Tajusin etten tiedä mitää jouskarin perusluonteesta, vaikka tunnenkin muutaman. Kertokaa joku millanen jousimies on?
millainen on jousimies
25
9476
Vastaukset
- jousijousi
Jousimies on ailahtelevainen, liian tempperamenttinen, liian suorasuu, haaveilija, matkaaja. Sanallasanoen ihanan haastava. Onneksi rauhottuu ajan kanssa, yleensä kelpaa puolisoksi kun on täyttänyt 30 vuotta. Tätä ennen miespuoliset vetää kaikkia päihteitä ja naispuoliset jahtaa renttuja. Aikuistuu myöhässä. Itse tunnen kylläkin vain 3 kpl, joten ei kovin kattava tulkinta. Ite oon jo rauhottunu vähän ja tajuan kuinka hankala oon ollu. Onneks löysin helmen joka kesti mun kummallisuudet
- den79
Kokemusta kahden jouskarin kans elämisestä, toisen kanssa 8 vuotta ja toisen kanssa reilu vuosi.
Jousimies on todellakin suora puheissaan, joskus loukkaa tahtomattaan liian suoralla puhellaan. Tai no, kaikkien kai täytyy kestää totuus.
Kova laskemaan leikkiä muiden kustannuksella, mutta itse ottaa kyllä aika helposti nokkiinsa muiden pilailuista. Ja kova kertomaan omista asioistaan, mutta ajoittain tosi huono keskittymään muiden asioihin. Ei muista kiinnostua ystävistään tarpeeksi kun on omat jutut meneillään.. Empatiakyky ei niitä parhaita mahdollisia.
Ja totta se, että jouskari aikuistuu vasta kolmikymppisenä. Nuorempana aika edesvastuuttomia varsinkin suhteissaan. Jouskari ei edes tajua pettäneensä kiinni jäädessään!
Mutta nyt mulla on ihana yli kolmikymppinen jouskari, joka on nuoruuden harhailtuaan kypsä vakiintumaan! Nyt hän arvostaa sitä yhtä ainoaa rakkautta ja sen synnyttämää "turvallisuuden tunnetta." Nyt uskollinen ja luotettava, edelleen suorasukainen ja periaatteellinen.. Sen oikean löydettyään tekee varmasti kaiken parisuhteen eteen. Hei, ja muista että jouskari kaipaa pitkästi löysää narua! Mitä enemmän vapauksia sitä varmemmin pysyy just SUN luona. - Nippe34
den79 kirjoitti:
Kokemusta kahden jouskarin kans elämisestä, toisen kanssa 8 vuotta ja toisen kanssa reilu vuosi.
Jousimies on todellakin suora puheissaan, joskus loukkaa tahtomattaan liian suoralla puhellaan. Tai no, kaikkien kai täytyy kestää totuus.
Kova laskemaan leikkiä muiden kustannuksella, mutta itse ottaa kyllä aika helposti nokkiinsa muiden pilailuista. Ja kova kertomaan omista asioistaan, mutta ajoittain tosi huono keskittymään muiden asioihin. Ei muista kiinnostua ystävistään tarpeeksi kun on omat jutut meneillään.. Empatiakyky ei niitä parhaita mahdollisia.
Ja totta se, että jouskari aikuistuu vasta kolmikymppisenä. Nuorempana aika edesvastuuttomia varsinkin suhteissaan. Jouskari ei edes tajua pettäneensä kiinni jäädessään!
Mutta nyt mulla on ihana yli kolmikymppinen jouskari, joka on nuoruuden harhailtuaan kypsä vakiintumaan! Nyt hän arvostaa sitä yhtä ainoaa rakkautta ja sen synnyttämää "turvallisuuden tunnetta." Nyt uskollinen ja luotettava, edelleen suorasukainen ja periaatteellinen.. Sen oikean löydettyään tekee varmasti kaiken parisuhteen eteen. Hei, ja muista että jouskari kaipaa pitkästi löysää narua! Mitä enemmän vapauksia sitä varmemmin pysyy just SUN luona.huh... olen itse scorpioni, mutta tarkemmin asioista perillä ollessani elämäni laitettiin syntymään ajoissa eli olisin oikeasti jousimies enkä scorppari... olen siis juuri rajalla syntynyt... kuvaus jousimiehestä sopii minuun, monista epämielyttävyyksistäkin huolimatta...:D
- minttu
ne on täys kusipäitä voin kerrtoo ihan omasta
kokemuksesta... ne on vee mäissiä aika ilkeitä
oma hyväsiä paska kasoja maailma pitää työrii vaan ja ainoastaa niiten ympärillä.. ainenkin tää jousi mies jonka kans olen ollu jo 4,5vuota... mutta eihän mitää sa jos ei yrittä ja onnea jousimiehien metsästyksee.....- Vesa
että tunnet kaikki Jousimiehet? jos sattumalta
olet tuntenut kaks.
Pitäs varmaan kattoo se sunkin horoskooppis
mitähän sieltä löytyy! Ai ei voi luottaa no se
pitää paikkaansa sinussa.
T,Vesa. - Jousityttö
Vesa kirjoitti:
että tunnet kaikki Jousimiehet? jos sattumalta
olet tuntenut kaks.
Pitäs varmaan kattoo se sunkin horoskooppis
mitähän sieltä löytyy! Ai ei voi luottaa no se
pitää paikkaansa sinussa.
T,Vesa.Pitää kyllä pakkansa että: Olen suurisuu, ilkikurinen, itsepäinen, itsevarma ja muuta, mutta EI! Jousimies ei ole mikään pettäjä! Ainakaan minä en ole... Ja välitän kamuistani älyttömästi ja haluan, että ne on onnellisia... Ja enkä ikinä pettäis, pettäminen on asia, jota inhoan maailmassa kaikkein eniten.
- Viruus
Jousimies on suorasuinen - aina töksähtelyyn saakka. Harvat heistä valehtelevat - asioita voi tosin jäädä kertomatta. Jousimies kuolee jos häntä ruvetaan kävelyttämään kädestä ja ohjastamaan elämässä. Jousimies on kiltti eläimille, lapsille, naapureille.... kunhan hänen annetaan olla rauhassa. Jousimies ei oel mikään päihteiden käyttäjä (kuten tuossa joku väitti), eli ei mikään "narkkari-juoppo-kalat"... useimmiten kyllä urheiluseurojen jäsen. jossei liikunnallinen niin sitten jousimies juoksuttaa aivojaan: pelein, kirjoin, elokuvin. Tyhmiä jousimiehiä on vähän. Sivistymättömätkin vaikuttavat viisaammilta kuin ovat koska heille on leveä elämänasenne.
Jousmiehestä saa helpommin ystävän kuin puolison. Moni on saanut puolisonkin - tiedän. tyhmä puoliso saa odottaa sitten kyllä syrjähyppyjä... tietysti, koska tyhmille käy aina huonosti. Se on oikeutta ja jousimies on oikeudenmukainen. joten jos haluat jousimiehen etkä ole vielä akateeminen, mars opiskelemaan ettei sen travitse hävetä. - Miespuolinen Jousimies
Moi,
on vähän vaikeeta sanoa kun itse on Jousimies, mutta jotain uskoakseni silti voin kertoa. Jousimies on unelmoiva ja vapautta rakastava. Hiukan taiteellisuuteenkin taipuvainen. Itse ainakin harrastan musiikkia ja runoutta. Viimemainittua kirjoittamalla ja myös lausumalla. Olen naimisissa vaakanaisen kanssa ja joskus on oltu kiperissäkin tilanteissa ailahtelevan luonteeni kanssa, mutta asioista selvitty. Kärsivällisyyttä tosin tarvitaan toiselta osapuolelta, mutta jos sitä riittää riittää myös jousimiehellä aikaa helliä omaa rakastettuaan. Jousimies ei ole tarkka rahankäytöstä eikä keräile sitä. Siis Jousimies on hiukan boheemi luonne, mutta voit olla varma siitä, että hänen seurassaan sinulla on hauskaa jos vain kestät joskus hiukan narsistisen käyttäytymisen. - Lindalinda
Itse olen jousimies ja ehkä vähän sokea itselleni! Mutta jotain siis mitä olen huomannut!
Rahan törsään kaksinkertaisesti. Tykkään liikkua luonnossa. Asioiden pitäs periaatteessa mennä niinkun minä sanon. Erittäin ailahteleva!! Ystäviä en kaipaa ympärilleni, yks hyvä riittää ja sen kanssa näenkin joka päivä. Ystävä saattaa mennä siis poikaystävän edelle! Välillä vahingossa ajattelematon. Pitää ehkä enemmän eläimistä kun lapsista! Vapaa mielinen. En tee mitään mikä ei ole kivaa tai mitä en yksinkertasesti halua tehä! Joustamaton. Pidän tärkeänä hyvää huumoria ja olen itsekkin hyvin huumoririkas ja teen komediaa vakavistakin asioista =)
En ole mitenkään empaattinen enkä sympaattinen paatsi eläimiä kohtaan!
Kova juhlimaan ja tempaan myös muut mukaan hauskan pitoon!
Suhteessakin mun pitää tuntea itteni vapaaks.
Käänteispsykologia toimii minuun.
Kunnianhimoton, enkä kersku asioilla vaikka vois joskus ollakin syytä.
Utelias uusille asioille. Erittäin uskollinen ystäville.
Seikkailija.
Taiteellinen. Vihaan neuvomista enkä siedä kritiikkiä.En ole pihi enkä niin tarkkakaan.
Mutta vaikka tuo kaikki kuulostaakin aika pyllystä niin ihmiset viihtyy seurassani =)
Olen räväkkä ja persoonallinen persoona!- kappasvaan
vapaamielinen on yhdyssana. opiskelemaan.
- =o)
Itse olen jousimies horoskoopiltani. Täytyy kyllä myöntää, että olen suorasanainen. En voi sietää teeskentelyä ja sanon asiat niin ku ne ajattelen. Ja se mikä on huono luonteenpiirteeni niin olen todella tempperamenttinen. Mutta toi pettäjä homma ei oikein kyllä sovi. Itse olen nuoresta asti ollut sitoutunut vain siihen yhteen ja ainoaan..
- jussim
Hei,
Jousimies on luotettava, rehellinen
työnarkomaani pos mielessä
ureheilullinen- ..jouskari
uskomatonta skeidaa, huh hah hei. =)
t.jouskari
- jouskarinainen
Minä olen kyllä kaikkea muuta kuin mitä jousimiehen pitäisi olla. En ole suorasanainen, en nauti matkustelusta, samoilusta jne., en ole itsevarma enkä oikeastaan mitään muutakaan mitä täällä on lueteltu. Minä olen hiljainen, ujo ja epävarma jousimies. Nouseva merkkini selkeästi vaikuttaa minuun huomattavasti enemmän kuin aurinkomerkkini. Ainut mikä minulle jousimiehen kuvauksesta sopii, on se että pidän eläimistä.
- Jutta
Marraskuun ja joulukuun jousimies on aivan erilaisia....auttaskohan asiaa...
- jousimiesN minäkin
...enkä ole mitenkään eläimien perään! en halua itselleni en koiraa, en kissaa, en hevosta! on meitä moneen menoon. en edes tarvi pitkää ja löysää narua, koska henkkohtainen vapauteni ei ole tosiaankaan tärkeä. olen kyllä luotettava, erittäin uskollinen ja työnarkomaani positiivisessä mielessä. mustasukkaisuutta löytyy minusta myös.
- bbb
no tuota noin,jos nyt kertoisin kaiken luonteestani,siitä vois melkein kirjoittaa kirjan:)
sen verran erikoinen luonne olen,ainakin omasta mielestäni:) ja olen siis jousimies-tyttö.
itseäni pidän:sosiaalisena,suvaitsevaisena,avoimena,vapautta rakastavana,positiivisena,luotettavana ja empaattisena tyyppinä.Vihaan juoru-akkoja,enkä ymmärrä kaksinaamaisia ihmisiä.
olen liian hyväuskoinen ja sinisilmäinen,joskus tuntuu jopa että olen niin tyhmä että uskon melkein kaiken mitä ihmiset mulle sanovat,paitsi että nyt hieman vanhempana en ole enää niin hyväuskoinen kuin ennen, olen oppinut siitä, kun mulle on valehdeltu niin paljon..
Ystävät ovat tärkeintä maailmassa,niitä ilman en voisi elää normaalia elämää,vaan tulisin luultavasti hulluksi,vaikka kylläkin viihdyn loistavasti yksin,ja myös melko useinkin,pohdiskellen maailman menoa,kirjoittaen ja musiikkia kuunnellen,Mutta jos joku vaikka soittaa ja pyytää vaikka kahville,lähden heti siltä istumalta,ja ajattelen samaan aikaan,et mitä ihmettä mä täällä kotona yksin lojun?:) että näin.
olisin kova reissaamaan pitkin poikin maailmaa,jos vain olisi sitä rahaa ja sellaisia kavereita joiden kanssa voisi lähteä,se vähän kyllä harmittaa,vaikka olen nuori ja kerkiän vielä elämäni aikana matkustaa vaikka minne,olen sellainen ihminen että jos jotakin haluan,sen pitää sitten tapahtua heti eikä nyt:) olen siis erittäin kärsimätön ihminen.Ja vihaan odottamista.
Loukkaannun melko herkästi,herkkä ihminen kun olen,mutta lepyn myös nopeasti,en pidä tappelemisesta,mutta jos joku suututtaa oikein kunnolla,voi olla,etten sen henkilön kanssa ole enää ikinä missään tekemisissä,jos siis riita ei johdu millään tavalla minusta.
sitten täytyy kertoa vähän niitä huonojakin puolia itsestäni: Olen välillä aikamoinen julistaja ja opettaja-tyyppi,ainakin kaikessa siinä mikä liittyy jotenkin uskontoon:) En itse usko jumalaan enkä pysty käsittämään myöskään ateisteja ,koska itse olen sellainen,et johonkin on pakko uskoa,ja minä en juuri muuhun usko kuin kaikkeen yli-luonnollisiin ilmiöihin,mm.aaveisiin,ufoihin,magiaan,noitiin ja kaikkeen tämmöiseen,ne kun kiehtoo mua niin paljon,Ja näistä asioista myös sorrun helposti saarnaamaan sellaisille ihmisille,jotka eivät näihin asioihin usko,ja riitahan siitä helposti tulee,mutta olen vain sellainen ihminen:)
siinä nyt jotakin,en jaksanut kirjoittaakaan enempää..:D- Carla
Sinä taidat olla minun kauan kadoksissa ollut kaksoisolentoni! ;) Me ollaan ihan samanlaisia.
- bbb
Carla kirjoitti:
Sinä taidat olla minun kauan kadoksissa ollut kaksoisolentoni! ;) Me ollaan ihan samanlaisia.
hei kivaa!!siis oikeasti:) vihdoinkin täällä on joku joka on samanlainen kuin minä!:) luulin olevani nimittäin ainoa tämmönen persoona tässä pienessä maailmassa..mutta sanon vain sulle että Tsemppiä elämään!Elä elämäsi täysillä ja vielä: Voi olla että joskus jossakin maailman kolkassa törmäämme toisiimme..Olen nimittäin huomannut et maailma todellakin on pieni ja koskaan ei voi tietää mitä omalle kohdalle sattuu.
- Carla
bbb kirjoitti:
hei kivaa!!siis oikeasti:) vihdoinkin täällä on joku joka on samanlainen kuin minä!:) luulin olevani nimittäin ainoa tämmönen persoona tässä pienessä maailmassa..mutta sanon vain sulle että Tsemppiä elämään!Elä elämäsi täysillä ja vielä: Voi olla että joskus jossakin maailman kolkassa törmäämme toisiimme..Olen nimittäin huomannut et maailma todellakin on pieni ja koskaan ei voi tietää mitä omalle kohdalle sattuu.
Minäkin luulin olevani ainoa. Toivottavasti tapaamme joskus! Kaikkea hyvää sulle, kaksoisolentoni!
- näin..
Luin juttus eikä ollu yhtään kohtaa mitkä ei ois päteny kans muhun..loistavaa:)eli just noin ne asiat on!Sen sanon et aina ei tod ole helppo olla jousimies ku joutuu usein pettyy ihmisiin meidän sinisten silmien takia;)myönnän et me ollaan jollain tasolla itserakkaita mut ei niin etteikö otettas aina muut huomioon paitsi tahattomasti..käy niin joskus.Ite oon tosi avoin ja puhelias..työkaverit jankkaa et luonnonlapsi.Hoitaja olen silti ammatiltani ja aito ja oikea halu auttaa apua tarvitsevia ihmisiä..et ei ihan pidä paikkansa ku väitetään et meil ei ois empatiakykyä..sitä on!ja joo..eläimistä pidän yli kaiken..hevoset mahtavia otuksia ja ikinä en oo niin paljon surru ja itkeny ku rakas koira kuoli.Kyllä horoskoopeissa vaan on kummaa perää;)
- icy
synnyin 30 marraskuuta klo.13:34 vuonna 1994. Olen nyt viidennellä luokalla ja tykkään näistä asioista:
kaverit, yökyläsynttärit, nukkuminen, karkit, kynsilakat, pinkki, neonvihree, sohvaperunoisuus, koulu, astronomia, avaruus, maapallon tieto, taide, winx club, nuket, tuoksut, korut, mekot, farkut, topit, synttärit, lahjat, joulu, kesä, söpöt eläimet, marsu, kissa, hamsteri....- Julleguude
Nään sut tosta ikkunasta, eks oo siinä tietokoneella... hyvä ku ollaan naapureita.
olen jouskarityttö 15v ja oikee nimeni on Jonna...
ja icyn oikee nimi on Veronica
- gemini
Kaikki tuntemani jousimiehet (sekä miehet, että naiset) puhuvat alinomaa rahasta, joka tuntuu olevan heille erittäin tärkeä. Ainakaan miespuolinen jousimies ei pidä "helposta saaliista",ei tykkää sitoutua millään lailla, pitää hyväilyistä ja hellimisestä. Näyttele vaikeasti saatavaa, jos haluat olla hänen kanssaan.
- FFFFF
MÄ JOUSIMIEHENÄ OLEN REHELLINEN.....VIHAAN VALEHTELIJOITA..EN MIELISTELE KETTÄÄN....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764