Suomalaisissa yrityksussä ei vastata puhelimeen

Anonyymi-ap

Miksi? Eikö asiakas kiinnosta?
Outoa, että asioita on ulkoistettu niin, että asiakas touhuaa yrityksen platformilla.
Ei näin.
Toki puhelinnumeroihin vastaa ihmisääninen papukaija, joka työntää sinut jonkun musiikkiopiston toisen vuosikurssin suorittaneen pillipiiparin kiusattavaksi.

Missä on asiakaspalvelu?

Vilma
Käytin aikaa ja rahaa tavoittaakseni jonkun ihmisen vastaamaan kysymyksiini, sillä eivät kaikki asiat ilmene platformista.
Omistaja on monikansallinen ja vuoden 2024 tilinpäätös 5 miljoonaa pakkasella, kun se edellisvuonna oli alle satatuhatta.
Kauhealla vauhdilla muihin maihin.
Saa nähdä, mikä tulos on 2025 lopulla!

16

153

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalaiset puhelinyhtiöt ovat tarjonneet automatisoituja palveluja, joilla puhelimeen vastaava henkilöstö ulkoistetaan pihalle. Se nettoaa pihelinyhtiöille hyvät tuotot.

      Asiakaspalvelu on näiden takia todella surkeaa. Puhelinjonotuskin on maksullista ja numero vaihtuu säännollisin väliajoin.

      • Anonyymi

        12:12
        Niin ne minun pirautukset eli vastaamattomat puhelut tuottavat jollekin jotakin vaikken ole mitään palvelua saanut
        Vilma
        Arrrrggggh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:12
        Niin ne minun pirautukset eli vastaamattomat puhelut tuottavat jollekin jotakin vaikken ole mitään palvelua saanut
        Vilma
        Arrrrggggh

        Lisäys. Se papukaija kehottaa pysymään linjalla, koska kaikki palvelijat ovat varattuja.
        Numero on tietenkin valtakunnallinen, joten asiakas voi soittaa Hesasta Kevoon.
        Vilma
        En ihmettele, että olemme tilastoissa jälkijunassa.
        Tekniikkaa käytetään väärissä paikoissa ja toisaalla ei kehitetä yhtään̈.


    • Anonyymi

      Kaipa se on vielä hyvin hoidettu yrigys jos gulos vai viis miltsiä on pakkasel eikä kukaan o haken sitä konkkaan yleensä verottaja hakee yrityksen konkkaan jo pienemmistäkin summista

      • Anonyymi

        No on. Jännityksellä seuraan tulee vuoden vaihdetta.
        Mietin. Taas rymisten ulkomaille?
        Vilma


    • Anonyymi

      Joo, ei jaksa eikä kiinnosta.
      Asiakas voi pitää omat murheensa itsellään.

      • Anonyymi

        16:50
        Jukupätkät! Miten flegmaattista!
        Tarrrrrvitsen yrityksestä jonkun maksamaan.
        Se on erityinen alihankkija isolle, isolle yritykselle. Miten iso yritys onkaan laittanut kätensä pakastealtaaseen. Puhallus mutkan kautta?
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:50
        Jukupätkät! Miten flegmaattista!
        Tarrrrrvitsen yrityksestä jonkun maksamaan.
        Se on erityinen alihankkija isolle, isolle yritykselle. Miten iso yritys onkaan laittanut kätensä pakastealtaaseen. Puhallus mutkan kautta?
        Vilma

        .....jonkun vastaamaan


    • Yritysten toiminnassa on nykyisin tärkeintä määrä, ei niinkään laatu. Asiakaspalvelua ei käytännössä ole.

      Yksinkertainen esimerkki: meillä päin oli ennen Sokos, nykyisin Prisma. Toiminta on niin eritasolla, ettei voi ees verrata. Prismahan on ihan halpakauppa, jossa ei myyjiä juuri näy.

      • Anonyymi

        17:14
        Täälläpäin Prisma edustaa rytkyriiheä. Mikään ei muutu, vaikka asiakaskyselyyn laittaa palautetta. En oo ainut.
        Vilma


      • Anonyymi

        Ei voi verrata, mutta meidän "kylältä" sentään löytää Prismasta myyjän. Taitaa olla poikkeustapaus. Tosin myyjät eivät usein tiedä vastausta vaikeisiin kysymyksiini. Tämä ei koske pelkästään Prismaa, vaan kaikkea.

        - Sheena


    • Anonyymi

      On monimutkaista. Kun soittaa autoa huoltoon, alkaa seulonta, Jos asiasi koskee.... ja vaihtoehtoja piisasi viiteen kuuteen. Sitten kyllä vastaa mukava nuori asiakaspalvelija-ääni. Sama juttu moneen muuhun. Skarppina pitää olla, mm. tänään jouduin soittaa uudestaan kun en heti osannut päättää mihin vaihtoehtoon kuulun.

      • Anonyymi

        Pitääkö meidän hyväksyä tuollaista tasotonta asiakaspalvelua?
        Pitäisikö pisteyttää ja antaa tähtiä sen perusteella, vastataanko puhelimeen heti?
        Oikeat ajanotot?
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö meidän hyväksyä tuollaista tasotonta asiakaspalvelua?
        Pitäisikö pisteyttää ja antaa tähtiä sen perusteella, vastataanko puhelimeen heti?
        Oikeat ajanotot?
        Vilma

        Pitäisi. Täysin luokatonta palvelua, johon kuluttajat joutuvat käyttämään aikaa ja rahaa. Yksinkertainen vastaus on: pitäisi.


    • Anonyymi

      Jaa, no mihin yritit soittaa, ja millaisella asialla? Itse yritän välttää puheluja viimeiseen asti.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Puhelin on jo niin vanha keksintö... Hallintokantelu on se uusin tapa tavoittaa työnantajia, Oikeuskanselin viraston kautta siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ootko nainen noin mustis musta

      Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7455
    2. Sen kerran kun siellä käyn

      Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3967
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

      Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3510
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

      Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      2793
    5. Kauan säkin jaksoit

      Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2652
    6. rakastan sinua!

      Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      43
      2465
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

      ..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2391
    8. Miksi kaipaat

      Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2279
    9. Askanmäessä Huippu esitys

      Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2218
    10. Siis hetkonen

      Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1962
    Aihe