Sitä taas on kullan ostoautoja paikkakunnalla.

Anonyymi-ap

Sitä taas on kullan ostoautoja paikkakunnalla. Toinen on sama auto, jossa äijä sanoi keväällä kysyttäesssä suunnilleen.
"Minä pidän kaikki kullat 15 karaattisena, mitä tuohon tiskiin tulee! Turha leimaamatonta lähi-idän turistien massaa on mulle väittää 24 karaattiseksi!"
Se on pirun hyvää tienistiä maksaa 45 € gramma 22 karaattisesta, josta pitäisi maksaa 68 - 74 euroa.
Lisäksi se ostaja ei kirjoita mitään kuittia tavarasta automaattisesti. Pitää pyytää kahdesti että kuitti! Siinä on verottajalle työtä, mutta vaatisi tekemään pari kolme koekauppaa todisteeksi.
Myykää mieluummin paikkakunnan yrittäjälle kiinteässä kivijalkakaupassa, niin saattaa tulla muutama satanen enemmän korurasiallisesta.

27

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luikeroita ja lieroja joka autossa!

• Anonyymi

Minäpä sain kaikest kullasta 50 000 puhtaana käteen eikä tarvinnu veroja maksella.

• Anonyymi

Kukaan ei ole niin tyhmä että vaihtaa kultaa huonoon paskapaperiin tämmösenä aikana 50teuron edestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole niin tyhmä että vaihtaa kultaa huonoon paskapaperiin tämmösenä aikana 50teuron edestä

Minä olin he heee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs aika nyt on? Minun mielestäni on normaalia aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs aika nyt on? Minun mielestäni on normaalia aikaa.

Josset ole sattunut huomaamaan niin länsimaat ovat talousromahduksen partaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Josset ole sattunut huomaamaan niin länsimaat ovat talousromahduksen partaalla.

Ei vaikuta kuule mun raha asioihini millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta kuule mun raha asioihini millään tavalla.

Kuulostaa siltä ettei sulla ole raha-asioita nytkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä ettei sulla ole raha-asioita nytkään

Perustele väitteesi.

• Anonyymi

Kerran kävin kysymässä (näyttämässä). Aika lieroja, tuli mieleen lähinnä, että siinä on oikein nykyajan helppoheikit. Tiesin 100%:sti, mitä minulla on. On edelleenkin. Sinnehän jäi monttu auki. Vaikuttaa huijareilta. Ikävää on se, että näistä koijareista kärsii sitten ne rehellisetkin.

• Anonyymi

Suomi on täynnä kaupan alan sääntelyä, kyttäämistä ja jarrua viranomaisilta. Miksei tätä jalometallialaa kytätä ja säännöstellä, samoin kuin vaikka vanhojen kirjojen antikvaareja??

• Anonyymi

miettikääpäs lehdessä ulvoivat miljoona voitoilla ELI PERUSTUU KUSETUKSEEN KOKO HOMMA

• Anonyymi

Normi bisnestä. Eurolla kun ostaa ja kahdella myy, niin prosentin voittaa.

• Anonyymi

Tämä ostajien ruskehtava 10 metriä pitkä loistoasuntoauto oli Caravan messujen vetonaula kaksi vuotta sitten Helsingissä. Silloinen hinta MAN alusta ja ekstralämpösuojaus ja kaikki asumisenhelyt mukana 290 000 euroa. Miettikää monenko mummon kullat pitää pihistää!

• Anonyymi

Yhden jos sitä oli tarpeeksi

• Anonyymi

Jyväskylän suunnalla yksi tunnettu auto-ostaja laittoi näkyvät lehtimainokset ja ostopaikalle 2x 4 metrisen lakanan pari päivää aikaisemmin. Se sai terveiset, että "saa kultaa kovempaa metallia kuonolleen!". Ei näkynyt paikalla. Lakanankin haki toinen ihminen.

• Anonyymi

Ostaako kultaa tämä torin laidassa oleva mies, joka löi sutta puukolla kun se oli ensin hänen tiukassa otteessa?

• Anonyymi

joo. -- "ostaa" antiikkiesineinä

• Anonyymi

Radiossa oli ohjelma, jossa puhuttiin näistä "kiertävistä" herroista rouvineen. Jonkinlainen kultaliikkeiden järjestön mies kertoi, että hänen liikkeisiinsä tulee päivittäin näyttämään korujaan ihmisiä, joka oli autossa saaneet tarjouksen 250 - 350 €. Hän maksaa usein 850 - 900 samoista ja näyttää vielä, missä on vain pintakultaus messingin päällä.
      Hänen mielestään viranomaiset laisuuttaan tai muun syyn vuoksi jättää nämä "kelmit" mellastamaan toreilla ja kauppojen edessä. Laissa on valtava reikä, joka mahdollistaa kenet vain alkamaan "kultakauppiaaksi".

• Anonyymi

Höpön höpön. Siinä kauppias itse puhuu?

• Anonyymi

Kullan nykyisen markkinahinnan voi jokainen tarkistaa netistä päivittäin ja keittiövaakaa apuna käyttäen tiedät tasan tarkkaan paljonko sun kultaketju tai sormus painaa.

Jos sieltä löytyy leima, joka on vaikka Au750, se on 18 karaatin kultaa, jossa on 75 prosenttia painosta puhdasta kultaa.

Nyt voit ottaa sen grammamäärän, kertoa sen 0,75:llä ja sen jälkeen kerrot sen kullan markkina-arvolla per gramma ja tiedät ihan itse, kuinka paljon siinä oleva kulta maksaa.

Jos menet myymään näitä noille autoille, muista, että ne on yrittäjiä, ne tarvii oman siivunsa siitä. Myy mielummin vaikka kultasepänliikkeeseen, vaikka nekin ottaa oman osansa, on se paljon pienempi, koska ne ei suhaa autoilla ympäri maakuntia.

• Anonyymi

Matematiikka meni oikein, mutta ajatus, että kankaanpääläinen mummo tekee kaiken tämän on ajattelemattoman vieras.

• Anonyymi

Myydessäsi "autoileville ostajille" et saa kuittia. Et todellisuudessa tiedä ostajien taustaa, nimeä, tai ovatko missään viranomaisrekisterissä, kuten ly, alv tai eläkejärjestelmässä.

• Anonyymi

Mitä ne sulle kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ne sulle kuuluu?

pee head

• Anonyymi

Ja on vanhoja ämmiä kunnonlähteellä. Luuleeko ne saavan miestä siellä.
      Menkööt korpeen..

• Anonyymi

Ennen kulkukauppiaalle oli tarkka lupamenettely. Vielä 1980- luvulla myydessäsi ja ostaessasi vanhoja kirjoja määrätyssä liikeosoitteessa sinulla piti olla elinkeinoilmoituksen lisäksi oikeuden päätös se tehdä. Ny huseeraa kymmenet autokunnat pettämässä tietämättömiä ympäriinsä ja ainutkaan natoviranomainen ei voi puuttua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3850
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3100
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2966
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2461
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2260
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1485
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1372
    Aihe