Hei mazda vertit. Keskuslukitus ongelmaa täälläkin ilmenee, eli lukko ei jää päälle muuten kyllä tuntuu olevan elämää siinä.
- Onko ollut vastaavia vikoja, avain koodauksia on tehty youtuben mukaan ja siinä lopussa kyllä ohjelmointi tuntuu onnistuvan, eli menee lukkoon ja avautuu. Kun avaimella kokeilee sen jälkeen lukkoon laittoa, ei lukkiudu. Avauspuoli kyllä napsahtelee.
Keskuslukitus ei jää lukkoon, avauspuoli kyllä elää.
Anonyymi-ap
3
259
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Mazdassa ole vikoja..
- Anonyymi
Moi,saattaapi olla,että virtalukon avaimen tilatieto mikrokytkin on rikki. Se luulee,että avain on virtalukossa koko ajan. Irroitat muovit virtalukon ympäriltä ja irroitat virtalukon sivussa olevan kaksijohtoisen liittimen irti. Toimiiko sitten. Jos toimii,vaaraksi jää sen jälkeen ovien lukkoon saanti,vaikka avaimet on virtalukossa. Kysymyksessä siis max. vm.2012 mazda gh korinen.
- Anonyymi
Ok, kiitos. Pitää kokeilla tuotakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970