Mitähän siitä olisikaan tullut, jos olisimme toisemme silloin saaneet? Missähän olisimme nyt?
Mietin tässä vain
31
501
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eronneet esim?
- AnonyymiUUSI
Parhauteen päin ettei varsinkaan saatu.
- AnonyymiUUSI
Olisimme tietysti iloisia ja täynnä rakkautta, tätä se on.
- AnonyymiUUSI
olisha se menny hösseliksi. pullaki uunissa luulisin
- AnonyymiUUSI
Olisin varmaan jo raskaana, ja suunniteltaisiin maalle muuttoa
- AnonyymiUUSI
En ollut valmis vielä silloin.
- AnonyymiUUSI
Rahan pesun jälkeen Key Westissä viettämässä hulppeaa elämää 💎👠👗👔👑👜🧳
- AnonyymiUUSI
OK j nainen
- AnonyymiUUSI
Tavallista arkea rakkaudella.
- AnonyymiUUSI
Tämä olisi se kaikista paras juttu. Muuta ei tarvi. <3
- AnonyymiUUSI
Kunpa edes joskus vielä, jos olet vapaa tai siis, jos hän on ja toivoo samaa. Välillä sitä on toiveikkaampi ja välillä jotain muuta.
- AnonyymiUUSI
Pusuteltaisiin ahkerasti.
- AnonyymiUUSI
Oltaisiin rakkaushuumassa ja kaikki olisivat huokailleet että "Oli jo aikakin!"
- AnonyymiUUSI
Kaikki olisi paremmin kuin nyt. Et olisi mennyt sen toisen kanssa naimisiin, vaan mun kanssa. Meillä ois lapsi tai kaks.
- AnonyymiUUSI
on oikeesti tosi hyvä ettei meille tullut ikinä mitään. <3 joskus parempi niin
- AnonyymiUUSI
Oltaisiin jo erottu ja olisi ollut kauhea sotku, johon olisi sotkeutunut iso joukko viattomia ihmisiä. Aika ei ollut silloin oikea.
- AnonyymiUUSI
Peittoa heiluttamassa 😘
- AnonyymiUUSI
Mä suosin mattopiiskaa 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä suosin mattopiiskaa 😁
Matkusteltaisiin paljon, oltaisiin paljon yhdessä, seksiä ja ehkä se lapsi vielä. Oltaisiin onnellisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matkusteltaisiin paljon, oltaisiin paljon yhdessä, seksiä ja ehkä se lapsi vielä. Oltaisiin onnellisia
Mä pelkään, että sä teet liikaa töitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa uuvuttavalta.
- AnonyymiUUSI
Jyrkkä ei autofiktiolle <3
Todellisuus riittäköön.
Siinä emme opetelleet riitelemään rakentavasti — todellisten aikuisten taito, ei ollu meistä siihen.- AnonyymiUUSI
Ohi menee tuollaiset.
- AnonyymiUUSI
Varmaan oltais kotona ja riideltäis aiheesta: KUKA HALUSI LAPSEN/LAPSIA.
Minä saisin sanoa, että: Minun lapset ovat sentään jo AIKUISIA ja nämä HULIGAANIT ovat sinun lapsia. Sinä jos olisit nyt töissä niin minä saisin olla kotona rauhassa. - AnonyymiUUSI
Käsikädessä mentäisiin kesäiltoina sinne missä saataisiin olla kahden rauhassa. Tiedät sen.
- AnonyymiUUSI
Rannalle
- AnonyymiUUSI
Olisi perhe ja elettäsiin onnellisesti toistemme kanssa. 🩷🤍
- AnonyymiUUSI
Meillä olisi yhteinen lapsi varmaankin.
- AnonyymiUUSI
Tulet muistamaan myös hetkemme elämäsi loppuun saakka. Sellaista rakkautta ja intohimoa ei tule toista kertaan vastaan. Hetket joita vietimme yhdessä olivat suuria. En ymmärrä miksi työnnät minut kokonaan pois elämästä? Olen sisälläsi päässä ja sydämessä. Älä valehtele itsellesi, älä kuuntele kavereitasi ,joilla on omat intressit estää meidän ystävyys. Tee kerrankin niinkuin sinä haluat. Seurustelet ja hyvä niin. Onko hän se oikea? Ehkä, mutta hän ei ikinä yllä millään asteilla minun tasolle. Keskustelut, minun ja sinun harrastukset, yhteys joka meillä on, rakastelut ja kaikki. Älä valehtele tässäkään asiassa itsellesi. Elämä on lyhyt eikä kannata sulkea sydämen ystäviä pois. Kadut vanhana miksi olitkaan niin typerä ettet kuunnellut itseäsi. Luulen, että tunnistat minut tästä jos luet tämän. Tiedän myös, että olet sisällä samaa mieltä,mutta onko sinussa naista pitämään minutlähellä ja tekemään niinkuin sydämesi sanoo eikä kaverisi. Kerran eläessäsi!
- AnonyymiUUSI
Istuisimme nytkin laiturilla ihan vierekkäin ja ketselisimme kuinka vesi liikkuu ja lokit liitävät. Katsoisimme välillä toisiimme merkityksellisesti, mutta emme sanoisi mitään. Vähän kyllä varppina hymylyittäisi!
- AnonyymiUUSI
Teijasta mietin usein tätä ja luultavasti eläisimme onnellisina. Ottaisitpa yhteyttä näin vuosien jälkeen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939