Huomio huomio

Anonyymi-ap

Kaupungin keskustassa ja muuallakin liikkuu punatukkainen nainen kerää roskiksesta kaikkee mitä löytää, syö ruokaa jos löytää. Yäk. Soittelee ihmisten ovikelloa pyytää ruokaa ja LÄÄKKEITÄ.
Ilmeisesti osaa huonosti suomea, voi olla joku mielen terveys potilas, soita poliisi jos ilmestyy ovellesi,niin poliisi osaa viedä sinne mistä tämä on lähtenyt

5

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä ostaisin sille jotain ruokaa, voi olla yksinkertaisesti koditon.

• Anonyymi

Onko nuori nainen? Pitääkö päästää nukkumaan ja suihkuun jos tulee ovelle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nuori nainen? Pitääkö päästää nukkumaan ja suihkuun jos tulee ovelle?

Vai että onko nuori, ja päästänkö suihkuun ja nukkumaan? Kaikenlaista iljetystä sitä Loimaalla asuukin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että onko nuori, ja päästänkö suihkuun ja nukkumaan? Kaikenlaista iljetystä sitä Loimaalla asuukin.

Mitä sanoo asiasta Immanuel kantin kategorinen imperatiivi. Se on ehdoton käskylause ja velvollisuuseettinen moraalikäsitys, joka pätee olosuhteista riippumatta.

Toimi aina siten, että toimintatavastasi voitaisiin tehdä yleinen moraalilaki.
        Kohtele kaikkia ihmisiä, myös itseäsi, ikään kuin he olisivat päämääriä sinänsä, älä koskaan pelkkinä välineinä.
        Toimi aina niin kuin tahtosi olisi eettisten periaatteittesi nojalla yleismaailmallinen lain säätäjä.

Yksi ajattelee, että haluaa ostaa ihmiselle ruokaa, joka sitä nyt roskiksista kaivaa. Toinen päästäisi suihkuun ja nukkumaan. Sen jälkeen olisi sopiva aika soittaa virkavalta tarkastamaan henkilön asiat.

Uuden Testamentin Jeesus puhuu jostain samasta velvollisuudesta lähimmäisiä kohtaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ei pidä päästää edes sisälle asuntoon. Nainen on jotain 35, ei puhu muuta kuin pyytää lääkkeitä ja ruokaa. Vois olla vaikka ukrainalainen, ihan hyvät vaatteet. Voi myös olla karannut jostain mielen terveys laitoksesta, en tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe