Ei halua olla fasisti vaan exfasisti;https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e3a04821-36e6-4442-8111-ae5029031c65
Onhan se ex vihreäkin. Takkia se ainakin kääntelee kovasti.
.
Ex hallaaho
29
223
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös Jussi kuvittele olevansa uudestisyntynyt Aatu ?
- Anonyymi
Kait sitä voi synnyttämiseksi kutsua kun potki teidät ääliöoikeistolaiset persuista pihalle perustamaan sinimustat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kait sitä voi synnyttämiseksi kutsua kun potki teidät ääliöoikeistolaiset persuista pihalle perustamaan sinimustat?
Kyl pian sinimustat ja persut yhdistyvät . Rehellisempää olisi niin .
- Anonyymi
Smp tuhosi jo Soini aikoinaan ja Soinilta puolueen ryssi äärioikeistolainen klikki .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Smp tuhosi jo Soini aikoinaan ja Soinilta puolueen ryssi äärioikeistolainen klikki .
Anonyymi
2025-06-30 19:54:35
UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue lisää
SMP = SiniMustaPuolue.
- Anonyymi
Oiskohan jussi kuitenkin kaappifasisti? Mutta hys hys.
- Anonyymi
Mieti sitä sinimusta fasisti.
- Anonyymi
Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suoli24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta. ☺☺☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suoli24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta. ☺☺☺
Miten sinä pökiö saat äärioikeistolaisen mamuhalaajaksi? On sulla kyllä hieno ammatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä pökiö saat äärioikeistolaisen mamuhalaajaksi? On sulla kyllä hieno ammatti.
Mieti sitä rotuoppia julistava sinimustia fanittava mamuhalaaja kun kirjoitat seuraavan avauksen tai viestin missä esim. massapostaat äärivassaripropagandaa.
- Anonyymi
Jussi: Minä olen arvostetuin, koska minua aina kehutaan eduskunnassa: Arvoisa Puhemies!
- Anonyymi
Avauksesta ilmoitus tehty.
- Anonyymi
Missä se uutinen oli ap? Ainahan sinä ylläpidon edustaja teet ilmoituksia ylläpidolle avauksista jotka olet kirjoittanut itse.
- Anonyymi
Minäkin alan pian niiskuttaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin alan pian niiskuttaa .
Sellainen niiskuneiti sinä ap olet.
- Anonyymi
Moni ihminen viisastuu vanhetessaan. Entisestä kommunistimaasta lähtöihin oleva vaimo viihtyy varsin hyvin entisen äärioikeisto ajattelijan kanssa jo neljättä vuosikymmentä.
- Anonyymi
Anonyymi
2025-06-30 19:54:56
UUSI
Kives on kusessa koska määritteli fasismin rinnastuksella sinimustiin?- Anonyymi
Sensuuri taas niin lapsellista kuin se yleensä voi olla.
- Anonyymi
Lainaus alkaa..
"1. helmikuuta 2021 ·
Suomeen on perusteilla uusi fasistinen puolue, sinimusta liike.
Se koostuu pääasiassa niistä Suomen äärioikeistolaisista, jotka eivät osaa peitellä rasistisuuttaan sen vertaa, että he kelpaisivat perussuomalaisiksi - saavutus sinänsä.
Puolueen ohjelmassa kerrotaan, että sinimustat haluavat suojata suomalaista kulttuuria ja verenperintöä maahanmuutolta ja liberaalin maailmankuvan myrkyltä - he esimerkiksi haluavat estää sen, että "autossa matkustava lapsiperhe joutuu kuulemaan seksivälinekaupan radiomainoksia".
Kyllä. Siinäpä Suomen suurimmat vaarat - eriväriset ihmiset ja Kaalimadon mainokset.
Ei jumalauta, mitä urpoja.
PS. Medialle esitän sellaisen toiveen, että älkää sitten menkö siihen halpaan, että päästätte Halla-ahon ja muun parlamentaarisen äärioikeiston pälkähästä, kun he osoittavat sinimustien suuntaan, että tuolla ne oikeat fasistit ovat.
Tai mitä minä selitän, totta kai te menette."
Lainaus loppuu..
- Anonyymi
Tuon pitää loppua. Se ei mene niin, että oikeistoa saa pilkata loputtomasti. Etenkään kun itse ajavat fasismia wokellaan. Kivi voi syödä paskaa
- Anonyymi
Jaa ketäs oli siitoin opetuslapsia .
- Anonyymi
Onhan tämä haaste siitä hyvä että nyt saadaan oikeuden päätös siitä ketä voidaan kutsua fasistiksi.
- Anonyymi
Ai jaa? Oikeusko määrittelee, keitä saa kutsua fasistiksi? Oikeinko nimilista tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa? Oikeusko määrittelee, keitä saa kutsua fasistiksi? Oikeinko nimilista tulee?
Mitä tarkoittaa fasismi siihen tuo menee Kiven vapauttamiseksi rikossyytteistä. Sillä tarkoitettaessa natsismia siihen asti kunnes tätä persupakkomielteistä koomikkoa vastaan nostettiin syyte.
- Anonyymi
Virallinen selitys joo mutta Halla-ahon tuntien ao haluaa vain saada ihmiset kiemurtelemaan jotka ovat persuja lyöneet sanomisistaan somessa.
- Anonyymi
Ei mullah-aho ole racisti röhröh.
- Anonyymi
Peikkohait tulee syvyyksistä.
- Anonyymi
Jussi nieleskelee sivarimmin.
- Anonyymi
Nassukka Jussi mies kuin zompi ja nyt ressukkaa nimitelty varmaan vaippoja joutuu käyttämään.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894