Sitä taas on kullan ostoautoja paikkakunnalla.

Anonyymi-ap

Sitä taas on kullan ostoautoja paikkakunnalla. Toinen on sama auto, jossa äijä sanoi keväällä kysyttäesssä suunnilleen.
"Minä pidän kaikki kullat 15 karaattisena, mitä tuohon tiskiin tulee! Turha leimaamatonta lähi-idän turistien massaa on mulle väittää 24 karaattiseksi!"
Se on pirun hyvää tienistiä maksaa 45 € gramma 22 karaattisesta, josta pitäisi maksaa 68 - 74 euroa.
Lisäksi se ostaja ei kirjoita mitään kuittia tavarasta automaattisesti. Pitää pyytää kahdesti että kuitti! Siinä on verottajalle työtä, mutta vaatisi tekemään pari kolme koekauppaa todisteeksi.
Myykää mieluummin paikkakunnan yrittäjälle kiinteässä kivijalkakaupassa, niin saattaa tulla muutama satanen enemmän korurasiallisesta.

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Luikeroita ja lieroja joka autossa!

• Anonyymi
      UUSI

Minäpä sain kaikest kullasta 50 000 puhtaana käteen eikä tarvinnu veroja maksella.

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan ei ole niin tyhmä että vaihtaa kultaa huonoon paskapaperiin tämmösenä aikana 50teuron edestä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole niin tyhmä että vaihtaa kultaa huonoon paskapaperiin tämmösenä aikana 50teuron edestä

Minä olin he heee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs aika nyt on? Minun mielestäni on normaalia aikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs aika nyt on? Minun mielestäni on normaalia aikaa.

Josset ole sattunut huomaamaan niin länsimaat ovat talousromahduksen partaalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Josset ole sattunut huomaamaan niin länsimaat ovat talousromahduksen partaalla.

Ei vaikuta kuule mun raha asioihini millään tavalla.

• Anonyymi
      UUSI

Kerran kävin kysymässä (näyttämässä). Aika lieroja, tuli mieleen lähinnä, että siinä on oikein nykyajan helppoheikit. Tiesin 100%:sti, mitä minulla on. On edelleenkin. Sinnehän jäi monttu auki. Vaikuttaa huijareilta. Ikävää on se, että näistä koijareista kärsii sitten ne rehellisetkin.

• Anonyymi
      UUSI

Suomi on täynnä kaupan alan sääntelyä, kyttäämistä ja jarrua viranomaisilta. Miksei tätä jalometallialaa kytätä ja säännöstellä, samoin kuin vaikka vanhojen kirjojen antikvaareja??

• Anonyymi
      UUSI

miettikääpäs lehdessä ulvoivat miljoona voitoilla ELI PERUSTUU KUSETUKSEEN KOKO HOMMA

• Anonyymi
      UUSI

Normi bisnestä. Eurolla kun ostaa ja kahdella myy, niin prosentin voittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä ostajien ruskehtava 10 metriä pitkä loistoasuntoauto oli Caravan messujen vetonaula kaksi vuotta sitten Helsingissä. Silloinen hinta MAN alusta ja ekstralämpösuojaus ja kaikki asumisenhelyt mukana 290 000 euroa. Miettikää monenko mummon kullat pitää pihistää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe