Että olen melko syrjäytynyt. On mulla oma pieni piiri mutta siinä se. Somessakaan ole paljoa ketään kavereita, vaikka ei se sinällään minua haittaa, mutta joskus mietin että säälitäänkö minua sen takia ja sitä en haluaisi.
Mies, ehkä tiesitkin
20
425
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset ala käymään vaikka kirkossa tai hae töitä vaikka vessanpöbttöjen putsaajana. Monesti seurakunnassa on messun jälkeen kirkkokahvit ja siellä saa tutustua ihmisiin. Tai, sitten voi vain käydä messussa. Itse en pidä läheisiä, ihmisistä on vain vaivaa.
- Anonyymi
tai menet kirkkoon ja vedät kaikki kirkkoviinit mitä löydät sieltä... paljon ylentävämpi vaikutus kun millään messuamisella.
- Anonyymi
Itse jätän kirkon ja kaikki kristilliset lahkot oman elämäni ulkopuolelle. Ja kaikki muutkin uskonnolliset riennot. Ei tarvitse hakea mitään turvaa sellaisesta. Sitähän se ihmisille on, että haetaan turvaa oman itsen ulkopuolelta. Pelko on kaiken kehityksen jarru, täytyy mennä kohti tavoitteitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse jätän kirkon ja kaikki kristilliset lahkot oman elämäni ulkopuolelle. Ja kaikki muutkin uskonnolliset riennot. Ei tarvitse hakea mitään turvaa sellaisesta. Sitähän se ihmisille on, että haetaan turvaa oman itsen ulkopuolelta. Pelko on kaiken kehityksen jarru, täytyy mennä kohti tavoitteitaan.
Ja en kirjoittanut aloitusta, kommentoin vain tuohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on yleinen harhaluulo että usko Jumalaan perustuu pelkoon. En tunne yhtäkään uskovaista joka olisi pelon takia tullut uskomaan.
Usko vaatii suurta rohkeutta koska kulttuuri väittää ihmisen tulleen apinasta. Pelko ja häpeä estää ihmisiä uskomasta kun ympärillä on "apinalauma" vaatimassa uskoa apina esi-isiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on yleinen harhaluulo että usko Jumalaan perustuu pelkoon. En tunne yhtäkään uskovaista joka olisi pelon takia tullut uskomaan.
Usko vaatii suurta rohkeutta koska kulttuuri väittää ihmisen tulleen apinasta. Pelko ja häpeä estää ihmisiä uskomasta kun ympärillä on "apinalauma" vaatimassa uskoa apina esi-isiin.Puhuin uskonnoista. Uskonnot on hallintakeino. Usko on eri asia. Minäkin uskon, mutta en niin kuin sinä/te haluatte. Enkä usko mihinkään apina esi-isiin. Olet tyypillinen ulkoaohjautuva pelkuri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Usko vaatii suurta rohkeutta koska kulttuuri väittää ihmisen tulleen apinasta. Pelko ja häpeä estää ihmisiä uskomasta kun ympärillä on "apinalauma" vaatimassa uskoa apina esi-isiin.Ainakin itse törmännyt päihdeongelmaisiin, jotka vanhemmiten ovat alkaneet pyytelemään jumalalta anteeksi yms. , kun nimenomaan PELKÄÄVÄT kuolemaa. Eivät nuorempana ikinä puhuneet uskosta ja jumalasta.
- Anonyymi
Piiri pieni se pyörii täälläkin.
Palstalla vaan kaverit 🤭😂 - Anonyymi
Tiedän rakas ja ei se haittaa, koska mäkin olen samanlainen. Piirit on pienet. Perhe on tärkeä mulle.❤️
- Anonyymi
Mulla piiri iso ja hienoa olla hetken yksikseen.
- Anonyymi
En minä sääli ketään sen vuoksi että jos ei ole paljoa kavereita koska siihen voi olla monia syitä, painaviakin sellaisia kuten että on tullut petetyksi monen ihmisen toimesta ettei luota oikein ihmisiin ja sitä paitsi tiedän monia joilla ei ole paljoa kavereita niin he ovat olleet paljon aidompia kuin ne joilla on laaja ystäväpiiri.
- Anonyymi
ei haittaa, ei minuakaan ole koskaan kiinnostanut hengailu porukoissa. aina ollut vain muutama kaveri. heistäkin moni poistunut elämästä ilman draamaa. elämä kuljettaa eri suuntiin näin se menee. en tykkää myöskään soitelusta ja kevyissä keskusteluissa olen melko huono. kahvitellut ja höpöhöpötjossain kahviloissa isossa kanalaumassa on kertakaikkiaan kestämätön ajatus. kaukosuhteet (ystävyys,parisuhde) ei kanssani toimi kun olen niin sisäänpäinkääntynyt ja kummallinen. ystävyyssuhteet ei mahdollisen parisuhteen edelle mulla menisi koskaan. jokku ei todellakaan ajattele niin mutta minä ajattelen. mulle se on tärkein ihmissuhde mihin panostaa omien lasten ja minun välisen suhteen lisäksi. ns tuttavien kanssa voin poltella sillat helpostikin jos tuntuu ettei tule ymmärretyksi tai vastaavaa. paljon mielummin yksin
- AnonyymiUUSI
Täällä on samanlainen. Haluan syvällistä, en pinnallista, haluan kohdata ihmisen ja hänen tapansa ajatella rakkaudella ja totuudessa. Saan siitä valtavasti energiaa, jos tätä yhteyttä ei ole tarjolla, olen mieluummin yksin ajatuksineni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on samanlainen. Haluan syvällistä, en pinnallista, haluan kohdata ihmisen ja hänen tapansa ajatella rakkaudella ja totuudessa. Saan siitä valtavasti energiaa, jos tätä yhteyttä ei ole tarjolla, olen mieluummin yksin ajatuksineni.
🙏🙏🙏.
- Anonyymi
Miksi somessa pitäisi olla kavereita? Pari-kolme hyvää kaveria irl riittää.
- Anonyymi
En itse edes ole instassa.
- AnonyymiUUSI
Mistä minä sen tietäisin, kun ei ole tapana edes kyberstalkata.
- AnonyymiUUSI
Itse olen päättänyt elää ilman someja. Täällä käyn välillä. Lopettaa pitäisi tämäkin kun täältä saa vain pahan mielen yleensä jos liikaa lukee. Ystäviini olen tyytyväinen, en kaipaa lisää.
- AnonyymiUUSI
Minä en ainakaan jaksaisi suuria piirejä.
- AnonyymiUUSI
Jos on pienet piirit, se saattaa tarkoittaa vain, että on tarkka keiden kanssa pyörii. Monet mielenkiintoiset ihmiset ovat yksin tai lähes yksin. Tietenkin joiltain saattaa puuttua vain kanssakäymisen taidot, mutta ei siinäkään ole mitään pahaa. Itse pidän ujoista.
Minusta on kyllä kiva olla porukassakin, kun sattuu olemaan hyviä ihmisiä paljon koolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651493Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia114984YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48804- 58801
- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39727Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan73726Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72714Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026709Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41687