Jos ketään kiinnosta vielläkin jalat niin voisin tarjota niitä hoitetavaksi asun oulussa joskus käyn Helsinkissä niin onnistuu sieläkin hommat pistähän ig seurantaan niin et missaa kuvia jalka_poika voi myös pitää dm ni vastailen voin myös myyäkin niit kuvia🙂
Käy myös kimppa jalkahommat
Käytän sukkiksi ja nylon sukkia niin sano vaam mitkä laitan niiläkin onnistuu runkut ja tuleminen jaloille varpaille sukile
Seuravat sessiot onnisuu:
11.7 oulu klo 13.33-19.40 ennen ku joutun lähtee junaan jooko sun luona tai jossain paikassa
17.7 yöjuna266 Helsinkiin 23.31-06.21 jooko sun tai mun hytissä
20.7 klo 21-22.50 Helsinki jooko sun luona tai jossain paikassa
20.7 yöjuna 273 Kokkolaan 23.16.05.48 jooko mun tai sun hytissä
22.7 oulu 08.06-19.30 jooko sun luona tai jossain paikassa
Oon tämmöinen 23v opiskelijajätkä😊
Jalkahommat
2
179
Vastaukset
- Anonyymi
Mamu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2126458Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa844860Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1134665"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste203122Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002827En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622245Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331747- 621693
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391664- 571487