Etkä vain unohda
Miksi sä jatkat
30
510
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys. En tiedä.
- Anonyymi
Älä koske minua sitten edes käteen 😟
- Anonyymi
En oo koskenutkaan pitmään aikaan.
- Anonyymi
En tiedä, mutta aion joka tapauksessa koskea sun polvilumpioon, tykkäät tai et, so sue me.
Sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mutta aion joka tapauksessa koskea sun polvilumpioon, tykkäät tai et, so sue me.
Sivusta.Mielenkiintoista siis polvilumpioon ja minkäslainen kosketus (potku) olis kyseessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta.Voivoi, mikkihiiret märisee.
- Anonyymi
Se on pakko täyttää lupaus.
- Anonyymi
Koska rakastan sua.
- Anonyymi
Sama. Häntä.
- AnonyymiUUSI
Play stupid games win stupid prizes
- Anonyymi
haluisin sut.
- Anonyymi
Haluun sun kuuluvan elämääni! Etkö jo ymmärrä ja näe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun sun kuuluvan elämääni! Etkö jo ymmärrä ja näe
No ymmärrän,samoin haluun kuulua sun elämään.
- Anonyymi
Jotkut ei oikein tunnu ymmärtävän sellaista "pientä" juttua kuin että toinen ei välttämättä pysty unohtamaan, pääsemään yli ja jatkamaan mikäli joitain asioita jää selvittämättä.
Helppohan sellaiselle on unohtaa ja jatkaa,
joilla ei ole ollut aidosti tunteita mukana.
Tai eivät välitä toisesta tippaakaan.
Tai jotka ovat loukanneet tai valehdelleet.......
(kunhan vaan vastasin vaikken tiedä mistä,
tai keistä tässä on kyse.) - Anonyymi
Mä luulen, että kun sä katsot peiliin ja hymyilet, niin sä tiedät miksi mä en sua unohda. Ilmeet kertoo paljon ja joskus silmät voi harhailla itse kenelläkin.
- Anonyymi
En tiiä stana. Liian vaikeaa järki lähtee
- AnonyymiUUSI
Mitä täällä valehdellaan?
- AnonyymiUUSI
Valehtelu o rumaa
- AnonyymiUUSI
Puran tänne omaa päätäni. 🐺Kaivattuni ei täällä käy.
- AnonyymiUUSI
Soita jo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soita jo
Hän voi olla suhteessa!! En missään nimessä voisi olla niin typerä?!?!
- AnonyymiUUSI
eiks sulla pitäs olla avovaimo, ainakin viimeks oli ku elämästäsi kertoilit!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eiks sulla pitäs olla avovaimo, ainakin viimeks oli ku elämästäsi kertoilit!
Ei!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei!
Siis valehtelit jo olisit hän mutta eipä se olisi uutta. En siis kaipaa tuota ihmistä mutta hän kiusaa ja vainoaa minua kaverinsa kanssa.
- AnonyymiUUSI
No aika moni täällä vois jo vihdoin unohtaa höperöinnit turhana touhuna eikä enää jatkais. Kuten ap itsekin.
- AnonyymiUUSI
Oli vaan aika luovuttaa. Mutta päivä päivältä alan voida paremmin. Uskon siihen. Välitän edelleen tästä miehestä. En vain riittänyt hänelle. Toivottavasti hän löytää onnensa. Minulla myös nyt asiat aika ok! Eikä hänen kannata sitä murehtia koska tiedän että hän empaattisena sitä varmaan miettii :) 🤍💫
- AnonyymiUUSI
En tiedä. 🥺 Olen jotenkin hukassa. Riitelimme ja suutuin. On aikaa siitä. Haluaisin hänen tukeaan, jotta voisimme sopia.
- AnonyymiUUSI
Minä unohdan naisen sitten jos hän sanoo suoraan, että ei aio rakastaa minua. Mutta en ole häirinnyt häntä mitenkään. Pysyn poissa hänen elämästään niin kauan kuin en tiedä olenko siihen toivottu.
- AnonyymiUUSI
En ole pitkävihainen. Minä sanoin sinulle ilkeästi ja sinä sanoit takaisin. Ei se ollut edes riitelyä.🥰
- AnonyymiUUSI
Koska näemme, eikä rakkautta voi vaa poistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901