Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
Missä kaikessa olet erilainen
36
553
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen suora, enkä esitä mitään 😉 en myöskään häpeä tunteitani.
- AnonyymiUUSI
Mitä minä esitän?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä esitän?
No mistäs minä tiedän, kun en tiedä kuka olet 🤣
- AnonyymiUUSI
😉😉 ole ylpeä
- AnonyymiUUSI
Yhdessä pikkujutussa.
- AnonyymiUUSI
🍤 :D
- AnonyymiUUSI
Hän mies on täysin erilainen ja minä täysin erilainen, siksi meistä ei tullut mitään.
- AnonyymiUUSI
Jep. Mies oli uskollinen ja luotettava. Nainen oli vastakohta.
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö molempien olla samanlaisia ja millä lailla, tulisinko edes toimeen itseni kaltaisen kanssa🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö molempien olla samanlaisia ja millä lailla, tulisinko edes toimeen itseni kaltaisen kanssa🤔
En missään nimessä haluaisi miestä, joka on ihan samanlainen kuin minä. Pitää olla erilaisuutta sopivasti, se vie molempia elämässä eteenpäin.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Niitä asioita on todella paljon missä olemme erilaisia. Vaikka ulospäin sitä ei moni tajuaisikaan.
Nainen - AnonyymiUUSI
Meillä on aika vähän samoja harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. En esim. itse seuraa urheilua, pelaa mitään ( edes lautapelejä) kuin äärimmäisen harvoin. En käy kuntosalilla vaan harrastan muuta liikuntaa. Jne.
- AnonyymiUUSI
Hän on globalistivassari ja minä olen sellainen kansallisvassari.
- AnonyymiUUSI
Millainen on ”kansallisvassari”?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on ”kansallisvassari”?
Hakaristillä mennään.
- AnonyymiUUSI
Niin kauan kuin ollaan tunnettu meidän elämäntilanteemme on ollut aivan erilainen. Nyt hänen elämäntilanteensa on alkanut muistuttaa vähän omaani, mutta valitettavasti se ei lähennä meitä, vaan vie meitä ( maantieteellisesti) entistä kauemmas toisistamme.
- AnonyymiUUSI
Sillä on tissit
- AnonyymiUUSI
Hyvä huomio. Sullekin voi vielä tulla 😆
- AnonyymiUUSI
Haluutko ne?Saat ilomielin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko ne?Saat ilomielin.
En.
- AnonyymiUUSI
Ihan tosi monissa jutuissa paperilla. En voi luetella niitä, koska se olisi liian tunnitettavaa. Mut sit niiden eroavaisuuksien alla me ollaan tosi samanlaisia.
- AnonyymiUUSI
Noin se taitaa olla🩷
- AnonyymiUUSI
Vähän hankala on keksiä missä olisimme samanlaisia.
Olisiko huumorissa yhteisiä elementtejä? - AnonyymiUUSI
Olen maaginen, tiedän mitä ihmiset ajattelevat ennen kuin sitä sanovat. Vähän turhan älykäskin ja vie voimavaroja tämä tollon esittäminen.......
- AnonyymiUUSI
Niin oot vähän maggaran näköinen 🌞
- AnonyymiUUSI
Olet mitä syöt magara😎🌞
- AnonyymiUUSI
Olet itse sekarotuinen.
- AnonyymiUUSI
Mm jakaa ja Miesaaaa pihtaa🫠
- AnonyymiUUSI
Ehkä minulla ei ole kaivattua. Etsin vain itseäni heijastuksista täällä.
- AnonyymiUUSI
Niitä on varmaan niin paljon, että kynästä loppuisi muste, jos ne kaikki tänne kirjoittaisin.
- AnonyymiUUSI
Kynää nähnykkään👏🏻 , allekirjoitat sitten 😉☕️
- AnonyymiUUSI
Emmä oikeeesti tiiä. Hän on minun rauha, mutten sitten tiiä mikä minä olen? Hurrikaani?
- AnonyymiUUSI
Olen kärsimättömämpi luonteeltani, myös omaehtoisempi. Muuten olemme melko samanlaiset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849