Tykkään nakuilla nytkin pihallani nakuna. Joskus tien varsilla käyn myös.
Kaverin etsintää
28
847
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin samppu toimii?
- Anonyymi
Mitä ikää tai sukupuolta olet?
Nakuilun lisäksi muita kiinnostuksenkohteita? - Anonyymi
Vois tulla kyläilee. M57
- Anonyymi
samppu02 kirjoitti:
Missä päin olet,voitais kyl sopii nakuilut lounnossa.
Ukin alueella olen. M57
- Anonyymi
No siellä onkin kai kiva pyllistellä
- Anonyymi
Sais ilmat lämmetä. Onko rauhallinen paikka? M57
Ei ole tänä kesänä kovin paljon ollut mukavia nakuilukelejä.
- Anonyymi
Eilen taas polttopuita tekemässä alasti kun keli salli,sitten istuskelin nauttien kylmän kaljan ja otin aurinkoa.
Voih meillä on tullut vettä monta päivää. Voih kuntulis lämmintä,pitäis laittaa poltinpuut sisään. Nakuna tietenkin.
- Anonyymi
Miesvm-70 kirjoitti:
Mikäpä sen mukavampaa
Aika harvakseen vaan tänä kesänä ollut mahdollista ..
- Anonyymi
samppu02 kirjoitti:
Voih meillä on tullut vettä monta päivää. Voih kuntulis lämmintä,pitäis laittaa poltinpuut sisään. Nakuna tietenkin.
Vielä kesää jäljellä ja pitkä ennuste lupaa lämmintä syssyä...nakkeillaan sitten vaikka hirvijahti aikaan 😄
- Anonyymi
Thermacell mukaan, niin ei hyttyset haittaa yhtään, vaikka olisi ihan alastikin.
- Anonyymi
Täälä myös nakuilen eteläpohjanmaalla mut on välillä viileetä,pitää nakuilla sisällä sitten,kaveri olis kiva
Joo kyllä sateista on ollut, pitänyt vaan sisällä nakuilla
Sateisena alkoi taas uusi päiväkin
Niin alkoi. Tänään kohti lappia as autolla,pitää kai nakuilla asuntoautossa jos keli sallii niin ulkona.
samppu02 kirjoitti:
Niin alkoi. Tänään kohti lappia as autolla,pitää kai nakuilla asuntoautossa jos keli sallii niin ulkona.
No autossa ainakaan ei hyttyset kullia pistele
- Anonyymi
Sama ,tykkään myös itse ottaa aurinkoa alasti omalla pihalla, siinä samalla kiihottava runkkaa posliini kullia , olen myös tätä tienvarsilla tehnyt sekä alasti että naisten seksikkäissä alusasuissa , todella kiihottavaa.
M 64 CD 💃Moiķs
Se on kiihottavaa,pitää välillä käydä. Missä päin sinä,kaverii etin. Samoin minä posliini.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273