Koska en voi unohtaa sua koskaan

Anonyymi-ap

on tehtävä ikävä asia, jota en koskaan ole halunnut tehdä.

Unohtaminen on vaikeaa.
Suomen parhaatkin niin sanoi äsken TV:ssä.
Olihan se eri asia mutta todistaa ihmismielen riippuvuutta.
Jääkiekkoilijat eivät koskaan unohda niitä kultaan tai hopeaan johtavia seikkoja, tapahtumia, ajatuksia eikä tunteita.

Samoin minä en unohda sua koskaan.

Hopeaa sain vaikka annoit vuosia aikaa parantaa ja yrittää kultaa. Tyhmä olin enkä tajunnut nykäistä koukkua.
Myöhäistä on enää nykiä.

Miten voisin saada unohduksen käyntiin?
Onnistuuko se vain ajattelemalla susta jotain negatiivista.
Itsestänikin voisin ajatella negatiivisesti mutta sehän pilaa omaa elämääni.
Susta voin ajatella negatiivisesti koska et niitä ajatuksia kuulemaan eikä ne vaikuta suhun mitenkään.

Kysynkin muilta millaisilla jutuilla saisi naisesta niin negatiivisen muiston ettei enää häntä halua ajatella eikä muistella?

Näin täällä kerran sellaisen listan mutta se oli tehty miehestä.

6

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuollaisia listoja kannata alkaa kirjoittamaan. Se on toisen ihmisen negaamista. Tottakai jokaisessa ihmisessä on huonoja puolia ja tavallaan kun ajattelee kaivatussa huonoja puolia, niin on helpompi päästää irti. Ehkä teoriassa toimii, mutta ainakin pari päivää sitten mietin yhtä miestä "on ihanan oloinen, mutta vähän väsynyt, että toivottavasti saa lomaa".

• Anonyymi

Mieti sen naisen käytöstä sua kohtaan. Joku siinä oli pielessä jos ei sua huolinut. Oli varmaan narsisti joka sua pyöritti. Taustoja tuntematta tuolla sä voit pystyä unohtamaan

• Anonyymi

Ois kai huolinut mut mentiin jotenkin ristiin ajoituksissa. Vähän toi ajoitus nyt naurattaa mut välil oli kyse vuosist välil sekunneist.

Narsistiksi en voi haukkua mut jotain vastaavaa, kun itsekin sen myönsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kai huolinut mut mentiin jotenkin ristiin ajoituksissa. Vähän toi ajoitus nyt naurattaa mut välil oli kyse vuosist välil sekunneist.

Narsistiksi en voi haukkua mut jotain vastaavaa, kun itsekin sen myönsi.

Pelästyin jo, että tarkotit mua. Mut onneks mä en ole narsisti. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelästyin jo, että tarkotit mua. Mut onneks mä en ole narsisti. -sivusta

Ei Ap:n nainenkaan ?

• Anonyymi

Kyllä samat asiat toimivat naisiin jotka on tehty miehistä, koska ihmisiä me ollaan kaikki.

Onkohan hän oikeesti edes antanut sinulle mitään muuta, kuin hopeaa?

Minun exäni antoi minulle VIIKON AIKAA näyttää millainen on TÄYDELLINEN VAIMO JA ÄITI.
      Minä sain KIITOKSENA kaikesta tietää, että hänellä on toinen nainen.
      Minä ja lapset sentään tykättiin siitä TÄYDELLINEN ÄITI VIIKOSTA.

Minä jatkoin sitä, koska minä olin päättänyt jäädä lasten kanssa vuodeksi KOTIIN JA MINÄ SANOIN MIEHELLE, että: EI MINUA RAHA KIINNOSTA VAAN MINÄ HALUAN OLLA LASTEN KANSSA KOTONA TÄMÄN VUODEN, KOSKA MINÄ EN OLE SAANUT OMIEN LASTENI KANSSA OLLA KOTONA NIIN, KUN TOISET ÄIDIT.
      MINÄ OLIN TOISTEN ÄITIEN LASTEN KANSSA ILLAT TÖISSÄ JA HEIDÄN ÄIDIT OLIVAT KOTONA.
      MINUN LAPSENI OLIVAT KOTONA ILMAN ÄITIÄ JA ISÄÄ, MUTTA OLI PAKKO TEHDÄ TÖITÄ NIIN TOISTEN ÄITIEN JA ISIEN LAPSET SAIVAT RAHAA!

NAISET OVAT TUOLLAISIA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1853
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      147
      1312
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      68
      1141
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      65
      1002
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      931
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      86
      858
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      840
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe