Yrittäkää aseiden sijaan käyttää taistelussa kuoleman musiikkia.
Ääni, jota ei lopeta, joka jatkuu kovana, tuhoavana, se hävittää edessään elämän.
Musiikki, ääni ei ole leikki.
Tutkitaan äänen vaikutus kehon lävitse, ilman korvien kuulemista.
Voiko eliö tuhota ihon ja kuorisuojasta huolimatta kun kohdistaa äänen häneen.
Voiko äänellä kiehauttaa veden?
Kesällä Helsingissä ei voi elää kun joka viikko soitetaan musiikkia.
Ihminen lyyhistyy jatkuvasta melusta ja itkee voimattomana,
koska mikään voima tai Sazanov lopeta kauhua.
Tunteina kun pitäisi nukkua rauhassa, saa kuulla musiikkia.
Jos meno jatkuisi päivätolkulla, siitä voi seota lopullisesti.
Helposti musiikilla saa mielialahäiriön aikaiseksi.
Ihminen kuihtuu, sairastuu.
Mietitään tulevaisuus ja musiikki.
Kansoitetussa tilassa ei hiljaisuus on kultaa.
Ei ole perusoikeus äänen käyttö.
Ääni saadaan yksilöllisestä laitteesta, häiritsemättä muita tai siihen rajoitetusta tilasta, mikä ei voi olla luonnon tila, luonnonpuisto, jossa asutaan, kuullaan kaukaa.
Eläimet kuolevat ihmisten musiikkiin.
Väärä musiikki on kuin autolla ylinopeussakko.
Musiikki on tuhoase
6
58
Vastaukset
- Anonyymi
korj. kansoitetussa tilassa hiljaisuus on kultaa
- Anonyymi
arvostellaan muusikoiden ulkonäköä kun ovat äänen sisällä koko ajan, muokkaako ääni fysikaalisia esineitä kuten ihmisten kehoja?
osansa on artistien julkisuudessa, että kuuluisuus vaikuttaa ulkonäköön, mutta myös jollakin mystisellä tavalla ihan kuin kuolemattomuuden naamio puetaan päälle, kasvoista tulee julkinen tv kasvo, siinä ei ole mitään vikaa ja se on kuin kivittynyt
kivittyneisyyden juuret jatkuvat katseen politiikasta meikkaamisen vaikutuksiin, minkä yksistään ei voida syyllistää 'kivittyneeseen' ulkonäköön- Anonyymi
äänen vaikutus sisäelimiin on tunnettua, että valitaan oikea taajuus tarvittavalle elimelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äänen vaikutus sisäelimiin on tunnettua, että valitaan oikea taajuus tarvittavalle elimelle
muusikon vääränlainen musiikki on itsemurha
jos muusikko laulaa itsemurhasta samassa
kysytään, onko muusikko tietoinen tai tietämätön musiikin monipuolisuudesta?
ajaako muusikko hevosta sokkona?
muusikko voi päämäärähakuisesti tavoitella maailman kuuluisuutta, mutta menehtyy ennen kuin tavoittaa haluamansa, koska valinta on ollut väärä ja muusikon terveys petti sen takia, mitä musiikkia hän soitti, jonka hän sen lisäkseen itse sanoitti ja itse melodisoi, vaikka jälleen, päämäärä oli yleiskulttuurin tuotetta
muusikon ongelma, että ei kuunnellut itseään ja kulki yleisen virran mukana sekä haki egoistisia päämääriä elämässä: kuuluisuus
- Anonyymi
Kieltääkö Geneven sopimus erikseen RAP-musiikin käyttämisen epäinhimillisenä joukkotuhoaseena?
- Anonyymi
polttomoottoripyörät on kiellettävä
polttomoottori ylittää desibeeleja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282210Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451820- 391504
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281035Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327877Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722