Mikä saa aikuisen miehen tekemään itsestään juoruilijan?

Anonyymi-ap

Mies ei juoruile. Tämä asia on vedenpitävästi fakta. Mikä saa mieheksi syntyneen ihmisen tekemään itsestään epäluotettavan juoruilijan vaikka hän tietää ettei häntä pidetä miehenä sen jälkeen?

Tuntuu että karjalassa ollaan aina nokka muiden asiossa ja aina levittelemättä muiden asiota. Sen säälittävämmäksi ei voi enää meno muuttua.

Miehellä pitää olla pallit ja niiden tulee olla rosteria.

23

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mikä tekee ihmisestä aloittajan kaltaisen someruikuttajan?

• Anonyymi
        UUSI

Ne on nuo itsetuntonsa kohottajat, jotka tekee muita ja ihmisiä ja Lieksaa koskevia joutavia haukkumis aloituksia. Yleensä ovat sairaita narsisti luonteisia eläjiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on nuo itsetuntonsa kohottajat, jotka tekee muita ja ihmisiä ja Lieksaa koskevia joutavia haukkumis aloituksia. Yleensä ovat sairaita narsisti luonteisia eläjiä.

Sinulla on sellainen tuntemus että pohjois-karjalassa ihmiset toimivat kunniallisesti ja noudattavat korkeaa moraalia, eivät kadehdi ja levittele muiden asiota tai puukota selkään joka käänteessä? Kyllä suurin osa niistä jotka alueen mentaliteettia tuntevat, tietää että juuri nämä piirteet on karjalassa yleisiä.

Eli kun oikeista asiosta ja väärinkäytöksistä sanotaan, niin vika ei ole viestintuojassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on sellainen tuntemus että pohjois-karjalassa ihmiset toimivat kunniallisesti ja noudattavat korkeaa moraalia, eivät kadehdi ja levittele muiden asiota tai puukota selkään joka käänteessä? Kyllä suurin osa niistä jotka alueen mentaliteettia tuntevat, tietää että juuri nämä piirteet on karjalassa yleisiä.

Eli kun oikeista asiosta ja väärinkäytöksistä sanotaan, niin vika ei ole viestintuojassa.

Vika on sisäsiittoisessa aloittajassa, joka näkee vikaa vain toisissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vika on sisäsiittoisessa aloittajassa, joka näkee vikaa vain toisissa.

Minä näen vikaa itsessä aina kun siihen on tarvetta. Juuri tämä on ihmisenä kasvamisen edellytys että voi parantaa aina versiota itsestään.

Mutta nyt ei ollut kyse minusta eikä sinusta vaan juoruilusta ja muista antisosiaalisista piirteistä joita karjalassa on rutkasti kateuden lisäksi.

Jokaisella ihmisellä pn parannuksen tehtävää pienemmissäkin asiossa niin siksi ei pitäisi enää kadehtia ja juoruilla ja tehdä muuta tietoista vääryyttä muita kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näen vikaa itsessä aina kun siihen on tarvetta. Juuri tämä on ihmisenä kasvamisen edellytys että voi parantaa aina versiota itsestään.

Mutta nyt ei ollut kyse minusta eikä sinusta vaan juoruilusta ja muista antisosiaalisista piirteistä joita karjalassa on rutkasti kateuden lisäksi.

Jokaisella ihmisellä pn parannuksen tehtävää pienemmissäkin asiossa niin siksi ei pitäisi enää kadehtia ja juoruilla ja tehdä muuta tietoista vääryyttä muita kohtaan.

Tuskin näet vikaa itsessäsi, kun tunnut olevan muita parempi yli-ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin näet vikaa itsessäsi, kun tunnut olevan muita parempi yli-ihminen.

Kenestäkään ei tule yli-ihmistä sillä että kritisoi täysin selviä väärintekoja. Jos mikä tahansa kansanryhmä tai yksilö toimii antisosiaalisesti eli tekee muille ihmisille vahinkoa yhtenään niin sellaisesta tulee sanomista. Kritiikki on joskus aivan aiheellista. Sen esittäjä on usein oikeudentuntoinen ihminen.

Kokonaan eri asia on sitten se karjalassakin tapahtuva selkäänpuukottaminen jossa tehdään konnuuksia ja ilkeitä asiota hyvin toimiville ihmisille. Sellainen on halpamaista toimintaa ja sen motiivi on vain itsensä nostamisyritys. Mutta kun toisia painamalla ei nouse itse vaan päinvastoin tekee itsestään surkimuksen ja alhaisen.

Juuri se täällä ihmetyttää ettei nämä näe itsessään mitään vikaa. Anteeksipyyntö ei kuulu täkäläisten tapoihin koska he kokevat olevansa itse syyttömiä. Minä kyllä pyydän anteeksi omaehtoisesti kun siihen on tarvetta. Pyrin minimoinaan tilanteet jossa käytökseni edellyttäisi anteeksipyyntöä.

Jokainen ihminen joka on empaattinen, oikeudentuntoinen ja muita mielummin nostava kuin painava, on parempi ihminen kuin kiero ja kateellinen ja ilkeä pahanpuhuja.

• Anonyymi
      UUSI

Minä tykkään päteä ja yritän ehtiä kommentoimaan aina ensimmäisenä. Harmittaa jos joku ehtii kommentoimaan sillä aikaa kun kirjoitan kommenttia.

• Anonyymi
      UUSI

Juoruamimen ei ole yhtään mukavaa.

• Anonyymi
        UUSI

Riippuu siitä oletko itse kertoja vai kohde

• Anonyymi
      UUSI

Lieksan paroonit istuu tyytyväisenä aidalla ja iskevät heti kimppuun, kun huomaavat palstalla jotain liikettä.

• Anonyymi
      UUSI

Huono itsetunto tekee juoru-ukoksi. Esim. Jos olet kääpiö ja joudut asumaan p-koskella.

• Anonyymi
        UUSI

Olen samaa mieltä että se liittyy itsetunto-ongelmaan. Mutta mitä tarkoitit kääpiöllä. Eikö lyhytkasvuisella voi olla hyvä itsetunto. Mitä P-koski tarkoittaa tässä yhteydessä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä että se liittyy itsetunto-ongelmaan. Mutta mitä tarkoitit kääpiöllä. Eikö lyhytkasvuisella voi olla hyvä itsetunto. Mitä P-koski tarkoittaa tässä yhteydessä?

Yhdistä.....PANKA ja (virtaava vesi), niin ollaan oikealla paikalla?!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdistä.....PANKA ja (virtaava vesi), niin ollaan oikealla paikalla?!

Mutta miten Pankakoski liittyy lyhytkasvúisuuteen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miten Pankakoski liittyy lyhytkasvúisuuteen?

Lieksalaiset on lyhkösiä ja solakoita, aikuisetkin.

• Anonyymi
      UUSI

Kun lieksalaisille näyttää totuuden, he peittävät silmänsä ja korvansa ja aloittavat kuorossa haukkumaan totuuden tuojaa.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä on totta ja koskee itä-suomea laajemminkin. Jos näillä olisi kyky itsetutkiskeluun, niin eiväthän he edes kehtaisi valehdella kieroilla ja juoruta muiden asiota koska tällaiset piirteet on ihmiselle häpeällisiä ja noloja. Niitä kuuluisi hävetä.

Mutta täällä ei hävetä koska puuttuu kyky itsetutkiskeluun. Jos se kyky olisi niin hehän korjaisi käytöksensä saatuaan kritiikkiä ja hyviä perusteluita siitä miksi esim juoruilu tai kateus on järjettömiä käytösmalleja. Mutta eivät he korjaa mitään ja ala aikuismaisesti tekemään remonttia itsensä kanssa. Narsismi selittäneen sen että puuttuu tuo kyky itsetutkiskeluun. Vika ulkoistetaan aina muille.

• Anonyymi
      UUSI

Olen 47v työtön mies. Tykkään juorilla ja kyttään ihmisiä cittarin aulassa 🙋‍♂️

• Anonyymi
        UUSI

Ei noin nuoria ole cittarin aulassa. Sen ikäiset on töissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noin nuoria ole cittarin aulassa. Sen ikäiset on töissä.

Olen 47v mies, en ole ollut 15 vuoteen töissä, ei ole työhaluja 🙋‍♂️

• Anonyymi
      UUSI

Cittarin aulassa puhutaan totta, siellä on Lieksan kokenein raati.
      Kokemusta kertyy kun ynnää yhteen....helposti 800 vuotta, riippuu vähän aamusta.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitatko että siellä istuu päättäjät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6779
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1198
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      46
      1061
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1027
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe