Kaverin etsintää

Tykkään nakuilla nytkin pihallani nakuna. Joskus tien varsilla käyn myös.

29

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin samppu toimii?

      • Lähellä uuttakaupunki


    • Anonyymi

      Mitä ikää tai sukupuolta olet?
      Nakuilun lisäksi muita kiinnostuksenkohteita?

      • Moi
        62v mies,voi siihen seksiikin kuuluu.


    • Anonyymi

      Vois tulla kyläilee. M57

      • Missä päin olet,voitais kyl sopii nakuilut lounnossa.


      • Anonyymi
        samppu02 kirjoitti:

        Missä päin olet,voitais kyl sopii nakuilut lounnossa.

        Ukin alueella olen. M57


      • Anonyymi

        No siellä onkin kai kiva pyllistellä


    • Anonyymi

      Sais ilmat lämmetä. Onko rauhallinen paikka? M57

      • Niin sais,kylmää on. Kyllä vois olla paikka,missä näkuilla.


    • Miesvm-70

      Ei ole tänä kesänä kovin paljon ollut mukavia nakuilukelejä.

      • Juu ei ole toivottavasti tulee. Pääsee esittelee.


      • samppu02 kirjoitti:

        Juu ei ole toivottavasti tulee. Pääsee esittelee.

        Toivotaan


    • Anonyymi

      Eilen taas polttopuita tekemässä alasti kun keli salli,sitten istuskelin nauttien kylmän kaljan ja otin aurinkoa.

      • Mikäpä sen mukavampaa


      • Voih meillä on tullut vettä monta päivää. Voih kuntulis lämmintä,pitäis laittaa poltinpuut sisään. Nakuna tietenkin.


      • Anonyymi
        Miesvm-70 kirjoitti:

        Mikäpä sen mukavampaa

        Aika harvakseen vaan tänä kesänä ollut mahdollista ..


      • Anonyymi
        samppu02 kirjoitti:

        Voih meillä on tullut vettä monta päivää. Voih kuntulis lämmintä,pitäis laittaa poltinpuut sisään. Nakuna tietenkin.

        Vielä kesää jäljellä ja pitkä ennuste lupaa lämmintä syssyä...nakkeillaan sitten vaikka hirvijahti aikaan 😄


      • Anonyymi

        Thermacell mukaan, niin ei hyttyset haittaa yhtään, vaikka olisi ihan alastikin.


    • Anonyymi

      Täälä myös nakuilen eteläpohjanmaalla mut on välillä viileetä,pitää nakuilla sisällä sitten,kaveri olis kiva

      • Samoin nytkin nakuna.


    • Joo kyllä sateista on ollut, pitänyt vaan sisällä nakuilla

      • Samoin nytkin nakuna,pian nukkumaan


    • Sateisena alkoi taas uusi päiväkin

      • Niin alkoi. Tänään kohti lappia as autolla,pitää kai nakuilla asuntoautossa jos keli sallii niin ulkona.


      • samppu02 kirjoitti:

        Niin alkoi. Tänään kohti lappia as autolla,pitää kai nakuilla asuntoautossa jos keli sallii niin ulkona.

        No autossa ainakaan ei hyttyset kullia pistele


    • Anonyymi

      Sama ,tykkään myös itse ottaa aurinkoa alasti omalla pihalla, siinä samalla kiihottava runkkaa posliini kullia , olen myös tätä tienvarsilla tehnyt sekä alasti että naisten seksikkäissä alusasuissa , todella kiihottavaa.
      M 64 CD 💃

      • Moiķs
        Se on kiihottavaa,pitää välillä käydä. Missä päin sinä,kaverii etin. Samoin minä posliini.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe