Mainonnan eettinen neuvosto antoi harvinaisen huomautuksen Tiktokissa julkaistulle mainokselle, jonka katsottiin loukkaavan ihmisarvoa. Viimeksi vastaavantyyppisestä mainoksesta on annettu huomautus vuonna 2007, neuvosto kertoo tiedotteessa.
Kansainvälisen kauppakamarin markkinointisääntöjen mukaan markkinoinnissa on kunnioitettava ihmisarvoa. Sääntöjen mukaan markkinoinnissa ei tule ilman perusteltua syytä käyttää hyväksi pelkoa, vastoinkäymisiä tai kärsimystä. Markkinoinnissa ei myöskään saa hyväksyä väkivaltaa, laittomuutta tai muutoin yhteiskunnan vastaista käyttäytymistä.
Joensuulaiselle kaupalle harvinainen huomautus
Anonyymi-ap
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Torille!
- Anonyymi
Mee vaan.Minä meen oluelle.
- Anonyymi
Mainonnan eettisen neuvoston mukaan mainoksen realistinen toteutustapa ja tyylilaji huomioon ottaen mainos oli ihmisarvoa loukkaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1296020
- 574346
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282628Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241351- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131