Juttujen perusteella millaista sun himassa on ollut
Yritän nainen miettii noiden sun
20
399
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Heh
- AnonyymiUUSI
Aikamoista
- AnonyymiUUSI
Minkä juttujen??
- AnonyymiUUSI
Kohtauksia eräästä etc
- AnonyymiUUSI
Olethan sä tääl kertonut,.millainen lapsuus sulla ns.mies on ollut! Hyväkskäyttöö sun muuta!
- AnonyymiUUSI
Mul oli muuten ihana lapsuus,,joka loppui 15 vuotiaana, kun veli kuoli. Nyyh!🩶🤍🥹
- AnonyymiUUSI
Mulla muuten sama, mutta olin 9 v., kun veli kuoli 😭
- AnonyymiUUSI
Mun kotona käyti loppu käsirysyyn
Äidin kans kun olin 23
Sen jälkeen en oo kotona käyny
Oon narsistin tytär.
Sain kylmää ja etäistä kohtelua
Se on jättänyt muhun jälkensä
En osaa ainakaa läheskään aina keskustella ku pitäis.
Ja oon etäällä tunteis ja ihmissuhteis
Kun ei halaustakaa saanu pikkuisena
Rennmeä ja huutoa kyllä aina...
Ja kritiikkiä kiusaamista ja kuraa niskaa
Se oli lapsuus mikä ei ollu lapsuus ...
Koskaan ei ollu turvallista.
Siks kai toivoin niin kovin löytäväni
Pitkän suojelevan miehen jonka syliin nahtuisinnpahaa maailmaa pakoon edes kerran elämässä
Sinä rikoit turvallisuuden tunteeni taas !
Sinä kaipasit ihan muuta !
Toivon et löydät
Minä en löydä .. en jaksa uskoa unelmaan enää😭💔- AnonyymiUUSI
Mitä mä sitten kaipasin?
- AnonyymiUUSI
Sujeleva mies luulis olevan enemmän kun tarpeeksi aina ei koko takaa sitä että miehen kanssa nainen kokisi olevansa turvassa
- AnonyymiUUSI
Elin kahden narsistin kanssa. Äiti & sisko. Kyllä aika pahat traumat jättivät, joita työstän lopun elämäni.
- AnonyymiUUSI
Eipä siinä ole kerrottavaa, halus muuttaa jo lapsena pois. tuskaa oli olla kun ei omia vanhempiaan koskaan käsittänyt. sen takia he ei kuulu millään tavalla mun tai lapsieni elämään
- AnonyymiUUSI
Sitä(kään) ei kaikille kerrota.
- AnonyymiUUSI
Olin oikeasti rakastettu lapsi. Sain aina vanhemmilta rakkautta, ymmärrystä ja tukea. Nuoruus sentään oli helvettiä. Tiedän nyt mikä on henkinen väkivalta. Elin helvetissä vuosia ja itsetunto on vieläkin välillä alhaalla. Mun on vaikeaa luottaa ihmisiin. Tämä elämän jakso on vaikuttanut vahvasti elämäänI.
- AnonyymiUUSI
Mikä siinä sua mietityttää?
- AnonyymiUUSI
Ja mitäs sä luulit sen hyödyttävän vaikka mietit kuinka millaista hänen kotona on ollu mitenkä luulit silti pystyväsi samaistumaan siihen miten hän on kotiolonsa kokenut
- AnonyymiUUSI
Lapsuus oli rikasta aikaa.Enkä tarkoita kultaa enkä mirhamia.Säälinyt pitempään nyky lapsia.
- AnonyymiUUSI
Yksinäistä.
- AnonyymiUUSI
Mielellään kerron ihan itse, niin ei tarvi kuvitella 🤭
- AnonyymiUUSI
Älä sellasta mieti turhaan,
ihan toisten ihmisten kirjoitusten perusteella...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1876700- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879