Etkä vain unohda
Miksi sä jatkat
13
242
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvä kysymys. En tiedä.
- AnonyymiUUSI
Älä koske minua sitten edes käteen 😟
- AnonyymiUUSI
En oo koskenutkaan pitmään aikaan.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, mutta aion joka tapauksessa koskea sun polvilumpioon, tykkäät tai et, so sue me.
Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Se on pakko täyttää lupaus.
- AnonyymiUUSI
Koska rakastan sua.
- AnonyymiUUSI
Sama. Häntä.
- AnonyymiUUSI
haluisin sut.
- AnonyymiUUSI
Haluun sun kuuluvan elämääni! Etkö jo ymmärrä ja näe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluun sun kuuluvan elämääni! Etkö jo ymmärrä ja näe
No ymmärrän,samoin haluun kuulua sun elämään.
- AnonyymiUUSI
Jotkut ei oikein tunnu ymmärtävän sellaista "pientä" juttua kuin että toinen ei välttämättä pysty unohtamaan, pääsemään yli ja jatkamaan mikäli joitain asioita jää selvittämättä.
Helppohan sellaiselle on unohtaa ja jatkaa,
joilla ei ole ollut aidosti tunteita mukana.
Tai eivät välitä toisesta tippaakaan.
Tai jotka ovat loukanneet tai valehdelleet.......
(kunhan vaan vastasin vaikken tiedä mistä,
tai keistä tässä on kyse.) - AnonyymiUUSI
Mä luulen, että kun sä katsot peiliin ja hymyilet, niin sä tiedät miksi mä en sua unohda. Ilmeet kertoo paljon ja joskus silmät voi harhailla itse kenelläkin.
- AnonyymiUUSI
En tiiä stana. Liian vaikeaa järki lähtee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919