinjonotuskin on maksullista ja numero vaihtuu säännollisin väliajoin.- Anonyymi
12:12
Niin ne minun pirautukset eli vastaamattomat puhelut tuottavat jollekin jotakin vaikken ole mitään palvelua saanut
Vilma
Arrrrggggh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12:12
Niin ne minun pirautukset eli vastaamattomat puhelut tuottavat jollekin jotakin vaikken ole mitään palvelua saanut
Vilma
ArrrrgggghLisäys. Se papukaija kehottaa pysymään linjalla, koska kaikki palvelijat ovat varattuja.
Numero on tietenkin valtakunnallinen, joten asiakas voi soittaa Hesasta Kevoon.
Vilma
En ihmettele, että olemme tilastoissa jälkijunassa.
Tekniikkaa käytetään väärissä paikoissa ja toisaalla ei kehitetä yhtään̈.
- Anonyymi
Kaipa se on vielä hyvin hoidettu yrigys jos gulos vai viis miltsiä on pakkasel eikä kukaan o haken sitä konkkaan yleensä verottaja hakee yrityksen konkkaan jo pienemmistäkin summista
- Anonyymi
No on. Jännityksellä seuraan tulee vuoden vaihdetta.
Mietin. Taas rymisten ulkomaille?
Vilma
- Anonyymi
Joo, ei jaksa eikä kiinnosta.
Asiakas voi pitää omat murheensa itsellään.- Anonyymi
16:50
Jukupätkät! Miten flegmaattista!
Tarrrrrvitsen yrityksestä jonkun maksamaan.
Se on erityinen alihankkija isolle, isolle yritykselle. Miten iso yritys onkaan laittanut kätensä pakastealtaaseen. Puhallus mutkan kautta?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:50
Jukupätkät! Miten flegmaattista!
Tarrrrrvitsen yrityksestä jonkun maksamaan.
Se on erityinen alihankkija isolle, isolle yritykselle. Miten iso yritys onkaan laittanut kätensä pakastealtaaseen. Puhallus mutkan kautta?
Vilma.....jonkun vastaamaan
Yritysten toiminnassa on nykyisin tärkeintä määrä, ei niinkään laatu. Asiakaspalvelua ei käytännössä ole.
Yksinkertainen esimerkki: meillä päin oli ennen Sokos, nykyisin Prisma. Toiminta on niin eritasolla, ettei voi ees verrata. Prismahan on ihan halpakauppa, jossa ei myyjiä juuri näy.- Anonyymi
17:14
Täälläpäin Prisma edustaa rytkyriiheä. Mikään ei muutu, vaikka asiakaskyselyyn laittaa palautetta. En oo ainut.
Vilma - Anonyymi
Ei voi verrata, mutta meidän "kylältä" sentään löytää Prismasta myyjän. Taitaa olla poikkeustapaus. Tosin myyjät eivät usein tiedä vastausta vaikeisiin kysymyksiini. Tämä ei koske pelkästään Prismaa, vaan kaikkea.
- Sheena
- Anonyymi
On monimutkaista. Kun soittaa autoa huoltoon, alkaa seulonta, Jos asiasi koskee.... ja vaihtoehtoja piisasi viiteen kuuteen. Sitten kyllä vastaa mukava nuori asiakaspalvelija-ääni. Sama juttu moneen muuhun. Skarppina pitää olla, mm. tänään jouduin soittaa uudestaan kun en heti osannut päättää mihin vaihtoehtoon kuulun.
- Anonyymi
Pitääkö meidän hyväksyä tuollaista tasotonta asiakaspalvelua?
Pitäisikö pisteyttää ja antaa tähtiä sen perusteella, vastataanko puhelimeen heti?
Oikeat ajanotot?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö meidän hyväksyä tuollaista tasotonta asiakaspalvelua?
Pitäisikö pisteyttää ja antaa tähtiä sen perusteella, vastataanko puhelimeen heti?
Oikeat ajanotot?
VilmaPitäisi. Täysin luokatonta palvelua, johon kuluttajat joutuvat käyttämään aikaa ja rahaa. Yksinkertainen vastaus on: pitäisi.
- Anonyymi
Jaa, no mihin yritit soittaa, ja millaisella asialla? Itse yritän välttää puheluja viimeiseen asti.
- Sheena - Anonyymi
Puhelin on jo niin vanha keksintö... Hallintokantelu on se uusin tapa tavoittaa työnantajia, Oikeuskanselin viraston kautta siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962