Alkoi loma. Pitäisi iloita. En tunne iloa. Pitäisi rentoutua. En tunne rentoutuvani. Pitäisi odottaa irtautumista. En odota. En suunnittele lomiani mutta en tunne spontaanisuuttakaan. Pitäisi innostua. En innostu. Pitäisi ottaa, ei lomakuvia, vaan lomalla kuvia. Tuskin otan. Pitäisi tiedostaa mahdollinen odottamaton kesäonni. En tiedosta. Ei ole jano. Ei ole nälkä. Hengitän. Niin, olen. Hyvää lomaa, jos sinulla lukija on.
Tyhjää täynnä
24
298
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on.
- Anonyymi
Ei nyt noin ankeata voi kellään olla bro?
- Anonyymi
Oikeastaan ei tunnu edes ankealta. Tuntuu, että voisin istua tässä nojatuolissa neljä viikkoa putkeen. Olla vain olemassa. Nyt tuntuu henkisesti tyhjältä. Ap
- Anonyymi
Mutta tuskin voisin tarjota sinulle mitään. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tuskin voisin tarjota sinulle mitään. Ap
Tuskafestiksillä olisit voinut tuskin ottaa kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan ei tunnu edes ankealta. Tuntuu, että voisin istua tässä nojatuolissa neljä viikkoa putkeen. Olla vain olemassa. Nyt tuntuu henkisesti tyhjältä. Ap
Lomalla saa tehdä ja pitää tehdä juuri sitä, mikä tuntuu parhaalta.
Istu neljä viikkoa nojatuolissa, jos se tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Vai onko noin paha loppuun palaminen? Milloin sulla alkoi loma? Sori kun kysyn. Eikä tarvitse vastata jos et jaksa
- Anonyymi
Pakko myöntää, eka lauseesi sai pari tippaa silmiin. Alkoi eilen ja tuntuu, kuin alkoi tänään. En halua laittaa tätä tekemättömyyden piikkiin. Ap
- Anonyymi
Loman alussa se riittää hyvin, kyllä se siitä.
Mukavaa lomaa!- Anonyymi
Kiitos kuitenkin. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kuitenkin. Ap
Katso "Tankki täyteen" -sarja, niin heräät henkiin.
Reseptini hiipivää olevaisuuden kevyttä kuormaa vastaan, yksinkertaista, hyvin naiivia, kyllä. Mutta heräät viimeistään kolmannessa jaksossa.
- Anonyymi
Olento on sellainen, joka on.
Ole vain.- Anonyymi
Siltä on tuntunut. Olevaiselta ilman odotuksia odotuksista. Ap
- Anonyymi
Ehkä se voi olla syvähengitys siihen, ettei enää pitäisi vaan voisi. Hyvää lomaa!
- Anonyymi
Mahdollisuus tuntuu passiiviselta. Ennen innostuin mutta nyt kuin telakoituva kone. Kiitos toivotuksestasi. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisuus tuntuu passiiviselta. Ennen innostuin mutta nyt kuin telakoituva kone. Kiitos toivotuksestasi. Ap.
Tiedostat asioita varsin sujuvasti.. mua naurattaa..
sivusta
- Anonyymi
Itse en ole vielä lomalla, mutta ajattelin piristää palstanäkymääni siirtymällä muille palstoille täältä. Maailman menoa-palsta on mielenkiintoinen ja ehkä muitakin toivottavasti löytyy. Kyllästyttää tämä puoli täällä 😞
- Anonyymi
Hyvää lomaa just sulle!
Samanlaisia kokemuksia kun pitkien työputkien jälkeen alkaa loma. Menee kolme viikkoa sopeutua lomaan, kun alkaa rentoutumaan se loma onkin loppu.- Anonyymi
Kiitos. Pahoittelen suppeita kommenttejani. Aloitus vain tuli paperille sitä mukaa, kuin mieleen mutta hyvää illan, tai jo yön jatkoa teille kaikille. Käyn petiin. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Pahoittelen suppeita kommenttejani. Aloitus vain tuli paperille sitä mukaa, kuin mieleen mutta hyvää illan, tai jo yön jatkoa teille kaikille. Käyn petiin. Ap
Oikein! Voi kun voisin piristää sun mieltä? Mutta aamulla vasta. Nyt sun saatava nukuttua kunnolla mutta älä ota siitä paineita. Säkillinen unihiekkaa sun simmuihin. Jos olisit hän lähettäisin vielä lentosuukon sun otsalle. Smack! Huomiseen 🤍💫
- Anonyymi
Onko tänään parempi olo?
Toivottavasti, koska loma on iloinen asia. Voit vapaasti valita mihkn aikasi käytät, on lupa olla vaan.- Anonyymi
Eikö aina ihmisen yksityisessä ole näin?
- Anonyymi
Oletko jo keksinyt seksin?
- Anonyymi
tämä ei ole mainos, mutta korttipeliä, menet, ki4jaudeut Guesti eli vierailija:
Governor of Poker 3
https://www.governorofpoker.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772