Mies, ehkä tiesitkin

Anonyymi-ap

Että olen melko syrjäytynyt. On mulla oma pieni piiri mutta siinä se. Somessakaan ole paljoa ketään kavereita, vaikka ei se sinällään minua haittaa, mutta joskus mietin että säälitäänkö minua sen takia ja sitä en haluaisi.

20

425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset ala käymään vaikka kirkossa tai hae töitä vaikka vessanpöbttöjen putsaajana. Monesti seurakunnassa on messun jälkeen kirkkokahvit ja siellä saa tutustua ihmisiin. Tai, sitten voi vain käydä messussa. Itse en pidä läheisiä, ihmisistä on vain vaivaa.

• Anonyymi

tai menet kirkkoon ja vedät kaikki kirkkoviinit mitä löydät sieltä... paljon ylentävämpi vaikutus kun millään messuamisella.

• Anonyymi

Itse jätän kirkon ja kaikki kristilliset lahkot oman elämäni ulkopuolelle. Ja kaikki muutkin uskonnolliset riennot. Ei tarvitse hakea mitään turvaa sellaisesta. Sitähän se ihmisille on, että haetaan turvaa oman itsen ulkopuolelta. Pelko on kaiken kehityksen jarru, täytyy mennä kohti tavoitteitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse jätän kirkon ja kaikki kristilliset lahkot oman elämäni ulkopuolelle. Ja kaikki muutkin uskonnolliset riennot. Ei tarvitse hakea mitään turvaa sellaisesta. Sitähän se ihmisille on, että haetaan turvaa oman itsen ulkopuolelta. Pelko on kaiken kehityksen jarru, täytyy mennä kohti tavoitteitaan.

Ja en kirjoittanut aloitusta, kommentoin vain tuohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on yleinen harhaluulo että usko Jumalaan perustuu pelkoon. En tunne yhtäkään uskovaista joka olisi pelon takia tullut uskomaan.
        Usko vaatii suurta rohkeutta koska kulttuuri väittää ihmisen tulleen apinasta. Pelko ja häpeä estää ihmisiä uskomasta kun ympärillä on "apinalauma" vaatimassa uskoa apina esi-isiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on yleinen harhaluulo että usko Jumalaan perustuu pelkoon. En tunne yhtäkään uskovaista joka olisi pelon takia tullut uskomaan.
        Usko vaatii suurta rohkeutta koska kulttuuri väittää ihmisen tulleen apinasta. Pelko ja häpeä estää ihmisiä uskomasta kun ympärillä on "apinalauma" vaatimassa uskoa apina esi-isiin.

Puhuin uskonnoista. Uskonnot on hallintakeino. Usko on eri asia. Minäkin uskon, mutta en niin kuin sinä/te haluatte. Enkä usko mihinkään apina esi-isiin. Olet tyypillinen ulkoaohjautuva pelkuri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin itse törmännyt päihdeongelmaisiin, jotka vanhemmiten ovat alkaneet pyytelemään jumalalta anteeksi yms. , kun nimenomaan PELKÄÄVÄT kuolemaa. Eivät nuorempana ikinä puhuneet uskosta ja jumalasta.

• Anonyymi

Piiri pieni se pyörii täälläkin.
      Palstalla vaan kaverit 🤭😂

• Anonyymi

Tiedän rakas ja ei se haittaa, koska mäkin olen samanlainen. Piirit on pienet. Perhe on tärkeä mulle.❤️

• Anonyymi

Mulla piiri iso ja hienoa olla hetken yksikseen.

• Anonyymi

En minä sääli ketään sen vuoksi että jos ei ole paljoa kavereita koska siihen voi olla monia syitä, painaviakin sellaisia kuten että on tullut petetyksi monen ihmisen toimesta ettei luota oikein ihmisiin ja sitä paitsi tiedän monia joilla ei ole paljoa kavereita niin he ovat olleet paljon aidompia kuin ne joilla on laaja ystäväpiiri.

• Anonyymi

ei haittaa, ei minuakaan ole koskaan kiinnostanut hengailu porukoissa. aina ollut vain muutama kaveri. heistäkin moni poistunut elämästä ilman draamaa. elämä kuljettaa eri suuntiin näin se menee. en tykkää myöskään soitelusta ja kevyissä keskusteluissa olen melko huono. kahvitellut ja höpöhöpötjossain kahviloissa isossa kanalaumassa on kertakaikkiaan kestämätön ajatus. kaukosuhteet (ystävyys,parisuhde) ei kanssani toimi kun olen niin sisäänpäinkääntynyt ja kummallinen. ystävyyssuhteet ei mahdollisen parisuhteen edelle mulla menisi koskaan. jokku ei todellakaan ajattele niin mutta minä ajattelen. mulle se on tärkein ihmissuhde mihin panostaa omien lasten ja minun välisen suhteen lisäksi. ns tuttavien kanssa voin poltella sillat helpostikin jos tuntuu ettei tule ymmärretyksi tai vastaavaa. paljon mielummin yksin

• Anonyymi
        UUSI

Täällä on samanlainen. Haluan syvällistä, en pinnallista, haluan kohdata ihmisen ja hänen tapansa ajatella rakkaudella ja totuudessa. Saan siitä valtavasti energiaa, jos tätä yhteyttä ei ole tarjolla, olen mieluummin yksin ajatuksineni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on samanlainen. Haluan syvällistä, en pinnallista, haluan kohdata ihmisen ja hänen tapansa ajatella rakkaudella ja totuudessa. Saan siitä valtavasti energiaa, jos tätä yhteyttä ei ole tarjolla, olen mieluummin yksin ajatuksineni.

🙏🙏🙏.

• Anonyymi

Miksi somessa pitäisi olla kavereita? Pari-kolme hyvää kaveria irl riittää.

• Anonyymi

En itse edes ole instassa.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä minä sen tietäisin, kun ei ole tapana edes kyberstalkata.

• Anonyymi
      UUSI

Itse olen päättänyt elää ilman someja. Täällä käyn välillä. Lopettaa pitäisi tämäkin kun täältä saa vain pahan mielen yleensä jos liikaa lukee. Ystäviini olen tyytyväinen, en kaipaa lisää.

• Anonyymi
      UUSI

Minä en ainakaan jaksaisi suuria piirejä.

• Anonyymi
      UUSI

Jos on pienet piirit, se saattaa tarkoittaa vain, että on tarkka keiden kanssa pyörii. Monet mielenkiintoiset ihmiset ovat yksin tai lähes yksin. Tietenkin joiltain saattaa puuttua vain kanssakäymisen taidot, mutta ei siinäkään ole mitään pahaa. Itse pidän ujoista.

Minusta on kyllä kiva olla porukassakin, kun sattuu olemaan hyviä ihmisiä paljon koolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1493
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      984
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      804
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      801
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      740
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      727
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      73
      726
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      714
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      709
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      687
    Aihe