Musiikki on tuhoase

Anonyymi-ap

Yrittäkää aseiden sijaan käyttää taistelussa kuoleman musiikkia.
Ääni, jota ei lopeta, joka jatkuu kovana, tuhoavana, se hävittää edessään elämän.
Musiikki, ääni ei ole leikki.

Tutkitaan äänen vaikutus kehon lävitse, ilman korvien kuulemista.
Voiko eliö tuhota ihon ja kuorisuojasta huolimatta kun kohdistaa äänen häneen.
Voiko äänellä kiehauttaa veden?

Kesällä Helsingissä ei voi elää kun joka viikko soitetaan musiikkia.
Ihminen lyyhistyy jatkuvasta melusta ja itkee voimattomana,
koska mikään voima tai Sazanov lopeta kauhua.
Tunteina kun pitäisi nukkua rauhassa, saa kuulla musiikkia.
Jos meno jatkuisi päivätolkulla, siitä voi seota lopullisesti.
Helposti musiikilla saa mielialahäiriön aikaiseksi.
Ihminen kuihtuu, sairastuu.

Mietitään tulevaisuus ja musiikki.
Kansoitetussa tilassa ei hiljaisuus on kultaa.
Ei ole perusoikeus äänen käyttö.
Ääni saadaan yksilöllisestä laitteesta, häiritsemättä muita tai siihen rajoitetusta tilasta, mikä ei voi olla luonnon tila, luonnonpuisto, jossa asutaan, kuullaan kaukaa.
Eläimet kuolevat ihmisten musiikkiin.
Väärä musiikki on kuin autolla ylinopeussakko.

6

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

korj. kansoitetussa tilassa hiljaisuus on kultaa

• Anonyymi

arvostellaan muusikoiden ulkonäköä kun ovat äänen sisällä koko ajan, muokkaako ääni fysikaalisia esineitä kuten ihmisten kehoja?

osansa on artistien julkisuudessa, että kuuluisuus vaikuttaa ulkonäköön, mutta myös jollakin mystisellä tavalla ihan kuin kuolemattomuuden naamio puetaan päälle, kasvoista tulee julkinen tv kasvo, siinä ei ole mitään vikaa ja se on kuin kivittynyt

kivittyneisyyden juuret jatkuvat katseen politiikasta meikkaamisen vaikutuksiin, minkä yksistään ei voida syyllistää 'kivittyneeseen' ulkonäköön

• Anonyymi

äänen vaikutus sisäelimiin on tunnettua, että valitaan oikea taajuus tarvittavalle elimelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

äänen vaikutus sisäelimiin on tunnettua, että valitaan oikea taajuus tarvittavalle elimelle

muusikon vääränlainen musiikki on itsemurha

jos muusikko laulaa itsemurhasta samassa

kysytään, onko muusikko tietoinen tai tietämätön musiikin monipuolisuudesta?

ajaako muusikko hevosta sokkona?

muusikko voi päämäärähakuisesti tavoitella maailman kuuluisuutta, mutta menehtyy ennen kuin tavoittaa haluamansa, koska valinta on ollut väärä ja muusikon terveys petti sen takia, mitä musiikkia hän soitti, jonka hän sen lisäkseen itse sanoitti ja itse melodisoi, vaikka jälleen, päämäärä oli yleiskulttuurin tuotetta

muusikon ongelma, että ei kuunnellut itseään ja kulki yleisen virran mukana sekä haki egoistisia päämääriä elämässä: kuuluisuus

• Anonyymi

Kieltääkö Geneven sopimus erikseen RAP-musiikin käyttämisen epäinhimillisenä joukkotuhoaseena?

• Anonyymi

polttomoottoripyörät on kiellettävä

polttomoottori ylittää desibeeleja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2210
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1820
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      39
      1504
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1305
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1035
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      877
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe