Kaverin etsintää

Tykkään nakuilla nytkin pihallani nakuna. Joskus tien varsilla käyn myös.

29

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin samppu toimii?

      • Lähellä uuttakaupunki


    • Anonyymi

      Mitä ikää tai sukupuolta olet?
      Nakuilun lisäksi muita kiinnostuksenkohteita?

      • Moi
        62v mies,voi siihen seksiikin kuuluu.


    • Anonyymi

      Vois tulla kyläilee. M57

      • Missä päin olet,voitais kyl sopii nakuilut lounnossa.


      • Anonyymi
        samppu02 kirjoitti:

        Missä päin olet,voitais kyl sopii nakuilut lounnossa.

        Ukin alueella olen. M57


      • Anonyymi

        No siellä onkin kai kiva pyllistellä


    • Anonyymi

      Sais ilmat lämmetä. Onko rauhallinen paikka? M57

      • Niin sais,kylmää on. Kyllä vois olla paikka,missä näkuilla.


    • Miesvm-70

      Ei ole tänä kesänä kovin paljon ollut mukavia nakuilukelejä.

      • Juu ei ole toivottavasti tulee. Pääsee esittelee.


      • samppu02 kirjoitti:

        Juu ei ole toivottavasti tulee. Pääsee esittelee.

        Toivotaan


    • Anonyymi

      Eilen taas polttopuita tekemässä alasti kun keli salli,sitten istuskelin nauttien kylmän kaljan ja otin aurinkoa.

      • Mikäpä sen mukavampaa


      • Voih meillä on tullut vettä monta päivää. Voih kuntulis lämmintä,pitäis laittaa poltinpuut sisään. Nakuna tietenkin.


      • Anonyymi
        Miesvm-70 kirjoitti:

        Mikäpä sen mukavampaa

        Aika harvakseen vaan tänä kesänä ollut mahdollista ..


      • Anonyymi
        samppu02 kirjoitti:

        Voih meillä on tullut vettä monta päivää. Voih kuntulis lämmintä,pitäis laittaa poltinpuut sisään. Nakuna tietenkin.

        Vielä kesää jäljellä ja pitkä ennuste lupaa lämmintä syssyä...nakkeillaan sitten vaikka hirvijahti aikaan 😄


      • Anonyymi

        Thermacell mukaan, niin ei hyttyset haittaa yhtään, vaikka olisi ihan alastikin.


    • Anonyymi

      Täälä myös nakuilen eteläpohjanmaalla mut on välillä viileetä,pitää nakuilla sisällä sitten,kaveri olis kiva

      • Samoin nytkin nakuna.


    • Joo kyllä sateista on ollut, pitänyt vaan sisällä nakuilla

      • Samoin nytkin nakuna,pian nukkumaan


    • Sateisena alkoi taas uusi päiväkin

      • Niin alkoi. Tänään kohti lappia as autolla,pitää kai nakuilla asuntoautossa jos keli sallii niin ulkona.


      • samppu02 kirjoitti:

        Niin alkoi. Tänään kohti lappia as autolla,pitää kai nakuilla asuntoautossa jos keli sallii niin ulkona.

        No autossa ainakaan ei hyttyset kullia pistele


    • Anonyymi

      Sama ,tykkään myös itse ottaa aurinkoa alasti omalla pihalla, siinä samalla kiihottava runkkaa posliini kullia , olen myös tätä tienvarsilla tehnyt sekä alasti että naisten seksikkäissä alusasuissa , todella kiihottavaa.
      M 64 CD 💃

      • Moiķs
        Se on kiihottavaa,pitää välillä käydä. Missä päin sinä,kaverii etin. Samoin minä posliini.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe